Marka Jeep® debiutuje na koszulce Juventusu i towarzyszy drużynie Bianconeri w Letnim Miasteczku podczas zgrupowania przed rozpoczęciem sezonu. Marka Jeep, sponsor Juventusu w piłkarskim sezonie 2012-2013 po raz pierwszy ukazuje się na koszulce Klubu, który zdobył tytuł Mistrza Włoch, oficjalnie zaprezentowanej na stadionie Juventusu w Turynie.
Od 12 do 23 lipca, podczas zgrupowania Klubu Bianconeri przed rozpoczęciem kolejnego sezonu w Chatillon-Saint Vincent, marka Jeep jest obecna w Letnim Miasteczku 2012 i po raz pierwszy prezentuje nową wersję S Limited swojego flagowego modelu Grand Cherokee. W ekskluzywnym Letnim Miasteczku stworzonym przez Jeepa, fani Juventusu i marki Jeep mogą skorzystać z ekscytujących jazd próbnych, wziąć udział w turnieju plażowej piłki nożnej, konkursach i kilku innych wydarzeniach na wolnym powietrzu.
Wydarzenia w Letnim Miasteczku 2012 można śledzić na portalu jeep-people.com.
Nowa koszulka klubowa została oficjalnie zaprezentowana kibicom Juventusu na stadionie w Turynie. Nowy strój wyróżnia logo Jeep, reprezentujące markę, która jest synonimem przygody i w nadchodzącym sezonie piłkarskim 2012-2013 będzie sponsorem Klubu, który zdobył tytuł Mistrza Włoch. Podczas prezentacji zawodnicy Juventusu wjechali na boisko Jeepami Grand Cherokee, flagowym modelem tej marki.
Zarówno Jeep, jak i Juventus, w historii swoich dziedzin stanowią dwie ikony, które „we krwi" mają autentyczność, pasję oraz ogromny potencjał do podejmowania i pokonywania wyzwań.
Nowy strój piłkarskiego Mistrza Włoch inspirowany jest dorobkiem firmy. Nowoczesny i oryginalny design wyróżnia powrót do klasycznych, czarno-białych, pionowych pasów, w przeciwieństwie do „wystrzępionych" linii, które charakteryzowały koszulkę używaną podczas dwóch ostatnich sezonów. Po wewnętrznej stronie kołnierza znajduje się motto klubu: „Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta" („Zwycięstwo nie jest rzeczą ważną, jest jedyną rzeczą, która się liczy"), symboliczne zdanie wypowiedziane przez prezydenta Giampiero Boniperti, zaś po zewnętrznej stronie kołnierza widnieje wyhaftowany napis „Juventus".
Marka Jeep towarzyszy drużynie Bianconeri, począwszy od zgrupowania, które odbywa się w dniach od 12 do 23 lipca w Chatillon-Saint Vincent w Dolinie Aosty. Z tej okazji powstało ekskluzywne Letnie Miasteczko 2012: niepowtarzalne miejsce przeznaczone dla kibiców Juventusu i entuzjastów marki Jeep. Letnie Miasteczko, zlokalizowane w pobliżu Castello Baron Gamba, jest miejscem spotkań dla wszystkich kibiców Juventusu: mają oni okazję spędzić tutaj cały dzień „przenosząc się w świat" Jeepa, skorzystać z jazd próbnych, które zademonstrują słynne dla marki możliwości jazdy samochodów z gamy Jeepa w terenie, jak również ich właściwości podczas jazdy po drodze, oraz wziąć udział w pełnych emocji turniejach plażowej piłki nożnej.
W Letnim Miasteczku dwa stoiska swoim wystrojem odwołują się do rodzajów terenu, na którym modele Jeepa mogą najlepiej wyrazić swój charakter: mowa o terenie miejskim i najbardziej wymagających szlakach terenowych. Stoisko Jeep Urban reprezentuje miasto, dzięki znajdującej się tu wysokiej jakości, nowoczesnej konstrukcji wykonanej z aluminium, pleksi i drewna, która mieści całą wystawę oraz dwa stoły do gry w piłkarzyki, przy których fani mogą rozgrywać pełne emocji mecze drużynowe.
Natomiast stoisko Jeep Beach stanowi rekonstrukcję piaszczystej plaży z deskami surfingowymi i właśnie w tym miejscu goście mogą zamówić jazdę próbną lub udać się na boisko do gry w plażową piłkę nożną.
W samym sercu Doliny Aosty marka Jeep zbudowała na piasku prawdziwe boisko do gry w plażową piłkę nożną: boisko znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Letniego Miasteczka i będzie to miejsce, gdzie goście mogą rozgrywać pełne emocji mecze drużynowe.
Letnie Miasteczko jest również miejscem, gdzie rozpoczynają się miejskie i terenowe jazdy próbne „na pokładzie" flagowego Jeepa Grand Cherokee, ikony marki - Jeepa Wranglera oraz Jeepa Compassa, kompaktowego SUVa.
Tuż obok Letniego Miasteczka Jeep stworzył specjalny tor do jazdy terenowej, który „obnaża" ponadprzeciętne właściwości jezdne samochodów gamy marki Jeep w terenie. Druga część jazdy próbnej obejmuje szlaki górskie Chatillon, co pozwala kierowcom zapoznać się z osiągami modeli Jeepa na drogach.
Każdy, kto przyjedzie do Letniego Miasteczka samochodem marki Jeep, po okazaniu kluczyków otrzyma możliwość bezpośredniego wstępu na turniej plażowej piłki nożnej oraz na treningi drużyny Bianconeri.
W Letnim Miasteczku odbywa się również przedpremierowy pokaz całkowicie nowej wersji S Limited flagowego Jeepa Grand Cherokee.
Nowy Jeep Grand Cherokee S Limited we Włoszech i na innych europejskich rynkach dostępny będzie od września.
Nowa wersja S Limited, wyposażona w 20-calowe, aluminiowe obręcze kół w błyszczącym czarnym kolorze, charakterystyczne elementy stylistyczne oraz czarne elementy nadwozia, łączy w sobie wyróżniający ją "z tłumu" design i sportowy wygląd z wydajnością nowego, dieslowskiego, turbodoładowanego silnika V-6 o pojemności 3 litrów wyposażonego w technologię Multijet II i dającego 241 KM mocy i 550 Nm momentu obrotowego. Wewnątrz obite skórą Nappa i zamszem sportowe siedzenia wraz z elementami wykonanymi z prawdziwego włókna węglowego, podkreślają odmiennego ducha, który łączy wariant S Limited i model Grand Cherokee SRT, najmocniejszy i najszybszy w historii samochód marki Jeep, który ostatnio został wprowadzony na międzynarodowe rynki.
Oprócz przygotowawczego zgrupowania w Chatillon-Saint Vincent, Jeep będzie również towarzyszyć drużynie Juventusu podczas rozgrywek, które odbędą się przed rozpoczęciem piłkarskiego sezonu 2012-2013.
Dodatkowe informacje na temat prezentacji nowej koszulki Juventusu oraz rozrywek organizowanych przez Jeepa w Letnim Miasteczku dostępne będą na portalu www.jeep-people.com: multimedialny reporter Jeepa, wybrany spośród przyjaciół z bloga - tj. tych entuzjastów Jeepa, którzy identyfikują się z wartościami tej marki i dzielą się swoimi spostrzeżeniami na jeep-people.com (http://www.jeep-people.com/it/blog-friends/) zamieszka w Letnim Miasteczku i będzie zdawał relację ze swoich wrażeń, dopisując bieżące informacje oraz załączając zdjęcia i filmiki. Cała treść będzie również dostępna na profilu Instagram oraz na kanałach społecznościowych Jeep-People: www.facebook.com/JeepOlllllllOpeople, www.youtube.com/JeepOlllllllOPeople, www.flickr.com/jeep-people, https://twitter.com/#!/Jeep_People i http://pinterest.com/jeeppeople/.
Wydarzenia w Letnim Miasteczku 2012 można śledzić na portalu jeep-people.com.
Nowa koszulka klubowa została oficjalnie zaprezentowana kibicom Juventusu na stadionie w Turynie. Nowy strój wyróżnia logo Jeep, reprezentujące markę, która jest synonimem przygody i w nadchodzącym sezonie piłkarskim 2012-2013 będzie sponsorem Klubu, który zdobył tytuł Mistrza Włoch. Podczas prezentacji zawodnicy Juventusu wjechali na boisko Jeepami Grand Cherokee, flagowym modelem tej marki.
Zarówno Jeep, jak i Juventus, w historii swoich dziedzin stanowią dwie ikony, które „we krwi" mają autentyczność, pasję oraz ogromny potencjał do podejmowania i pokonywania wyzwań.
Nowy strój piłkarskiego Mistrza Włoch inspirowany jest dorobkiem firmy. Nowoczesny i oryginalny design wyróżnia powrót do klasycznych, czarno-białych, pionowych pasów, w przeciwieństwie do „wystrzępionych" linii, które charakteryzowały koszulkę używaną podczas dwóch ostatnich sezonów. Po wewnętrznej stronie kołnierza znajduje się motto klubu: „Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta" („Zwycięstwo nie jest rzeczą ważną, jest jedyną rzeczą, która się liczy"), symboliczne zdanie wypowiedziane przez prezydenta Giampiero Boniperti, zaś po zewnętrznej stronie kołnierza widnieje wyhaftowany napis „Juventus".
Marka Jeep towarzyszy drużynie Bianconeri, począwszy od zgrupowania, które odbywa się w dniach od 12 do 23 lipca w Chatillon-Saint Vincent w Dolinie Aosty. Z tej okazji powstało ekskluzywne Letnie Miasteczko 2012: niepowtarzalne miejsce przeznaczone dla kibiców Juventusu i entuzjastów marki Jeep. Letnie Miasteczko, zlokalizowane w pobliżu Castello Baron Gamba, jest miejscem spotkań dla wszystkich kibiców Juventusu: mają oni okazję spędzić tutaj cały dzień „przenosząc się w świat" Jeepa, skorzystać z jazd próbnych, które zademonstrują słynne dla marki możliwości jazdy samochodów z gamy Jeepa w terenie, jak również ich właściwości podczas jazdy po drodze, oraz wziąć udział w pełnych emocji turniejach plażowej piłki nożnej.
W Letnim Miasteczku dwa stoiska swoim wystrojem odwołują się do rodzajów terenu, na którym modele Jeepa mogą najlepiej wyrazić swój charakter: mowa o terenie miejskim i najbardziej wymagających szlakach terenowych. Stoisko Jeep Urban reprezentuje miasto, dzięki znajdującej się tu wysokiej jakości, nowoczesnej konstrukcji wykonanej z aluminium, pleksi i drewna, która mieści całą wystawę oraz dwa stoły do gry w piłkarzyki, przy których fani mogą rozgrywać pełne emocji mecze drużynowe.
Natomiast stoisko Jeep Beach stanowi rekonstrukcję piaszczystej plaży z deskami surfingowymi i właśnie w tym miejscu goście mogą zamówić jazdę próbną lub udać się na boisko do gry w plażową piłkę nożną.
W samym sercu Doliny Aosty marka Jeep zbudowała na piasku prawdziwe boisko do gry w plażową piłkę nożną: boisko znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Letniego Miasteczka i będzie to miejsce, gdzie goście mogą rozgrywać pełne emocji mecze drużynowe.
Letnie Miasteczko jest również miejscem, gdzie rozpoczynają się miejskie i terenowe jazdy próbne „na pokładzie" flagowego Jeepa Grand Cherokee, ikony marki - Jeepa Wranglera oraz Jeepa Compassa, kompaktowego SUVa.
Tuż obok Letniego Miasteczka Jeep stworzył specjalny tor do jazdy terenowej, który „obnaża" ponadprzeciętne właściwości jezdne samochodów gamy marki Jeep w terenie. Druga część jazdy próbnej obejmuje szlaki górskie Chatillon, co pozwala kierowcom zapoznać się z osiągami modeli Jeepa na drogach.
Każdy, kto przyjedzie do Letniego Miasteczka samochodem marki Jeep, po okazaniu kluczyków otrzyma możliwość bezpośredniego wstępu na turniej plażowej piłki nożnej oraz na treningi drużyny Bianconeri.
W Letnim Miasteczku odbywa się również przedpremierowy pokaz całkowicie nowej wersji S Limited flagowego Jeepa Grand Cherokee.
Nowy Jeep Grand Cherokee S Limited we Włoszech i na innych europejskich rynkach dostępny będzie od września.
Nowa wersja S Limited, wyposażona w 20-calowe, aluminiowe obręcze kół w błyszczącym czarnym kolorze, charakterystyczne elementy stylistyczne oraz czarne elementy nadwozia, łączy w sobie wyróżniający ją "z tłumu" design i sportowy wygląd z wydajnością nowego, dieslowskiego, turbodoładowanego silnika V-6 o pojemności 3 litrów wyposażonego w technologię Multijet II i dającego 241 KM mocy i 550 Nm momentu obrotowego. Wewnątrz obite skórą Nappa i zamszem sportowe siedzenia wraz z elementami wykonanymi z prawdziwego włókna węglowego, podkreślają odmiennego ducha, który łączy wariant S Limited i model Grand Cherokee SRT, najmocniejszy i najszybszy w historii samochód marki Jeep, który ostatnio został wprowadzony na międzynarodowe rynki.
Oprócz przygotowawczego zgrupowania w Chatillon-Saint Vincent, Jeep będzie również towarzyszyć drużynie Juventusu podczas rozgrywek, które odbędą się przed rozpoczęciem piłkarskiego sezonu 2012-2013.
Dodatkowe informacje na temat prezentacji nowej koszulki Juventusu oraz rozrywek organizowanych przez Jeepa w Letnim Miasteczku dostępne będą na portalu www.jeep-people.com: multimedialny reporter Jeepa, wybrany spośród przyjaciół z bloga - tj. tych entuzjastów Jeepa, którzy identyfikują się z wartościami tej marki i dzielą się swoimi spostrzeżeniami na jeep-people.com (http://www.jeep-people.com/it/blog-friends/) zamieszka w Letnim Miasteczku i będzie zdawał relację ze swoich wrażeń, dopisując bieżące informacje oraz załączając zdjęcia i filmiki. Cała treść będzie również dostępna na profilu Instagram oraz na kanałach społecznościowych Jeep-People: www.facebook.com/JeepOlllllllOpeople, www.youtube.com/JeepOlllllllOPeople, www.flickr.com/jeep-people, https://twitter.com/#!/Jeep_People i http://pinterest.com/jeeppeople/.
źródło: Jeep
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz