Fiat 500L łączy kultowy styl 500 z funkcjonalnością projektu Made in Fiat. Z tego wyjątkowego połączenia zrodziło się pojęcie "City Lounge", nowej koncepcji miejskiego samochodu. Przeobraża ona kategorię samochodów kompaktowych dla nowoczesnej rodziny poprzez nadanie modernistycznych form cechom charakterytyczym klasycznej 500-ki.
Model ten często pełni rolę głównego samochodu rodzinnego lub jedynego auta młodych rodzin, ponieważ łączy w jednym cechy pozornie nie do pogodzenia: kompaktowe wymiary zewnętrzne pojazdu, połączone z przestronnością wnętrza i bogatym wyposażeniem typowym dla samochodu z segmentu C. Całość oferowana w przystępnej cenie auta miejskiego, posiada unikalną, dodatkową zaletę: wyjątkową osobowość Fiata 500, prawdziwej ikony Made in Italy.
Fiat 500L udowadnia, że dorastanie nie jest ograniczeniem, ale szansą, która teraz staje się jeszcze większa dzięki osiągom właściwym dla aut z segmentu C. Jest to zasługa nowego silnika turbodiesel 1.6 MultiJet II o mocy 105 KM, który razem z wersją benzynową 0.9 TwinAir Turbo 105 KM odzwierciedlają dwa różne charaktery tej samej mocy.
Technologicznie zaawansowane, obydwa silniki z turbodoładowaniem o mocy 105 KM w odmienny sposób zaspakajają gusta klientów, różnych pod względem upodobań, wieku i codziennych celów, do jakich wykorzystują samochód. Stupięciokonny silnik 1.6 MultiJet II stawia 500L u szczytu segmentu, dzięki efektywnemu napędowi, który jednocześnie potrafi dać dużą frajdę z jazdy, oferując zarazem wszystko, co najlepsze w dieselu: zasięg, komfort i doskonałe osiągi, zapewnione przez system MultiJet drugiej generacji.
Zupełnie odmienny, mimo tej samej mocy 105KM, okazuje się silnik 0.9 TwinAir. Trafia on w gusta klienta wyjątkowo wrażliwego na zużycie paliwa i emisję spalin, szczególnie w jeździe po mieście. "Świadomy i odpowiedzialny" silnik jest więc szczególnie doceniamy w tych krajach, w których obowiązują surowe normy i opłaty za posiadanie i eksploatację samochodu o wysokiej emisji spalin. Nieprzypadkowo emisja spalin jest tak niska, że już dzisiaj mieści się w parametrach standardów europejskich wyznaczonych na 2020 rok.
Połączone z 6 stopniowymi, manualnymi skrzyniami biegów (C514 w 0.9 TwinAir Turbo i C635 w 1.6 MultiJet II), oba silniki montowane we Fiacie 500L wprowadzają pojęcie "Cool & Capable" również pod maską silnika: obydwa są "inteligentne" ze względu na stosowane technologie, odmienną charakterystykę i niskie koszty obsługi. Jednocześnie są to doskonałe napędy pod względem emisji spalin, zużycia paliwa i osiągów, gwarantujące faktyczne i wymierne korzyści dla klienta.
Stupięciokonny silnik TwinAir jest już dostępny w ofercie, natomiast obecnie dołacza do niego silnik 1,6 Multijet 105 KM, który w drugiej połowie marca będzie wystawiany w salonach sprzedaży Fiata wszystkich największych rynków europejskich. W tym też miesiącu zakończy się plan wprowadzania modelu w Europie (w krajach z obowiązującym ruchem prawostronnym), jak również zostanie rozpoczęta dystrybucja w Afryce Północnej.
Wraz z wzrostem liczby koni mechanicznych, wzbogaca się też oferta handlowa Fiat 500L w Europie: w zasadzie, moc od 100 do 120 KM pokrywa nawet 25% całej sprzedaży tego segmentu. Jest to więc pole do popisu, które z pewnością pozwoli przyczynić się do utrwalenia doskonałych wyników Fiata 500L: w ciągu zaledwie 5 miesięcy wpłynęło około 38.300 zamówień z całej Europy, z czego ponad połowa spoza Włoch. To właśnie we Włoszech, Fiat 500L okazał się najlepiej sprzedawanym samochodem segmentu i drugim w klasyfikacji silników diesel. Nawiasem mówiąc, pomimo, że nie został jeszcze zakończony cały plan wprowadzania modelu na poszczególne rynki europejskie, Fiat 500L jest jedynym modelem, który stale się umacnia w swoim segmencie w Europie, pomimo trudnej sytuacji ekonomicznjej Starego Kontynentu.
Zresztą, nowy "city lounge" doskonale wciela w życie formułę antykryzysową Fiata, ponieważ jest to auto, które tworzy nowe zasady w segmencie: ikona stylu, kompaktowa na zewnątrz, przestronna wewnątrz, wyjątkowo wszechstronna i z pełną ochroną pasażerów, potwierdzoną prestiżowymi 5 gwiazdkami EuroNCAP - równocześnie potrafi być oszczędna w eksploatacji i dostępna w konkurencyjnej cenie. To właśnie te cechy zdecydowały o przyznaniu temu modelowi tytułu „Nowość Roku 2013" przez czytelników włoskiego magazynu Quattroruote i uplasowaniu go przed najlepszymi konkurentami z Niemiec.
Interesujące jest, że 57% klientów 500L poprzednio jeździło samochodami innych marek, a 61% miało wcześniej samochody bardzo od siebie różne: 37% z segmentu B, 16% z C i 8% z A. W sumie, 500L to samochód wszechstronny, który zaspakaja gusta klientów, różnych pod względem upodobań, wieku i codziennych celów, do jakich wykorzystywane jest auto. Na przykład, dzięki swojej funkcjonalności podoba się on tradycjonalistom, rodzinom, które zwykle interesują się samochodami z wyższych segmentów, właśnie dlatego, że są funkcjonalne, przestronne, wygodne i które z tych samych względów wybierają Fiata 500L.
Tak samo, dzięki swojemu zabawnemu i sympatycznemu wyglądowi, 500L podoba się również ludziom, którzy są zdecydowanie młodsi, niż wskazuje na to średnia statystyczna wieku użytkowników tego segmentu. Są oni wymagający i doceniają wyszukane, acz łatwo dostępne rozwiązania technlologiczne, które spełniają zarówno konkretne potrzeby codziennego, swobodnego przemieszczania jak i biorą pod uwagę coraz mocniej akcentowane aspekty ochrony środowiska. Nawiasem mówiąc, kolejny rok z rzędu Fiat jest marką z najniższą emisją CO2 w samochodach sprzedawanych w Europie: 118,2 g/km.
Wreszcie, nowy model Fiata pełni rolę głównego samochodu w młodych rodzinach, właśnie. Tak więc, wierny koncepcji "Dorastanie z 500L jest cool", innowacyjny Fiat 500L rośnie, aby pomieścić wszystkie małe przyjemności i wielkie życiowe emocje: dzieci, znajomi, podróże, muzyka i wspólnota. W tym kontekście, gama 500 podąża za zmianami dokonującymi się w rodzinie, dając niekonwencjonalne możliwości nowego stylu życia i „bycia rodziną". Jest to zatem inteligentny i doskonały model, który, jak wskazuje na to pięć prestiżowych gwiazdek EuroNCAP, zapewnia pełną ochronę dzięki uzyskaniu ogólnej punktacji 83/100, w tym: 94% za ochronę osób dorosłych, 78% za ochronę przewożonych dzieci, 65% za ochronę osób pieszych oraz 71% za systemy bezpieczeństwa pojazdu.
To jednak nie wszystko. Ostatnio Fiat 500L wzbogacił się o innowacyjny system "City Brake Control", system czynnego bezpieczeństwa, który rozpoznaje obecność innych samochodów lub przeszkód przed samochodem i, w przypadku braku reakcji kierowcy, automatycznie uruchamia hamulce, zapobiegając w ten sposób kolizji.
Fiat 500L udowadnia, że dorastanie nie jest ograniczeniem, ale szansą, która teraz staje się jeszcze większa dzięki osiągom właściwym dla aut z segmentu C. Jest to zasługa nowego silnika turbodiesel 1.6 MultiJet II o mocy 105 KM, który razem z wersją benzynową 0.9 TwinAir Turbo 105 KM odzwierciedlają dwa różne charaktery tej samej mocy.
Technologicznie zaawansowane, obydwa silniki z turbodoładowaniem o mocy 105 KM w odmienny sposób zaspakajają gusta klientów, różnych pod względem upodobań, wieku i codziennych celów, do jakich wykorzystują samochód. Stupięciokonny silnik 1.6 MultiJet II stawia 500L u szczytu segmentu, dzięki efektywnemu napędowi, który jednocześnie potrafi dać dużą frajdę z jazdy, oferując zarazem wszystko, co najlepsze w dieselu: zasięg, komfort i doskonałe osiągi, zapewnione przez system MultiJet drugiej generacji.
Zupełnie odmienny, mimo tej samej mocy 105KM, okazuje się silnik 0.9 TwinAir. Trafia on w gusta klienta wyjątkowo wrażliwego na zużycie paliwa i emisję spalin, szczególnie w jeździe po mieście. "Świadomy i odpowiedzialny" silnik jest więc szczególnie doceniamy w tych krajach, w których obowiązują surowe normy i opłaty za posiadanie i eksploatację samochodu o wysokiej emisji spalin. Nieprzypadkowo emisja spalin jest tak niska, że już dzisiaj mieści się w parametrach standardów europejskich wyznaczonych na 2020 rok.
Połączone z 6 stopniowymi, manualnymi skrzyniami biegów (C514 w 0.9 TwinAir Turbo i C635 w 1.6 MultiJet II), oba silniki montowane we Fiacie 500L wprowadzają pojęcie "Cool & Capable" również pod maską silnika: obydwa są "inteligentne" ze względu na stosowane technologie, odmienną charakterystykę i niskie koszty obsługi. Jednocześnie są to doskonałe napędy pod względem emisji spalin, zużycia paliwa i osiągów, gwarantujące faktyczne i wymierne korzyści dla klienta.
Stupięciokonny silnik TwinAir jest już dostępny w ofercie, natomiast obecnie dołacza do niego silnik 1,6 Multijet 105 KM, który w drugiej połowie marca będzie wystawiany w salonach sprzedaży Fiata wszystkich największych rynków europejskich. W tym też miesiącu zakończy się plan wprowadzania modelu w Europie (w krajach z obowiązującym ruchem prawostronnym), jak również zostanie rozpoczęta dystrybucja w Afryce Północnej.
Wraz z wzrostem liczby koni mechanicznych, wzbogaca się też oferta handlowa Fiat 500L w Europie: w zasadzie, moc od 100 do 120 KM pokrywa nawet 25% całej sprzedaży tego segmentu. Jest to więc pole do popisu, które z pewnością pozwoli przyczynić się do utrwalenia doskonałych wyników Fiata 500L: w ciągu zaledwie 5 miesięcy wpłynęło około 38.300 zamówień z całej Europy, z czego ponad połowa spoza Włoch. To właśnie we Włoszech, Fiat 500L okazał się najlepiej sprzedawanym samochodem segmentu i drugim w klasyfikacji silników diesel. Nawiasem mówiąc, pomimo, że nie został jeszcze zakończony cały plan wprowadzania modelu na poszczególne rynki europejskie, Fiat 500L jest jedynym modelem, który stale się umacnia w swoim segmencie w Europie, pomimo trudnej sytuacji ekonomicznjej Starego Kontynentu.
Zresztą, nowy "city lounge" doskonale wciela w życie formułę antykryzysową Fiata, ponieważ jest to auto, które tworzy nowe zasady w segmencie: ikona stylu, kompaktowa na zewnątrz, przestronna wewnątrz, wyjątkowo wszechstronna i z pełną ochroną pasażerów, potwierdzoną prestiżowymi 5 gwiazdkami EuroNCAP - równocześnie potrafi być oszczędna w eksploatacji i dostępna w konkurencyjnej cenie. To właśnie te cechy zdecydowały o przyznaniu temu modelowi tytułu „Nowość Roku 2013" przez czytelników włoskiego magazynu Quattroruote i uplasowaniu go przed najlepszymi konkurentami z Niemiec.
Interesujące jest, że 57% klientów 500L poprzednio jeździło samochodami innych marek, a 61% miało wcześniej samochody bardzo od siebie różne: 37% z segmentu B, 16% z C i 8% z A. W sumie, 500L to samochód wszechstronny, który zaspakaja gusta klientów, różnych pod względem upodobań, wieku i codziennych celów, do jakich wykorzystywane jest auto. Na przykład, dzięki swojej funkcjonalności podoba się on tradycjonalistom, rodzinom, które zwykle interesują się samochodami z wyższych segmentów, właśnie dlatego, że są funkcjonalne, przestronne, wygodne i które z tych samych względów wybierają Fiata 500L.
Tak samo, dzięki swojemu zabawnemu i sympatycznemu wyglądowi, 500L podoba się również ludziom, którzy są zdecydowanie młodsi, niż wskazuje na to średnia statystyczna wieku użytkowników tego segmentu. Są oni wymagający i doceniają wyszukane, acz łatwo dostępne rozwiązania technlologiczne, które spełniają zarówno konkretne potrzeby codziennego, swobodnego przemieszczania jak i biorą pod uwagę coraz mocniej akcentowane aspekty ochrony środowiska. Nawiasem mówiąc, kolejny rok z rzędu Fiat jest marką z najniższą emisją CO2 w samochodach sprzedawanych w Europie: 118,2 g/km.
Wreszcie, nowy model Fiata pełni rolę głównego samochodu w młodych rodzinach, właśnie. Tak więc, wierny koncepcji "Dorastanie z 500L jest cool", innowacyjny Fiat 500L rośnie, aby pomieścić wszystkie małe przyjemności i wielkie życiowe emocje: dzieci, znajomi, podróże, muzyka i wspólnota. W tym kontekście, gama 500 podąża za zmianami dokonującymi się w rodzinie, dając niekonwencjonalne możliwości nowego stylu życia i „bycia rodziną". Jest to zatem inteligentny i doskonały model, który, jak wskazuje na to pięć prestiżowych gwiazdek EuroNCAP, zapewnia pełną ochronę dzięki uzyskaniu ogólnej punktacji 83/100, w tym: 94% za ochronę osób dorosłych, 78% za ochronę przewożonych dzieci, 65% za ochronę osób pieszych oraz 71% za systemy bezpieczeństwa pojazdu.
To jednak nie wszystko. Ostatnio Fiat 500L wzbogacił się o innowacyjny system "City Brake Control", system czynnego bezpieczeństwa, który rozpoznaje obecność innych samochodów lub przeszkód przed samochodem i, w przypadku braku reakcji kierowcy, automatycznie uruchamia hamulce, zapobiegając w ten sposób kolizji.
źródło: Fiat
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz