Ekstremalne wyzwanie, rozgrywające się na tle przepięknej przyrody: „Nic nie może ich zatrzymać." To nowa kampania reklamowa Jeepa z udziałem ikony marki, modelu Jeep Wrangler 2013 i ośmiu piłkarzy Juventusu: Andrea Barzagliego, Gianluigi Buffona, Giorgio Chielliniego, Claudio Marchisio, Andrea Pirlo, Paul Pogba, Arturo Vidala i Mirko Vucinicia.
Stworzona przez agencję reklamową Independent Ideas strategia komunikacji, (zarówno materiały publikowane na stronie, jak i drukowane), oparta jest na kreatywnej koncepcji, w której Jeep „przejmuje piłkę" poza wszelkimi granicami, docierając do najbardziej nieprawdopodobnych i ukrytych boisk „off-road", kreując nowy „ekstremalny sport", przeznaczony specjalnie dla tych, którzy kochają wyzwania i przygody.
Firmowane przez słynnych fotografów Winkler+Noah zdjęcia nowej kampanii przedstawiają ośmiu graczy klubu piłkarskiego Juventus, biorących udział w grze na zaimprowizowanym boisku w górach. Ośmiu mistrzów, przyzwyczajonych do podejmowania ryzyka i uczestnictwa w każdym wyzwaniu, dla doskonalenia samych siebie z pasją i determinacją, wiedzących, że nie ma przeszkód nie do pokonania. Ale jak się tam dostali? Oczywiście, Jeepem Wranglerem 2013: oryginalnym i autentycznym 4x4, wyrażającym niekonwencjonalną „duszę" marki, łączącym wyjątkowe możliwości terenowe z przyjemnością jazdy oferowaną przez jedyny taki samochód w całej branży samochodowej.
Sportowcy biorący udział w kampanii entuzjastycznie podeszli do współpracy, zarówno podczas sesji zdjęciowej, jak i nagrania. Ciekawa historia wydarzyła się podczas sesji zdjęciowej: mistrz włoskiego freestyle'u, Gunther Celli, został zaproszony do udziału w nagraniu spotu reklamowego z piłkarzami, którzy nie wiedzieli nic o jego obecności. Przyjechał podczas kręcenia filmu video, przebrany za technika. Kiedy nadszedł czas rozpoczęcia zdjęć z piłką, Gunther przechwycił ją i zamiast przekazać piłkę piłkarzom Juventusu, wykonał kilka akrobacji freestyle'owych, wprawiając w zdumienie mistrzów piłkarskich. Po kilku minutach Paul Pogba i Arturo Vidal rozpoznali mistrza freestyle'u i przyłączyli się do zabawy.
Zdjęcia, nagrania video i ciekawostki będą dostępne na stronie www.jeep-people.com w zakładce „ForzaJ", poświęconej sponsoringowi drużyny Juventus. Tutaj użytkownicy znajdą także informacje dotyczące „Champions Tour Jeep", w tym o ostatnim etapie poświęconym zwycięstwu nad klubem piłkarskim Celtic. Ponadto, dzięki współpracy z Seac02, wszystkie elementy będą dostępne w formacie „rozszerzonej rzeczywistości („Augmented Reality"), na urządzeniach elektronicznych, smartfonach i tabletach. Po pobraniu mobilnej aplikacji AR-Code z App Store, GooglePlay i największych platform Android, użytkownik może ściągnąć zdjęcia kampanii i uzyskać dostęp do filmów video, dodatków oraz pobrać zdjęcia z kampanii w formie tapety.
Nowa kampania reklamowa jest w pełni zgodna ze strategią komunikacyjną marki Jeep, charakteryzującą się niezmiennie niekonwencjonalnymi wyborami. Publiczność będzie mogła poznać wartości reprezentowane przez te dwie marki, będące ikonami historii ich świata. Jeep może pochwalić się światową renomą marki, której samochody sprzedawane są w ponad 120 krajach na całym świecie. Od wprowadzenia pierwszego modelu, w 1941, wyprodukowano i sprzedano ponad 15 milionów samochodów na całym świecie. Juventus ma podobnie chlubną przeszłość: założony w 1897 roku, klub posiada ponad 250 milionów fanów na całym świecie (ponad 11 mln w samych Włoszech) i może się poszczycić szeregiem sukcesów, w tym trzydzieści oficjalnych tytułów mistrza kraju, dziewięć Pucharów Włoch i pięć Superpucharów Włoch. W rozgrywkach międzynarodowych zespół zwyciężył dwa razy w Lidze Mistrzów, zdobył dwa Puchary Zdobywców Pucharów, a także trzy Puchary UEFA.
Dla umocnienia partnerstwa z Juventusem, Jeep podjął decyzję o współpracy z Andrea Pirlo, czyniąc Go światowym Ambasadorem tej marki w bieżącym roku, z możliwością przedłużenia na następny rok. Pirlo będzie uczestniczyć w działaniach PR, zdjęciach i inicjatywach związanych z marką Jeep.
Firmowane przez słynnych fotografów Winkler+Noah zdjęcia nowej kampanii przedstawiają ośmiu graczy klubu piłkarskiego Juventus, biorących udział w grze na zaimprowizowanym boisku w górach. Ośmiu mistrzów, przyzwyczajonych do podejmowania ryzyka i uczestnictwa w każdym wyzwaniu, dla doskonalenia samych siebie z pasją i determinacją, wiedzących, że nie ma przeszkód nie do pokonania. Ale jak się tam dostali? Oczywiście, Jeepem Wranglerem 2013: oryginalnym i autentycznym 4x4, wyrażającym niekonwencjonalną „duszę" marki, łączącym wyjątkowe możliwości terenowe z przyjemnością jazdy oferowaną przez jedyny taki samochód w całej branży samochodowej.
Sportowcy biorący udział w kampanii entuzjastycznie podeszli do współpracy, zarówno podczas sesji zdjęciowej, jak i nagrania. Ciekawa historia wydarzyła się podczas sesji zdjęciowej: mistrz włoskiego freestyle'u, Gunther Celli, został zaproszony do udziału w nagraniu spotu reklamowego z piłkarzami, którzy nie wiedzieli nic o jego obecności. Przyjechał podczas kręcenia filmu video, przebrany za technika. Kiedy nadszedł czas rozpoczęcia zdjęć z piłką, Gunther przechwycił ją i zamiast przekazać piłkę piłkarzom Juventusu, wykonał kilka akrobacji freestyle'owych, wprawiając w zdumienie mistrzów piłkarskich. Po kilku minutach Paul Pogba i Arturo Vidal rozpoznali mistrza freestyle'u i przyłączyli się do zabawy.
Zdjęcia, nagrania video i ciekawostki będą dostępne na stronie www.jeep-people.com w zakładce „ForzaJ", poświęconej sponsoringowi drużyny Juventus. Tutaj użytkownicy znajdą także informacje dotyczące „Champions Tour Jeep", w tym o ostatnim etapie poświęconym zwycięstwu nad klubem piłkarskim Celtic. Ponadto, dzięki współpracy z Seac02, wszystkie elementy będą dostępne w formacie „rozszerzonej rzeczywistości („Augmented Reality"), na urządzeniach elektronicznych, smartfonach i tabletach. Po pobraniu mobilnej aplikacji AR-Code z App Store, GooglePlay i największych platform Android, użytkownik może ściągnąć zdjęcia kampanii i uzyskać dostęp do filmów video, dodatków oraz pobrać zdjęcia z kampanii w formie tapety.
Nowa kampania reklamowa jest w pełni zgodna ze strategią komunikacyjną marki Jeep, charakteryzującą się niezmiennie niekonwencjonalnymi wyborami. Publiczność będzie mogła poznać wartości reprezentowane przez te dwie marki, będące ikonami historii ich świata. Jeep może pochwalić się światową renomą marki, której samochody sprzedawane są w ponad 120 krajach na całym świecie. Od wprowadzenia pierwszego modelu, w 1941, wyprodukowano i sprzedano ponad 15 milionów samochodów na całym świecie. Juventus ma podobnie chlubną przeszłość: założony w 1897 roku, klub posiada ponad 250 milionów fanów na całym świecie (ponad 11 mln w samych Włoszech) i może się poszczycić szeregiem sukcesów, w tym trzydzieści oficjalnych tytułów mistrza kraju, dziewięć Pucharów Włoch i pięć Superpucharów Włoch. W rozgrywkach międzynarodowych zespół zwyciężył dwa razy w Lidze Mistrzów, zdobył dwa Puchary Zdobywców Pucharów, a także trzy Puchary UEFA.
Dla umocnienia partnerstwa z Juventusem, Jeep podjął decyzję o współpracy z Andrea Pirlo, czyniąc Go światowym Ambasadorem tej marki w bieżącym roku, z możliwością przedłużenia na następny rok. Pirlo będzie uczestniczyć w działaniach PR, zdjęciach i inicjatywach związanych z marką Jeep.
źródło: Jeep
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz