poniedziałek, 19 marca 2012

Superbrand 2012 dla marki Audi

Marka Audi została uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce i otrzymała prestiżowy tytuł Superbrand Polska. W tym roku po raz pierwszy tytuły przyznawała nie tylko specjalnie wyłoniona Rada Marek, ale wyboru dokonywali również konsumenci. Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd już po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie w Polsce. W tym roku tytuł Superbrand Polska przypadł m.in. marce Audi. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.



„Tytuł Superbrand jest potwierdzeniem pozycji i prestiżu jakim cieszy się marka Audi w Polsce.” – mówi Leszek Kempiński, kierownik działu Marketingu i PR Audi. „Jest on dla nas tym cenniejszy, że w tym roku po raz pierwszy pochodzi z nominacji nie tylko specjalistów, ale także konsumentów” – dodaje Leszek Kempiński.

Superbrands przyznawane są od 15 lat na całym świecie, a od 5 lat także w Polsce. Traktowane są powszechnie jako dowód silnej pozycji i rozpoznawalności wyróżnionych marek. Zgodnie z definicją organizatora rankingu - The Superbrands Ltd, Superbrand to: „marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”

Organizacja The Superbrands Ltd., powołana do życia w Wielkiej Brytanii w połowie lat 90-tych, wzięła swój początek od nadawanej na antenie BBC London audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów.

Za swój cel przyjęła promowanie idei brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują, osiągnęły rynkowy sukces. Obecnie Superbrands działa już w ponad 80 krajach świata na 5 kontynentach.

źródło: Audi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz