Koszykarze Asseco mają do swojej dyspozycji 5 samochodów marki smartów fortwo. Już w grudniu otrzymali oni te pojazdy dzięki współpracy z Mercedes-Benz Polska.
„Nasza akcja udowadnia, że smart to samochód z ogromną ilością miejsca w środku. Wystarczy sobie wyobrazić, że każdego dnia do smartów fortwo, wsiadają najwyżsi koszykarze drużyny Asseco Prokom Gdynia (mierzący nawet 217 cm wzrostu), dojeżdżając wygodnie na treningi swojej drużyny. I tutaj smart pokazuje kolejną swoją zaletę- dzięki znakomitej zwrotności i zewnętrznym wymiarom, świetnie nadaje się do przemierzania miejskiej dżungli. A do tego pali tylko 3,3l na 100km. Już wkrótce, na facebookowym kanale smarta (http://www.facebook.com/smartPL), będzie można zobaczyć, jak mierzący ponad dwa metry koszykarze "ścigają się" specjalnie oznakowanymi smartami po Trójmieście.” – mówi Marcin Domański, Brand Manager smart.
Marka smart jest nie tylko symbolem inteligentnego samochodu miejskiego, którego innowacyjna koncepcja i niepowtarzalny design już dawno sprawiły, że stał się on motoryzacyjną ikoną nowoczesnego stylu życia. Jako trendsetter, smart fortwo już od ponad dziesięciu lat definiuje miejską mobilność. Jest on również autem, które w doskonały sposób łączy ze sobą przyjemność jazdy z walorami ekologicznymi. Kompaktowa bryła i niewielkie wymiary czynią go bezkonkurencyjnym pod względem możliwości parkowania i zwinnego poruszania się po ulicach. Samochód ten zachwyca nowoczesną funkcjonalnością i wykorzystaniem technologii które pomogą w komfortowym, bezpiecznym, oraz ekologicznym dowiezieniu pasażerów do celu.
źródło: Daimler
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz