czwartek, 23 lutego 2012

Volkswagen Golf „Internetowym Samochodem Roku 2011”

Volkswagen Golf został wybrany „Internetowym Samochodem Roku 2011” w kategorii samochodów używanych. Drugie miejsce w tym zestawieniu zajął Passat. O przyznanych tytułach decydowały statystyki serwisu motoryzacyjnego otoMoto.pl.


Prowadzony przez otoMoto.pl ranking odzwierciedla zainteresowanie internautów poszczególnymi modelami samochodów. Ich głosy są zbierane podczas przeglądania ogłoszeń zamieszczonych w serwisie. W 2011 roku odnotowano ponad 1,2 mln zapytań o Volkswagena Golfa, ponad milion o Passata. Volkswagen jest najczęściej wyszukiwaną marką w serwisie otoMoto.pl.

Wyróżnienia odebrał PR Manager marki Volkswagen Tomasz Tonder: „Zainteresowanie poszczególnymi modelami w serwisach ogłoszeniowych pokrywa się z liczbą rejestracji. Bez wątpienia samochody Volkswagena są najbardziej popularne na polskich drogach. Od 2000 roku w naszym kraju zarejestrowano prawie 720.000 Golfów i niemal pół miliona Passatów. Przyznane nagrody i powyższe statystki bardzo nas cieszą, gdyż świadczą o olbrzymim zaufaniu kierowców do marki Volkswagen, a także o niezawodności, trwałości i solidności naszych samochodów.”

Wśród dziesięciu najczęściej wyszukiwanych modeli w serwisie otoMoto.pl, aż 9 to produkty niemieckie z czego 6 należy do koncernu Volkswagena. Użytkownicy otoMoto.pl wyszukiwali ponad 5 milionów razy samochody marki Volkswagen. Najbardziej pożądanym modelem jest Golf hatchback z silnikiem 1.9 TDI.

źródło: Volkswagen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz