8 listopada 2011 roku, podczas konferencji dealerów marki TATA, MMP poinformowało o przyjęciu nowej strategii formy. Dealerzy marki zostali poinformowani o ograniczeniu działalności, zmierza to do wycofania TATY z dystrybucji na terenie Polski.
Podjęcie takiej decyzji ma podłoże ekonomiczne. Potężny import samochodów używanych przekłada się negatywnie na sprzedaż aut nowych. MMP boryka się z problemami finansowymi spowodowanymi światowym kryzysem oraz kurczącym się rynkiem motoryzacyjnym.
Po wygaśnięciu umów dealerskich, które zostaną wypowiedziane w grudniu bieżącego roku, MMP będzie kontynuował obsługę samochodów TATA za pośrednictwem dotychczasowych dealerów, z którymi zostaną zawarte nowe umowy serwisowe. MMP zapewnia, że będzie wypełniało wszelkie zobowiązania wobec swoich klientów, w tym obsługę gwarancyjną samochodów marki TATA.
Nie wiemy czy oznacza to definitywny koniec TATY w naszym kraju, MMP poinformowało bowiem, że rozpoczyna działania mające na celu znalezienie nowego dystrybutora marki TATA w Polsce. Niestety, w obecnej sytuacji, będzie to zadanie niesłychanie trudne.
źródło:samar.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz