wtorek, 3 kwietnia 2012

82% wzrost sprzedaży i historyczny wynik Chevroleta w Polsce

W marcu 2012 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 1 249 sztuk – jest to wzrost aż o 82% w stosunku do wyniku sprzedaży w marcu 2011 r. (686 sztuk). Niezmiennie najpopularniejszym modelem w naszym kraju jest Aveo. Łącznie modele Aveo Classic i Nowe Aveo zostały sprzedane w ilości 592 egzemplarzy – o 55% więcej niż w marcu 2011 roku. Na drugie miejsce, zajmowane dotychczas przez model Spark, awansował Cruze z wynikiem 248 sprzedanych egzemplarzy – jest to aż o 80% więcej niż wyniósł wynik sprzedaży w marcu 2011. Spark, który w ciągu ostatniego miesiąca był trzecim najczęściej kupowanych modelem Chevroleta, znalazł 184 nabywców, czyli o 95% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Rekordowy wzrost sprzedaży zanotował siedmiomiejscowy van Orlando, który w marcu został sprzedany w liczbie 166 sztuk, czyli aż o ponad 300% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.




W pierwszym kwartale tego roku łącznie sprzedanych zostało w Polsce 3 537 sztuk nowych Chevroletów. Oznacza to 59% wzrost w stosunku to analogicznego okresu rok wcześniej, kiedy Chevrolet sprzedał 2 223 auta. Najpopularniejsze modele w gamie Chevroleta w pierwszych trzech miesiącach tego roku to Aveo Classic i Nowe Aveo, które osiągnęły łącznie sprzedaż na poziomie 1 741 sztuk, Spark z wynikiem 647 egzemplarzy oraz Cruze, który został sprzedany w liczbie 602 egzemplarzy.

„Jestem przekonany, że sprzedaż 1 249 sztuk nowych Chevroletów w marcu zapewni nam utrzymanie miejsca w pierwszej 10. najpopularniejszych marek w Polsce”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. Według danych CEP w styczniu Chevrolet zajął 9. miejsce pod względem wielkości sprzedaży z wynikiem 1 272 sztuk, a miesiąc później znalazł się na 10 pozycji, osiągając sprzedaż w wysokości 1 086 egzemplarzy.

źródło: Chevrolet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz