Ponad 30 tys. oddanych głosów, ponad 3 tys. głosujących w głosowaniu internetowym, 150 Fleet Managerów w roli jury, ponad 4000 przejechanych kilometrów podczas Wielkiego Testu Flotowego, a wszystko po to, aby wyłonić najlepsze samochody na rynku flotowym.
Czwartek 29 marca był długo oczekiwaną przez nas datą. Tego dnia lotnisko Bemowo stało się centrum uwagi decydentów branży flotowej. Po kilkutygodniowym głosowaniu internetowym ci właśnie decydenci mieli szansę przetestować perełki rynku flotowego w akcji. Stu pięćdziesięciu fleet managerów spotkało się na Bemowie, by na specjalnie przygotowanych przez Szkołę Bezpiecznej Jazdy Renault próbach sprawdzić parametry prezentowanych 80 samochodów flotowych. Organizatorzy zadbali również o możliwość testowania aut w każdych warunkach pogodowych – padał deszcz, wiał wiatr i była nawet niewielka śnieżyca.
Fleet managerowie wcielając się w rolę jury Plebiscytu Fleet Awards Polska 2012, osobiście wybrali faworytów w postaci najlepszych samochodów flotowych bieżącego roku.
Wszyscy zgromadzeni goście zgodnie twierdzili, że spotkanie to jest znakomitą okazją do poznania najlepszych samochodów, jakie ma do zaoferowania polski rynek flotowy.
Oprócz samochodów ważną rolę odegrały także produkty i usługi flotowe. Podzielono je na siedem kategorii: bezpieczeństwo, system zarządzania flotą, serwis, technologie, system monitoringu floty, finanse/leasing/CFM oraz oleje i paliwa. W każdej z tych kategorii można było wyłonić swojego faworyta. Nominowani z kolei mieli okazję zaprezentować własną ofertę przed fleet managerskim jury na lotnisku Bemowo.
Wiarygodność oddawanych głosów na każdym etapie sprawdzała firma DGD Audyt. Dzięki temu Plebiscyt Fleet Awards Polska 2012 jest jedynym w pełni obiektywnym rankingiem najlepszych samochodów oraz produktów i usług flotowych w Polsce.
Gdy adrenalina opadła po Wielkim Teście Flotowym, przyszedł czas na punkt kulminacyjny – wręczenie statuetek Plebiscytu Fleet Awards Polska 2012.
Gala odbyła się 13 kwietnia podczas największych targów motoryzacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej – Motor Show 2012 w Poznaniu. Na Gali poznaliśmy wszystkich zwycięzców w poszczególnych kategoriach. Przyznana również została nagroda specjalna redakcji „Floty” i „Auta Firmowego” oraz nagroda specjalna doceniająca najlepszy design. W Iglicy swoje stoiska mieli wszyscy nominowani Plebiscytu Fleet Awards. Jak zawsze mogliśmy liczyć na dużą kreatywność ze strony naszych partnerów przy aranżacji miejsc wystawienniczych.
Warto tu wspomnieć o stoisku jednego z głównych partnerów Plebiscytu – firmie Alphabet Polska Fleet Management. Interaktywna gra flotowa z logo Alphabet, która była wyświetlana na gigantycznym ekranie, przyciągała wielu zainteresowanych. Gracze rywalizowali o ekskluzywną nagrodę – trzylitrową butelkę oryginalnego francuskiego szampana. Goście mogli również na pokazie firmy oklejsie.pl zobaczyć jak wygląda profesjonalne oklejanie aut „od kuchni”. Wielką niespodziankę przygotował także koncern Škoda Auto Polska. Na ich wygodnych kanapach mogliśmy delektować się nie tylko wyśmienitym smakiem kawy przygotowanej przez jednego z najlepszych polskich baristów, ale również oryginalnym wyglądem stoiska.
Ponadto organizatorzy Plebiscytu i Targów Motor Show przygotowali dla swoich partnerów nie lada niespodziankę – podczas trwania całych targów na stoisku „Floty” i „Auta Firmowego” prawie 60 tys. zwiedzających mogło podziwiać najlepsze flotowe samochody bieżącego roku w jednym miejscu. Nie zabrakło nawet najlepszego samochodu ciężarowego 2012 r. – Nowego Mercedesa Actrosa.
13 kwietnia uczestniczyliśmy również w pierwszej flotowej odsłonie targów Motor Show. W tym dniu flotowe serce Polski biło w Iglicy, w której odbyło się Ogólnopolskie Forum Flotowe. Był to dzień poświęcony w całości przedstawicielom rynku motoryzacyjnego, pełen nowości i propozycji dla branży. Magazyny „Flota” i „Auto Firmowe” zorganizowały debatę na temat problemów legislacyjnych polskich zarządców flot. Była ona wstępem do przygotowania Białej Księgi, która zostanie przekazana ustawodawcom. W tym miejscu chcielibyśmy podziękować za udział w debacie jej uczestnikom: Bartłomiejowi Wiśniewskiemu, Łukaszowi Jani, Mariuszowi Gotowiczowi i Pawłowi Janusowi.
Dziękujemy również wszystkim partnerom Plebiscytu Fleet Awards i gratulujemy wygranym. Pełną listę zwycięzców Plebiscytu zamieszczamy obok.
Leszek Pomorski, prezes zarządu Alphabet Polska Fleet Management
Firma Alphabet Polska była jednym z głównych partnerów Plebiscytu Fleet Awards 2012 oraz Wielkiego Testu Flotowego, organizowanych – jak co roku – przez magazyn Flota. Moim zdaniem, istotną zaletą tego typu testów, ocen i rankingów jest możliwość sprawdzenia flotowych pojazdów w praktyce. Dla firmy wynajmu takie informacje są bardzo cenne, ponieważ później możemy je przekazać naszym klientom. Polscy przedsiębiorcy coraz częściej doceniają wynajem długoterminowy. Obok standardowych usług finansowania i zarządzania flotą, szukają jednak rozwiązań zapewniających im pełną efektywność i mobilność w biznesie. Pojazdy nagrodzone podczas Gali Fleet Awards 2012, między innymi samochody marki BMW, w pełni odpowiadają ich oczekiwaniom.
Andrzej Krawiec, specjalista ds. przetargów publicznych, dział sprzedaży flotowej Kulczyk Tradex Sp. z o.o.
Impreza Fleet Awards była dla nas bardzo udana, m.in. dlatego, że nasze marki – Volkswagen oraz Audi – otrzymały największą liczbę statuetek, będąc zwycięzcami w 5 kategoriach.
Cieszymy się, że nasze pojazdy spotkały się z tak dużym uznaniem i zdobyły największą liczbę głosów wśród osób, które na co dzień zarządzają samochodami. Jest to dla nas ważne wyróżnienie, ponieważ potwierdza wysoką jakość pojazdów produkowanych przez koncern Volkswagen oraz stawia wysoko poprzeczkę jeżeli chodzi o strategię sprzedaży flotowej. Nagrody te motywują do działania i dalszego rozwoju, dlatego też wspólnie z producentem będziemy dążyć do udoskonalania naszej oferty, aby usatysfakcjonować naszych obecnych, jak i nowych klientów.
Przemysław Stępień, AmervoxFirma Amervox już kolejny raz uczestniczy w plebiscycie Fleet Awards. Uczestnictwo w plebiscycie to nie tylko „walka z konkurencją o nagrody”. To możliwość spotkania się i wymienienia doświadczeń z obu stron barykady. Z jednej strony klienci (kierowcy flot), z drugiej dostawcy (usług oraz rozwiązań) mają możliwość skonfrontowania swych ofert oraz oczekiwań, a także porównania się do konkurencji. Takie spotkanie zawsze owocuje rozwojem oferty. Flotowcy w szale testowania wszystkiego, co zobaczą, puszczają wodze fantazji i potrafią znaleźć niespodziewane rozwiązania lub zastosowania. Dzięki temu naszą ofertę możemy lepiej dopasować do oczekiwań. Dodatkowo w ferworze walki łatwiej przejść na mniej oficjalne kontakty, co z kolei owocuje szczerą rozmową. Z pewnością będziemy uczestniczyć również w kolejnych edycjach.
źródło: Flota.com.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz