czwartek, 12 kwietnia 2012

Volvo utrzymało pierwsze miejsce w segmencie Premium

1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów.


Po zakończeniu pierwszego kwartału 2012 roku napływają pozytywne informacje, zarówno z całego polskiego rynku motoryzacyjnego, jak i segmentu Premium. W tym czasie cały rynek odnotował wzrost sprzedaży o ponad 12%, a segment Premium o 36%.

1359 sprzedanych aut pozwoliło Volvo na zajęcie pierwszego miejsca w segmencie Premium i utrzymanie wysokiego udziału w całym rynku - 1,8%. Tak wysoki wynik Volvo zawdzięcza bardzo dobrej sprzedaży modelu Volvo XC60 oraz wprowadzeniu do oferty pojazdów specjalnych - bankowozów typu C.

Wprowadzenie do oferty bankowozów, ale również znakomita sprzedaż modelu XC60, to klucz naszego tegorocznego dobrego startu. Jednak nie osiągnęlibyśmy tego bez ścisłej współpracy z naszą siecią dealerską. Dzięki temu kolejny kwartał jesteśmy na pierwszy miejscu w segmencie Premium – powiedział Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska

Najbliższe plany

Rozbudowa sieci dealerskiej i wprowadzenie do oferty nowego Volvo V40 – to główne cele Volvo na najbliższe miesiące br.

Mamy nadzieję, że nowe inwestycje dealerów Volvo oraz tegoroczne premiery, w tym nowe Volvo V40, pozwolą nam utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium w całym 2012 roku - skomentował Arkadiusz Nowiński.

* Audi, BMW, Mercedes, Volvo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz