Wprowadzony do sprzedaży w 2006 roku Ford Fusion wciąż bije rekordy popularności. Model stale umacnia swoją pozycję na rynku, pomimo zaplanowanej na przyszły rok premiery jego następcy.
„Fusion jest naszym bestsellerem, który przyciąga do salonów sprzedaży Forda nowych klientów,” mówi Samantha Hoyt, manager ds. marketingu modelu Fusion. „Aż 40% wszystkich nabywców tego modelu to osoby, które wcześniej nie jeździły samochodami Forda.”
Udział Forda w amerykańskim segmencie samochodów osobowych średniej klasy zwiększył się w latach 2006-2010 o 5,2 procent. Oznacza to wzrost sprzedaży z 142 502 sztuk w roku 2006 (6,2 procent udziału w rynku) do 219 219 egzemplarzy w roku 2010 (11,9 procent udziału w rynku).
Premiera nawego Forda Fusion odbędzie się w styczniu 2012 roku podczas the North American International Auto Show. Do sprzedaży model trafi wiosną.
źródło: mototarget.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz