środa, 28 grudnia 2011

Maybach - geniusze marketingu czy szaleńcy?

Wbrew wszelkiej logice, włodarze Maybacha zdecydowali się podnieść ceny swoich modeli. Zastanawiające jest, że marka która w nadchodzącym roku przestanie istnieć, podejmuje się tak niezrozumiałego zagrania marketingowego.


Jak podają źródła blisko związane z Maybachem, właściciel marki planuje w 2012 roku zakończyć długoletnią historię ekskluzywnych limuzyn rodem z Niemiec. Wynikiem takiego posunięcia jest małe zainteresowanie klientów oraz światowy kryzys.

Najprostszym rozwiązaniem, byłoby obniżenie cen modeli celem wyprzedaży. Maybach ma inny plan, ceny wszystkich modeli (za wyjątkiem ultraekskluzywnego Landaulet) wzrosną o 1%.

Czy to tajemnicze posunięcie ma pokazać że Maybach ma się świetnie? A może koncern chce przyciągnąć klientów na tzw. "produkt jeszcze bardziej ekskluzywny"? Wszystkie odpowiedzi przyniesie rok 2012.

źródło: mototarget.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz