środa, 11 kwietnia 2012

Chevrolet kontynuuje ofensywę rynkową w Polsce

Pierwszy kwartał 2012 roku to jeden z najlepszych okresów w historii działalności Chevroleta w Polsce. Bardzo dobre wyniki sprzedaży spowodowały, że awansował do pierwszej dziesiątki najchętniej kupowanych marek motoryzacyjnych, a w samym marcu osiągnął dziewiątą pozycję. W pierwszych trzech miesiącach roku Chevrolet osiągnął rekordowo wysoki udział w rynku samochodów osobowych – 4,7%. Jest to rezultat aż o 1,47 punktów procentowych wyższy od udziału na koniec pierwszego kwartału ubiegłego roku.




Szczególnie mocną pozycję producent aut ze złotym logo uzyskał w rankingu samochodów kupowanych najchętniej przez klientów indywidualnych. 2 972 egzemplarze Chevroletów zarejestrowanych przez takich klientów w Polsce w pierwszym kwartale tego roku zapewniły marce wysokie czwarte miejsce w tym rankingu. Jest to wynik o 51% wyższy niż w analogicznym okresie rok wcześniej, kiedy klienci indywidualni zarejestrowali 1 972 sztuki nowych Chevroletów. Pomimo tak dobrych wyników sprzedaży, Chevrolet kontynuuje ofensywę rynkową w Polsce.

Nowy Chevrolet Aveo, najbezpieczniejszy według EuroNCAP w swojej klasie model, w pierwszych dwóch miesiącach 2012 roku był liderem sprzedaży do klientów indywidualnych w segmencie B. Ma on szansę umocnić swoją pozycję dzięki wprowadzonej od 2 kwietnia jeszcze bardziej atrakcyjnej ofercie – obecnie model ten z rocznika produkcji 2012 oferowany jest już od 34 490 zł. Jedną z najciekawszych propozycji w swojej klasie jest również Spark, miejski pięciodrzwiowy i pięciomiejscowy Chevrolet. W cenie od 26 990 zł model ten oferowany jest z bardzo bogatym wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa – w standardzie wyposażony jest w 6 poduszek powietrznych, ABS, układ wspomagania nagłego hamowania oraz system ISOFIX.

„Bardzo ważne dla nas jest, że klienci indywidualni coraz chętniej wybierają Chevroleta. Jestem przekonany, że ma na to wpływ bardzo dobry stosunek wartości do ceny, jaką oferują nasze modele, a także dobre warunki finansowania zakupu auta”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.

Rosnącą popularnością cieszą się również Chevrolety oferowane z dedykowaną instalacją LPG. Klienci, którzy zdecydują się na montaż instalacji LPG mogą wybrać spośród modeli: Aveo Classic, Cruze, Orlando oraz Spark.

Jeszcze w tym roku Chevrolet rozszerzy swoją ofertę, wprowadzając do sprzedaży kolejną wersję nadwoziową swojego najpopularniejszego na świecie modelu – Cruze’a Kombi oraz sedana z segmentu D – Malibu. Gamę silników wzbogacą turbodoładowana jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l oraz nowa jednostka wysokoprężna 1,7 l oraz zmodernizowany motor 2.0 l.

źródło: Chevrolet

1 komentarz: