wtorek, 24 kwietnia 2012

Nowa kompaktowa limuzyna ŠKODY: Rapid

Podczas targów motoryzacyjnych AUTO CHINA 2012, ŠKODA ogłosiła, że nowa kompaktowa limuzyna marki będzie się nazywać Rapid. Jeszcze przed końcem tego roku, samochód zadebiutuje na europejskim rynku.


"Mniej więcej co pół roku, ŠKODA wprowadza na rynek nowy model – to część naszej strategii wzrostu," powiedział CEO ŠKODY, Winfried Vahland podczas konferencji prasowej marki w Pekinie. "Rapid to nasz kolejny nowy model, wokół którego koncentruje się nasza strategia wzrostu. Spodziewamy się, że zyska popularność na wszystkich międzynarodowych rynkach".
Wprowadzając model Rapid, ŠKODA oferuje swoim klientom atrakcyjny, pro-rodzinny samochód reprezentujący rosnący w siłę segment pomiędzy Fabią i Octavią.

Zaprezentowany w Chinach koncept MissionL daje pogląd na stylistykę samochodu – by dopasować design wnętrza do wymagań rynku chińskiego, marka ŠKODA przeprowadziła szereg badań i analiz, dotyczących indywidualnych upodobań odbiorców pochodzących z Chin. MissionL China i zbudowany na jego podstawie kompaktowy sedan idealnie odpowiadają na te zapotrzebowania.
Europejski wariant konceptu stylistycznego MissionL został zaprezentowany w ubiegłym roku we Frankfurcie, podczas IAA 2011.

"MissionL China to prawdziwa ŠKODA. Jednoznacznie uosabia wartości marki: świeży design, przestronność, doskonałą relację ceny do wartości", dodał Vahland. "Ten samochód w oczywisty sposób komunikuje nasze wartości. Jest precyzyjnie wykonany i wzbudza emocje. Jednocześnie, kierowca, pasażerowie, a także bagaże, mają zapewnioną dużą ilość miejsca. To samochód idealny dla rodzin, oferujący liczne typowe dla ŠKODY, przemyślane rozwiązania".

źródło: Skoda

5 komentarzy:

  1. W sumie każde auto jest fajne, ale moim zdaniem powinniśmy pamiętać o tym, że również każde auto może się zepsuć. Właśnie dlatego ja z każdym problemem jadę do serwisu https://autokorbas.pl/ gdzie za każdym razem są w stanie mi pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie na pewno jest to fajne auto i jeśli będę mieć okazję to ja również postaram się je kupić. Wiem dokładnie, że również każdy pojazd może się zepsuć. W takich sytuacjach ja zawsze dzwonię po pomoc drogową https://pomocdrogowa.kolobrzeg.pl/ i zjawiają się oni błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również takie auta się podobają i może kiedyś także się na takie zdecyduję. Jednak jakie to by auto nie było to dość ważną sprawą jest to aby wiedzieć gdzie je serwisować. Ja zazwyczaj korzystam z usług serwisu https://autokorbas.pl/ i jak dla mnie jest to najlepsze rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie jakie to by auto nie było to przecież każde w danym momencie niestety może nam się zepsuć. Właśnie dlatego ja również najczęściej ze sobą wożę kontakt do pomocy drogowej https://eurohol.pl/ aby wiedzieć co robić w takich sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dbam o swój samochód i zawsze staram się wybierać najlepszy serwis do jego obsługi. Na podstawie wielu pozytywnych opinii postanowiłem odwiedzić https://autoserwis-bialystok.pl/ i nie zawiodłem się. Fachowość, precyzja i świetny kontakt z klientem sprawiły, że będę wracał tam w przyszłości z każdym problemem mechanicznym mojego pojazdu.

    OdpowiedzUsuń