wtorek, 8 maja 2012

Nowy dyrektor marketingu Mazda Motor Poland

Tomasz Nagot objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim zespole Mazdy. Tomasz Nagot ma 13 lat doświadczenia w marketingu branży elektroniki użytkowej. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Produkcji (kierunek Zarządzanie i Marketing). Po ukończeniu studiów przez 10 lat pracowal w firmie JVC Polska w dziale sprzedaży i marketingu, z czego przez ostatnie dwa lata jako Marketing & Product Manager. Twórca działu nagłośnienia samochodowego JVC i koordynator sieci sprzedaży produktów car audio. Od 2008 r. obejmował stanowisko Product Managera cyfrowych aparatów fotograficznych w firmie Sony Poland i byl odpowiedzialny za rynki Polski, Litwy, Łotwy i Estonii. W swoim życiu i karierze stara sie łączyć pasje (podróże, fotografia i nurkowanie) z pracą zawodową.


Moim celem jest wzmocnienie pozycji rynkowej Mazdy w Polsce poprzez wprowadzanie efektywnych sprzedażowo akcji marketingowych, ukierunkowanych na budowanie relacji z klientami. We wszystkich dzia łaniach będziemy również podkreślać Zoom-Zoom, czyli radość z jazdy naszymi
samochodami – mówi Tomasz Nagot.

Nowe modele (jak choćby ostatnio Mazda CX-5) i przeł omowe technologie SKYACTIV, wymagają od nas innowacyjnego podejścia do dział ań marketingowych. Cieszymy się, że do łączy do nas
Tomasz Nagot, profesjonalista z dużym doświadczeniem i zaangażowaniem, a także z nowym spojrzeniem na komunikację. Jestem przekonany, że Tomasz przyczyni się do osiągania kolejnych sukcesów Mazdy na polskim rynku – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.

źródło: Mazda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz