Zaprezentowany po raz pierwszy podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Paryżu Peugeot 301, atrakcyjny stylistycznie i przystępny cenowo sedan, już niedługo trafi do sprzedaży w salonach Peugeot w całej Polsce.
Peugeot 301 to pierwszy model marki z cyfrą „1” na końcu. Zgodnie z nowym nazewnictwem oznacza to samochód przystępny cenowo, skierowany do nowych grup klientów, którzy oczekują funkcjonalności i wszechstronności, a jednocześnie nowoczesności i komfortu.
301 został zaprojektowany tak, aby trafić w gusta szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Z tego względu podstawowym założeniem konstruktorów było dostosowanie go do użytkowania w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach (np. w krajach o wyjątkowo gorącym lub zimnym klimacie, czy złym stanie infrastruktury drogowej).
Nadwozie o długości 4,44 m kryje wyjątkowo obszerną kabinę pasażerską, o rekordowej przestrzeni dla pasażerów tylnego rzędu foteli pod względem ilości miejsca na nogi (od 121 mm do 260 mm), a także niezwykle pojemny, 640-litrowy bagażnik (506 dm3 wg normy VDA 210).
Peugeot 301 zapewnia podróżującym wysoki komfort jazdy, stabilne zachowanie na drodze oraz poczucie bezpieczeństwa, dzięki systemom ESP i ABS, poduszkom powietrznym, układowi wspomagania awaryjnego hamowania oraz systemowi mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX.
W zależności od wersji model 301 oferuje również szereg nowoczesnych rozwiązań, odpowiadających za łatwe i wygodne użytkowanie samochodu, jak m.in. klimatyzację, zestaw audio MP3 z portem USB oraz możliwością podłączenia zestawu głośnomówiącego Bluetooth, system zdalnego otwierania pokrywy bagażnika czy system wspomagania parkowania tyłem.
Gama nowoczesnych jednostek napędowych, które będą oferowane klientom w Polsce, to:
- 1,2 l VTi 53 kW (72 KM) z 5-biegową przekładnią manualną,
- 1,6 l VTi 85 kW (115 KM) z 5-biegową przekładnią manualną lub 4-biegową automatyczną,
- 1,6 l HDi 68 kW (92 KM) z 5-biegową przekładnią manualną.
Peugeot 301 to drugi, po 208, model marki dostępny z nowym, trzycylindrowym silnikiem 1,2 l VTi, który dzięki zastosowanej technologii łączy przyjemność jazdy z niewielkim zapotrzebowaniem na paliwo.
Gama na rynek polski składa się z trzech poziomów wyposażenia: Access, Active i Allure. Klienci mogą wybierać spośród 7 kolorów nadwozia, w tym pięciu metalizowanych.
Nowy Peugeot 301 będzie produkowany w europejskiej fabryce firmy w hiszpańskim Vigo. Cena podstawowej wersji tego modelu (Access 1,2 l VTi 72 KM) na rynku polskim to 39 900 zł. Zamówienia na nowy model będą przyjmowane od połowy listopada, a pierwsze samochody klienci odbiorą na początku stycznia 2013 roku.
301 został zaprojektowany tak, aby trafić w gusta szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Z tego względu podstawowym założeniem konstruktorów było dostosowanie go do użytkowania w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach (np. w krajach o wyjątkowo gorącym lub zimnym klimacie, czy złym stanie infrastruktury drogowej).
Nadwozie o długości 4,44 m kryje wyjątkowo obszerną kabinę pasażerską, o rekordowej przestrzeni dla pasażerów tylnego rzędu foteli pod względem ilości miejsca na nogi (od 121 mm do 260 mm), a także niezwykle pojemny, 640-litrowy bagażnik (506 dm3 wg normy VDA 210).
Peugeot 301 zapewnia podróżującym wysoki komfort jazdy, stabilne zachowanie na drodze oraz poczucie bezpieczeństwa, dzięki systemom ESP i ABS, poduszkom powietrznym, układowi wspomagania awaryjnego hamowania oraz systemowi mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX.
W zależności od wersji model 301 oferuje również szereg nowoczesnych rozwiązań, odpowiadających za łatwe i wygodne użytkowanie samochodu, jak m.in. klimatyzację, zestaw audio MP3 z portem USB oraz możliwością podłączenia zestawu głośnomówiącego Bluetooth, system zdalnego otwierania pokrywy bagażnika czy system wspomagania parkowania tyłem.
Gama nowoczesnych jednostek napędowych, które będą oferowane klientom w Polsce, to:
- 1,2 l VTi 53 kW (72 KM) z 5-biegową przekładnią manualną,
- 1,6 l VTi 85 kW (115 KM) z 5-biegową przekładnią manualną lub 4-biegową automatyczną,
- 1,6 l HDi 68 kW (92 KM) z 5-biegową przekładnią manualną.
Peugeot 301 to drugi, po 208, model marki dostępny z nowym, trzycylindrowym silnikiem 1,2 l VTi, który dzięki zastosowanej technologii łączy przyjemność jazdy z niewielkim zapotrzebowaniem na paliwo.
Gama na rynek polski składa się z trzech poziomów wyposażenia: Access, Active i Allure. Klienci mogą wybierać spośród 7 kolorów nadwozia, w tym pięciu metalizowanych.
Nowy Peugeot 301 będzie produkowany w europejskiej fabryce firmy w hiszpańskim Vigo. Cena podstawowej wersji tego modelu (Access 1,2 l VTi 72 KM) na rynku polskim to 39 900 zł. Zamówienia na nowy model będą przyjmowane od połowy listopada, a pierwsze samochody klienci odbiorą na początku stycznia 2013 roku.
źródło: Peugeot
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz