Pod takim hasłem rozpoczęła się właśnie największa kampania reklamowa marki ŠKODA w tym roku.
Hasło reklamowe ŠKODY odnosi się bezpośrednio do modelu Rapid, który kontynuuje znaną z Octavii i Superba ideę samochodu międzysegmentowego. Pojazd zapewnia korzystną relację ceny do jakości, dzięki najlepszej w klasie aut kompaktowych przestronności wnętrza i pojemności bagażnika (550 l).
Jest to samochód skierowany głównie do osób, które szukają bezpiecznego, funkcjonalnego i przyjaznego rodzinie pojazdu. Rapid w podstawowej wersji kosztuje już od 43 860 zł.
Nowy wymiar ŠKODY można odnaleźć również w zupełnie nowym języku stylistycznym marki, który będzie kontynuowany przez następne lata.
Do kampanii promocyjnej, która towarzyszy wprowadzeniu modelu na rynek, wykorzystano takie media jak: telewizja, radio, prasa, Internet, outdoor oraz media niestandardowe. Spot telewizyjny, który można obejrzeć tutaj, przedstawia docelowego użytkownika ŠKODY Rapid – ojca, głowę rodziny, posiadającego odpowiednie umiejętności oraz narzędzia pomagające mu stawić czoła każdemu wyzwaniu.
Jest to samochód skierowany głównie do osób, które szukają bezpiecznego, funkcjonalnego i przyjaznego rodzinie pojazdu. Rapid w podstawowej wersji kosztuje już od 43 860 zł.
Nowy wymiar ŠKODY można odnaleźć również w zupełnie nowym języku stylistycznym marki, który będzie kontynuowany przez następne lata.
Do kampanii promocyjnej, która towarzyszy wprowadzeniu modelu na rynek, wykorzystano takie media jak: telewizja, radio, prasa, Internet, outdoor oraz media niestandardowe. Spot telewizyjny, który można obejrzeć tutaj, przedstawia docelowego użytkownika ŠKODY Rapid – ojca, głowę rodziny, posiadającego odpowiednie umiejętności oraz narzędzia pomagające mu stawić czoła każdemu wyzwaniu.
Kampania została zaplanowana na okres listopada i grudnia 2012 roku.
źródło: Skoda
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz