wtorek, 6 listopada 2012

ŠKODA Rapid – Nowy wymiar ŠKODY

Pod takim hasłem rozpoczęła się właśnie największa kampania reklamowa marki ŠKODA w tym roku.


Hasło reklamowe ŠKODY odnosi się bezpośrednio do modelu Rapid, który kontynuuje znaną z Octavii i Superba ideę samochodu międzysegmentowego. Pojazd zapewnia korzystną relację ceny do jakości, dzięki najlepszej w klasie aut kompaktowych przestronności wnętrza i pojemności bagażnika (550 l).

Jest to samochód skierowany głównie do osób, które szukają bezpiecznego, funkcjonalnego i przyjaznego rodzinie pojazdu. Rapid w podstawowej wersji kosztuje już od 43 860 zł.
Nowy wymiar ŠKODY można odnaleźć również w zupełnie nowym języku stylistycznym marki, który będzie kontynuowany przez następne lata.   

Do kampanii promocyjnej, która towarzyszy wprowadzeniu modelu na rynek, wykorzystano takie media jak: telewizja, radio, prasa, Internet, outdoor oraz media niestandardowe. Spot telewizyjny, który można obejrzeć tutaj, przedstawia docelowego użytkownika ŠKODY Rapid – ojca, głowę rodziny, posiadającego odpowiednie umiejętności oraz narzędzia pomagające mu stawić czoła każdemu wyzwaniu.

Kampania została zaplanowana na okres listopada i grudnia 2012 roku.

źródło: Skoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz