Dostawy samochodów marki ŠKODA wzrosły w październiku 2012 roku o 1,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, osiągając poziom 78 000 szt.
Od początku 2012 roku producent samochodów ŠKODA ustanowił bardzo dobry wynik sprzedaży. Przez pierwsze 10 miesięcy tego roku marka dostarczyła 795 100 samochodów na całym świecie, co daje wzrost o 7,2 proc. (styczeń – październik 2011: 741 800 szt.).
„Pomimo skomplikowanych warunków rynkowych ŠKODA pozostaje na ścieżce wzrostu” - powiedział Werner Eichhorn, członek Zarządu ŠKODY odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. „Mamy zamiar kontynuować nasz rozwój, rozpoczynając ofensywę modelową. Niedawno wprowadziliśmy do sprzedaży ŠKODĘ Rapid, natomiast już niedługo zadebiutuje kolejna odsłona Octavii. Nowe modele marki mają decydujący wkład w przyjętą przez nas strategię wzrostu” - dodaje Eichhorn.
W Europie Zachodniej Producent dostarczył w październiku 2012 roku 27 600 samochodów (październik 2011: 29 200 szt.). Udział w rynku ŠKODY wzrósł w tym regionie w przeciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku do ponad 3 proc. (styczeń - październik 2011: 2,8 proc.). Pomimo słabej sytuacji gospodarczej, w Wielkiej Brytanii sprzedaż marki wzrosła o 69 proc. (październik 2012: 4 600 szt.; październik 2011: 2 700 szt.).
ŠKODA zanotowała wzrost sprzedaży na rynkach Europy Wschodniej. Producent dostarczył w październiku 2012 roku w tym regionie 11 600 samochodów, co przekłada się na 11,5 proc. wzrost do analogicznego okresu ubiegłego roku. Na rynek rosyjski marka dostarczyła aż 8 300 pojazdów, co daje 17 proc. wzrost (październik 2011: 7 100 szt.).
W Europie Środkowo-Wschodniej, w październiku 2012 roku samochody marki ŠKODA trafiły do 9 800 nabywców. Rok wcześniej, w tym samym okresie Producent sprzedał ich 10 800 szt. Na czeski rynek, w październiku 2012 roku trafiło 5 300 aut, co oznacza wzrost o 3,2 proc. (październik 2011: 5 100 szt.). W ciągu pierwszych 10 miesięcy 2012 roku, ŠKODA sprzedała w Europie Środkowej łącznie 103 800 samochodów (+1,8 proc.).
W Polsce ŠKODA wciąż utrzymuje pozycję lidera na rynku. W październiku tego roku zarejestrowanych zostało aż 2 147 samochodów osobowych tej marki. Udział rynkowy Producenta w Polsce w 2012 roku wynosi 12,15 proc.
ŠKODA stale rozwija swoją sprzedaż na rynkach azjatyckich. W Chinach, w październiku 2012 roku Producent dostarczył 22 900 samochodów, co oznacza wzrost na poziomie 9,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. W Indiach, w zeszłym miesiącu marka sprzedała ponad 2 tys. pojazdów. Przez pierwsze 10 miesięcy 2012 roku, sprzedaż ŠKODY wzrosła zarówno w Chinach (+7,3 proc.), jak i w Indiach (+28,3 proc.).
Dostawy samochodów ŠKODA do klientów na całym świecie w październiku 2012 roku (model; liczba; zmiana procentowa w porównaniu do roku poprzedniego):
ŠKODA Octavia (33 900; -2,3%)
ŠKODA Fabia (18 800; -18,4%)
ŠKODA Superb (9 400; -5,4%)
ŠKODA Yeti (7 050; +11,9%)
ŠKODA Roomster (2 800; -9,4%)
ŠKODA Rapid (tylko w Indiach: 1 300; nowy model)
ŠKODA Citigo (tylko w Europie: 3 800; nowy model)
„Pomimo skomplikowanych warunków rynkowych ŠKODA pozostaje na ścieżce wzrostu” - powiedział Werner Eichhorn, członek Zarządu ŠKODY odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. „Mamy zamiar kontynuować nasz rozwój, rozpoczynając ofensywę modelową. Niedawno wprowadziliśmy do sprzedaży ŠKODĘ Rapid, natomiast już niedługo zadebiutuje kolejna odsłona Octavii. Nowe modele marki mają decydujący wkład w przyjętą przez nas strategię wzrostu” - dodaje Eichhorn.
W Europie Zachodniej Producent dostarczył w październiku 2012 roku 27 600 samochodów (październik 2011: 29 200 szt.). Udział w rynku ŠKODY wzrósł w tym regionie w przeciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku do ponad 3 proc. (styczeń - październik 2011: 2,8 proc.). Pomimo słabej sytuacji gospodarczej, w Wielkiej Brytanii sprzedaż marki wzrosła o 69 proc. (październik 2012: 4 600 szt.; październik 2011: 2 700 szt.).
ŠKODA zanotowała wzrost sprzedaży na rynkach Europy Wschodniej. Producent dostarczył w październiku 2012 roku w tym regionie 11 600 samochodów, co przekłada się na 11,5 proc. wzrost do analogicznego okresu ubiegłego roku. Na rynek rosyjski marka dostarczyła aż 8 300 pojazdów, co daje 17 proc. wzrost (październik 2011: 7 100 szt.).
W Europie Środkowo-Wschodniej, w październiku 2012 roku samochody marki ŠKODA trafiły do 9 800 nabywców. Rok wcześniej, w tym samym okresie Producent sprzedał ich 10 800 szt. Na czeski rynek, w październiku 2012 roku trafiło 5 300 aut, co oznacza wzrost o 3,2 proc. (październik 2011: 5 100 szt.). W ciągu pierwszych 10 miesięcy 2012 roku, ŠKODA sprzedała w Europie Środkowej łącznie 103 800 samochodów (+1,8 proc.).
W Polsce ŠKODA wciąż utrzymuje pozycję lidera na rynku. W październiku tego roku zarejestrowanych zostało aż 2 147 samochodów osobowych tej marki. Udział rynkowy Producenta w Polsce w 2012 roku wynosi 12,15 proc.
ŠKODA stale rozwija swoją sprzedaż na rynkach azjatyckich. W Chinach, w październiku 2012 roku Producent dostarczył 22 900 samochodów, co oznacza wzrost na poziomie 9,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. W Indiach, w zeszłym miesiącu marka sprzedała ponad 2 tys. pojazdów. Przez pierwsze 10 miesięcy 2012 roku, sprzedaż ŠKODY wzrosła zarówno w Chinach (+7,3 proc.), jak i w Indiach (+28,3 proc.).
Dostawy samochodów ŠKODA do klientów na całym świecie w październiku 2012 roku (model; liczba; zmiana procentowa w porównaniu do roku poprzedniego):
ŠKODA Octavia (33 900; -2,3%)
ŠKODA Fabia (18 800; -18,4%)
ŠKODA Superb (9 400; -5,4%)
ŠKODA Yeti (7 050; +11,9%)
ŠKODA Roomster (2 800; -9,4%)
ŠKODA Rapid (tylko w Indiach: 1 300; nowy model)
ŠKODA Citigo (tylko w Europie: 3 800; nowy model)
źródło: Skoda
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz