poniedziałek, 4 czerwca 2012

114% wzrostu sprzedaży Chevroleta w maju w Polsce

Według danych sprzedaży importera, w maju 2012 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 1 039 sztuk – jest to wzrost aż o 114% w stosunku do wyniku sprzedaży w maju 2011 r. (486 sztuk). Wszystkie oferowane obecnie na naszym rynku modele Chevroleta osiągnęły wzrosty sprzedaży w porównaniu do piątego miesiąca 2011 roku. Najpopularniejszym modelem w Polsce jest niezmiennie Aveo.


Łącznie modele Aveo Classic i Nowe Aveo zostały sprzedane w liczbie 447 egzemplarzy – o 78% więcej niż w maju 2011 roku. Na drugim miejscu na podium znalazł się Spark z wynikiem 217 sprzedanych egzemplarzy – jest to aż o 175% więcej niż wynik sprzedaży Sparka w maju 2011. Cruze, który w ciągu ostatniego miesiąca był trzecim najczęściej kupowanym modelem Chevroleta, znalazł 182 nabywców, czyli o 164% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Rekordowy wzrost sprzedaży zanotowało siedmiomiejscowe Orlando, które w maju zostało sprzedane w liczbie 120 sztuk, czyli 3-krotnie większej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.

Od początku roku Polacy kupili 5 683 nowe Chevrolety, czyli o 81% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (3 146 sztuk). Najpopularniejszym modelem Chevroleta w minionych miesiącach 2012 roku było Aveo – łącznie Aveo Classic i Nowe Aveo znalazły 2 660 nabywców. Na drugim miejscu uplasował się Spark z wynikiem 1 095 sprzedanych sztuk, który nieznacznie wyprzedził model Cruze – 1 000 sprzedanych egzemplarzy.

„Cieszy mnie szósty z rzędu wynik sprzedaży powyżej tysiąca sztuk oraz to, że nasze poszczególne modele zajmują bardzo mocne pozycje w swoich segmentach”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.

Według danych CEPiK w czterech pierwszych miesiącach 2012 roku Aveo oraz Orlando zajęły pierwsze miejsca w swoich segmentach pod względem sprzedaży do klientów indywidualnych. Aveo zajęło również bardzo mocne, trzecie miejsce w ogólnej sprzedaży (łącznie do klientów indywidualnych oraz flotowych) w segmencie B, natomiast modele Orlando oraz Spark uplasowały się na drugich miejscach w swoich segmentach.

źródło: Chevrolet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz