Na targach motoryzacyjnych w Genewie, oprócz Toledo Concept, SEAT przedstawił również nową Ibizę. Jako najlepiej sprzedający się model w gamie hiszpańskiej marki, Ibiza doczekała się odświeżonej stylistyki nadwozia. Po podbiciu desek Genewskiej sceny przyszedł czas na polskie salony.
Nowa Ibiza wkracza do polskich salonów z lepszym stosunkiem ceny do posiadanego, bogatego wyposażenia. Nową “jakość” ceny najlepiej ilustrują auta w wersji Style. W skład nowego wyposażenia wersji Style wchodzą 4 poduszki powietrzne, ABS, elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, Radio CD/MP3 z pilotem do sterowania umieszczonym przy kierownicy, a wraz z nowym wyposażeniem otrzymamy między innymi klimatyzację automatyczna “Climatronic” oraz skórzane wykończenie kierownicy i gałki zmiany biegów.
Nowe, bogatsze wyposażenie nie ominęło również podstawowej wersji Reference. Już wybór tej wersji oddaje do naszej dyspozycji między innymi: 4 poduszki powietrzne, ABS, klimatyzację manualną, a w skład nowego wyposażenia włączono, np. Radio CD/MP3 z zestawem 4 głośników oraz pilotem zdalnego sterowania umieszczonym przy kole kierownicy, elektrykę przednich szyb, czy światła do jazdy dziennej.
Ceny nowej Ibizy zaczynają się od 41.590 zł za auto w 3-drzwiowej odmianie SC. Wersja 5-drzwiowa to wydatek większy o 2.500 zł, a samochody w tej wersji dostępne są od 43.990 zł. Dla Klientów wymagających jeszcze większej przestrzeni w miejskim aucie, a zwłaszcza w bagażniku SEAT oferuje także nową Ibizę ST (kombi) z bagażnikiem o pojemności 430 litrów i funkcjonalności znacznie większego auta. Ceny wersji ST zaczynają się od 46.590 zł.
Nowe wyposażenie to jednak nie wszystko. Lepsza relacja wyposażenia do ceny to także sama cena. A ta w zależności od wersji może oznaczać nawet 2.741 zł mniej względem ubiegłorocznej oferty za 3-drzwiową Ibizę SC 1,2 TDI w wersji Reference, czy też do 2.228 zł mniej przy zakupie 5-drzwiowej Ibizy w wyposażeniu Style z silnikami 1,6 TDI Common Rail 90 KM, 1,2 TSI 105 KM oraz 1,2 TSI 105 KM sprzężonej z 7 stopniową przekładnią automatyczna DSG.
Nowa Ibiza to jednak nie tylko nowe, bogate wyposażenie skalkulowane przystępnie i zachowujące bardzo dobry stosunek jakości do ceny, ale także aktualne i dynamicznie nakreślone różnice wizualne. Zmiany w stylizacji Ibizy dodają jej prezencji i precyzji. Wzornictwo nowej Ibizy nawiązuje do zaprezentowanych niedawno samochodów koncepcyjnych, IBE, IBX i IBL.
Sportowy charakter i wysoka jakość wykonania są nieodłącznymi cechami nowej Ibizy. Atrapa chłodnicy w kształcie trapezu, na której widnieje logo SEAT-a jest jej charakterystycznym elementem. Dynamiczne proporcje, grill przypominający strukturę plastra miodu, dolne wloty powietrza oraz nowe przetłoczenie biegnące przez środek maski zdają się poszerzać nową Ibizę i sprawiać, że ma w sobie jeszcze więcej charakteru i temperamentu.
Kolejną kluczową zmianą jest nowy design reflektorów. Ostre krawędzie lamp to cecha charakterystyczna nowej stylistyki opracowanej przez inżynierów SEAT-a, którzy doskonale wkomponowali je w nadwozie nowej Ibizy. Przednie reflektory dostępne są w dwóch wersjach halogenowych lub dodatkowo, jako lampy bi-ksenonowe ze światłami typu LED do jazdy dziennej. Te ostatnie tak samo jak tylne światła w technologii LED, podkreślają subtelną linię reflektorów. Wiosna to nowy czas, to także czas, kiedy nowa Ibiza wjeżdża właśnie do polskich salonów.
Nowe, bogatsze wyposażenie nie ominęło również podstawowej wersji Reference. Już wybór tej wersji oddaje do naszej dyspozycji między innymi: 4 poduszki powietrzne, ABS, klimatyzację manualną, a w skład nowego wyposażenia włączono, np. Radio CD/MP3 z zestawem 4 głośników oraz pilotem zdalnego sterowania umieszczonym przy kole kierownicy, elektrykę przednich szyb, czy światła do jazdy dziennej.
Ceny nowej Ibizy zaczynają się od 41.590 zł za auto w 3-drzwiowej odmianie SC. Wersja 5-drzwiowa to wydatek większy o 2.500 zł, a samochody w tej wersji dostępne są od 43.990 zł. Dla Klientów wymagających jeszcze większej przestrzeni w miejskim aucie, a zwłaszcza w bagażniku SEAT oferuje także nową Ibizę ST (kombi) z bagażnikiem o pojemności 430 litrów i funkcjonalności znacznie większego auta. Ceny wersji ST zaczynają się od 46.590 zł.
Nowe wyposażenie to jednak nie wszystko. Lepsza relacja wyposażenia do ceny to także sama cena. A ta w zależności od wersji może oznaczać nawet 2.741 zł mniej względem ubiegłorocznej oferty za 3-drzwiową Ibizę SC 1,2 TDI w wersji Reference, czy też do 2.228 zł mniej przy zakupie 5-drzwiowej Ibizy w wyposażeniu Style z silnikami 1,6 TDI Common Rail 90 KM, 1,2 TSI 105 KM oraz 1,2 TSI 105 KM sprzężonej z 7 stopniową przekładnią automatyczna DSG.
Nowa Ibiza to jednak nie tylko nowe, bogate wyposażenie skalkulowane przystępnie i zachowujące bardzo dobry stosunek jakości do ceny, ale także aktualne i dynamicznie nakreślone różnice wizualne. Zmiany w stylizacji Ibizy dodają jej prezencji i precyzji. Wzornictwo nowej Ibizy nawiązuje do zaprezentowanych niedawno samochodów koncepcyjnych, IBE, IBX i IBL.
Sportowy charakter i wysoka jakość wykonania są nieodłącznymi cechami nowej Ibizy. Atrapa chłodnicy w kształcie trapezu, na której widnieje logo SEAT-a jest jej charakterystycznym elementem. Dynamiczne proporcje, grill przypominający strukturę plastra miodu, dolne wloty powietrza oraz nowe przetłoczenie biegnące przez środek maski zdają się poszerzać nową Ibizę i sprawiać, że ma w sobie jeszcze więcej charakteru i temperamentu.
Kolejną kluczową zmianą jest nowy design reflektorów. Ostre krawędzie lamp to cecha charakterystyczna nowej stylistyki opracowanej przez inżynierów SEAT-a, którzy doskonale wkomponowali je w nadwozie nowej Ibizy. Przednie reflektory dostępne są w dwóch wersjach halogenowych lub dodatkowo, jako lampy bi-ksenonowe ze światłami typu LED do jazdy dziennej. Te ostatnie tak samo jak tylne światła w technologii LED, podkreślają subtelną linię reflektorów. Wiosna to nowy czas, to także czas, kiedy nowa Ibiza wjeżdża właśnie do polskich salonów.
źródło: Seat
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz