ŠKODA jest oficjalnym partnerem słynnego wyścigu oraz członkiem prestiżowego klubu Tour De France. Jako jeden ze głównych sponsorów imprezy, dostarcza na potrzeby zawodów potężną flotę samochodową złożoną z średnio 250 modeli, jak: Superb, Superb Combi, Octavia, Fabia, Roomster i Yeti.
Oprócz managerów wyścigu pojazdy koncernu transportują również wszystkich członków zespołu organizatorów wraz z wieloma partnerami i reprezentantami mediów.
W 2010 ŠKODA przedłużyła swoje partnerstwo z Tour de France do 2013. Ponadto, jest również sponsorem „białej koszulki”, nagrody przyznawanej najlepszemu kolarzowi wyścigu, który nie ukończył jeszcze 25. roku życia.
W świecie sportu, wyścig ten jest trzecim najczęściej oglądanym wydarzeniem (tuż po Igrzyskach Olimpijskich i Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej). Przy trasie rajdu jest obecnych ponad 15 milionów widzów, a ponad 2 miliardy ludzi śledzi zawody za pośrednictwem odbiorników telewizyjnych w 200 krajach świata. Tak duże zainteresowanie odpowiada ambicjom i strategii marki ŠKODA.
W 2010 ŠKODA przedłużyła swoje partnerstwo z Tour de France do 2013. Ponadto, jest również sponsorem „białej koszulki”, nagrody przyznawanej najlepszemu kolarzowi wyścigu, który nie ukończył jeszcze 25. roku życia.
W świecie sportu, wyścig ten jest trzecim najczęściej oglądanym wydarzeniem (tuż po Igrzyskach Olimpijskich i Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej). Przy trasie rajdu jest obecnych ponad 15 milionów widzów, a ponad 2 miliardy ludzi śledzi zawody za pośrednictwem odbiorników telewizyjnych w 200 krajach świata. Tak duże zainteresowanie odpowiada ambicjom i strategii marki ŠKODA.
źródło: Flota.com.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz