Główny Sponsor reprezentacji Włoch w piłce nożnej, Fiat Group Automobiles uczestniczył wczoraj w spotkaniu "Sponsor Day", organizowanym przez Włoski Związek Piłki Nożnej (Federazione Italiana Giuoco Calcio - FIGC) w Centrum Technicznym w mieście Coverciano (prow. Florencja). Tutaj rozpocznie się wielkie wyzwanie dla 23 włoskich graczy wybranych przez selekcjonera Cesare Prandelli na Euro 2012, odbywające się w Polsce i na Ukrainie od 8 czerwca do 1 lipca 2012 r.
Wydarzenie to potwierdza silną więź między firmą Fiat a reprezentacją Włoch w piłce nożnej, zapoczątkowaną już w roku 2000, kiedy, jako Partner Techniczny, Grupa Fiat zaczęła towarzyszyć drużynie Azzurri w drodze do Mistrzostw Świata w Japonii i Korei (2002) oraz w RPA (2010), a także podczas Mistrzostw Europy w Austrii i Szwajcarii (2008). Teraz, aż do roku 2014, Fiat Group Automobiles występuje w prestiżowej roli Głównego Sponsora reprezentacji Włoch w piłce nożnej, towarzysząc włoskiej drużynie narodowej Azzurri na Mistrzostwach Europy w 2012 w Polsce i na Ukrainie oraz na Mundialu w 2014 w Brazylii, czyli ważnych rynkach dla Grupy Fiata.
Ponadto, do przejazdów z okazji oficjalnych i towarzyskich meczów, zespół reprezentacji Włoch ma do dyspozycji od roku 2011 flotę samochodów Fiat Group Automobiles. Tak samo będzie w Krakowie, mieście goszczącym drużynę Azzurri w pierwszej fazie turnieju. Tam włoscy piłkarze będą mieć do dyspozycji flotę składającą się z modeli Punto 2012, Bravo, 500, Ducato i Sedici. Poza tym, tak jak w zeszłym roku pierwszym „oficjalnym samochodem" drużyny „Azzurri" był Fiat Freemont, dzisiaj na Mistrzostwach Euro 2012 ten prestiżowy tytuł przekazany został Fiatowi Punto 2012 - ostatniej stylizacji bestsellerowego modelu Fiata, sprzedanego w Europie w ilości 8,5 milionów egzemplarzy.
Marka Fiat będzie obecna również w krakowskim miasteczku "Casa Azzurri", które jest sercem i główną bazą pobytu reprezentacji Włoch podczas Euro 2012, dzięki sugestywnej wystawie fotograficznej "Fiat i Sport", przygotowanej we współpracy z Archiwum Historycznym Fiat. Na zewnątrz publiczność będzie mogła podziwiać egzemplarz Fiata Punto 2012, modelu-„bohatera" konkursu "Punto 2012. Tym samochodem dojedziesz do miasteczka Casa Azzurri", który firma Fiat przeprowadziła we Włoszech, w Niemczech i w Polsce, i w którym główną nagrodą jest pobyt w Polsce podczas Euro 2012 oraz wygrać można oficjalny strój reprezentacji Włoch w piłce nożnej.
Ponadto, do przejazdów z okazji oficjalnych i towarzyskich meczów, zespół reprezentacji Włoch ma do dyspozycji od roku 2011 flotę samochodów Fiat Group Automobiles. Tak samo będzie w Krakowie, mieście goszczącym drużynę Azzurri w pierwszej fazie turnieju. Tam włoscy piłkarze będą mieć do dyspozycji flotę składającą się z modeli Punto 2012, Bravo, 500, Ducato i Sedici. Poza tym, tak jak w zeszłym roku pierwszym „oficjalnym samochodem" drużyny „Azzurri" był Fiat Freemont, dzisiaj na Mistrzostwach Euro 2012 ten prestiżowy tytuł przekazany został Fiatowi Punto 2012 - ostatniej stylizacji bestsellerowego modelu Fiata, sprzedanego w Europie w ilości 8,5 milionów egzemplarzy.
Marka Fiat będzie obecna również w krakowskim miasteczku "Casa Azzurri", które jest sercem i główną bazą pobytu reprezentacji Włoch podczas Euro 2012, dzięki sugestywnej wystawie fotograficznej "Fiat i Sport", przygotowanej we współpracy z Archiwum Historycznym Fiat. Na zewnątrz publiczność będzie mogła podziwiać egzemplarz Fiata Punto 2012, modelu-„bohatera" konkursu "Punto 2012. Tym samochodem dojedziesz do miasteczka Casa Azzurri", który firma Fiat przeprowadziła we Włoszech, w Niemczech i w Polsce, i w którym główną nagrodą jest pobyt w Polsce podczas Euro 2012 oraz wygrać można oficjalny strój reprezentacji Włoch w piłce nożnej.
Dokładniej mówiąc, spośród wszystkich Osób, które zakupiły Fiata Punto 2012 w kwietniu, zostało wylosowanych 15 Klientów we Włoszech, 8 w Niemczech i 7 w Polsce. Każdy z Nich skorzysta z 3-dniowego pobytu dla 2 osób w Krakowie. Zwycięzcy będą mogli doświadczyć emocji pierwszych trzech meczów, w których drużyna włoskiej reprezentacji zmierzy się z Hiszpanią (10 czerwca), Chorwacją (14 czerwca) i Irlandią (18 czerwca).
Piłkarska przygoda Fiat Group Automobiles trwa nadal, razem z reprezentacją Azzurri, tworzą dwie drużyny, które łączy dążenie do zwycięstwa, realizacja wyzwań, taktyka i dominacja, wyznaczanie sobie nowych celów i osiąganie coraz to nowych sukcesów.
Włoska drużyna narodowa skupia wokół siebie miliony pasjonatów sportu i propaguje w świecie pozytywny wizerunek Włoch. Zobowiązanie podjęte przez Fiat Group Automobiles w stosunku do włoskiej Federacji Piłkarskiej potwierdza strategię, polegającą na powiązaniu wizerunku firmy z absolutnie wyjątkowymi wydarzeniami sportowymi o zasięgu międzynarodowym. Dodatkowo, dzięki temu porozumieniu samochody Fiat mogą szczycić się tytułem „Oficjalnego Samochodu" drużyny reprezentacji Włoch: jest to doskonałe ukoronowanie drogi rozpoczętej przez Fiata ponad sto lat temu, który zawsze czynnie uczestniczył w rozwoju społecznym, przemysłowym i kulturalnym Włoch.
Piłkarska przygoda Fiat Group Automobiles trwa nadal, razem z reprezentacją Azzurri, tworzą dwie drużyny, które łączy dążenie do zwycięstwa, realizacja wyzwań, taktyka i dominacja, wyznaczanie sobie nowych celów i osiąganie coraz to nowych sukcesów.
Włoska drużyna narodowa skupia wokół siebie miliony pasjonatów sportu i propaguje w świecie pozytywny wizerunek Włoch. Zobowiązanie podjęte przez Fiat Group Automobiles w stosunku do włoskiej Federacji Piłkarskiej potwierdza strategię, polegającą na powiązaniu wizerunku firmy z absolutnie wyjątkowymi wydarzeniami sportowymi o zasięgu międzynarodowym. Dodatkowo, dzięki temu porozumieniu samochody Fiat mogą szczycić się tytułem „Oficjalnego Samochodu" drużyny reprezentacji Włoch: jest to doskonałe ukoronowanie drogi rozpoczętej przez Fiata ponad sto lat temu, który zawsze czynnie uczestniczył w rozwoju społecznym, przemysłowym i kulturalnym Włoch.
źródło: Fiat
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz