środa, 13 czerwca 2012

Stwórz własną wakacyjną historię z Chevroletami Captiva i Orlando

W Europie pojawił się nowy rodzaj turysty, poszukującego nowych miejsc, kultur i przygód na rzadko uczęszczanych, pozamiejskich szlakach. Najnowsze badania pokazują, że odważne, dynamiczne europejskie rodziny o podróżniczym zacięciu odrzucają tradycyjne, zorganizowane oferty wakacyjne i w poszukiwaniu prawdziwej przygody ruszają w drogę bez przewodników.


Tego lata 19 milionów Europejczyków wybierze tego typu wakacyjną przygodę i ruszy w drogę, zabierając ze sobą rowery, namioty, łodzie, przyczepy kempingowe, a nawet przyczepy do przewozu koni.

Najpopularniejsze cele wakacyjnych wypraw w 2012 roku to Turcja, Polska i Słowacja    Austria stanowi najpopularniejszy cel pieszych wędrówek
Najpopularniejsze wakacyjne zajęcia rekreacyjne Europejczyków to piesze wycieczki, jazda na rowerze oraz żeglarstwo
50 procent Finów, Austriaków i Szwajcarów uprawia w wakacje sport
Caravaning najpopularniejszy jest wśród Brytyjczyków, Niemców i Holendrów
Najpopularniejsze cele wypraw caravaningowych w 2012 roku to hiszpańska Costa Brava, francuski region Dordogne oraz włoska Toskania
Tego lata na drogi Starego Kontynentu wyjedzie 3,1 miliona przyczep
Wybrzeża Europy o długości 70 tysięcy kilometrów w 2012 roku zwiedzać będzie na swych łodziach 165 tysięcy ich nowych właścicieli
 
Tegoroczne wakacje to liczne sportowe wydarzenia, takie jak Finały Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w Polsce i na Ukrainie oraz Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie w Londynie, dlatego tysiące kibiców i turystów zmierzać będzie do hoteli, zamków i kempingów.

Niezależnie od tego czy jesteś miłośnikiem „glampingu” (od angielskiego terminu „glamorous camping”, czyli luksusowy kemping), sportów wodnych, caravaningu czy jakiejkolwiek innej formy rekreacji, Chevrolet jest przekonany, że sporą radość powinieneś czerpać również z samego dojazdu do miejsca wypoczynku. Nie liczy się jedynie cel podróży, ale także wybór właściwego samochodu do wielogodzinnego holowania przyczepy, który powinien gwarantować przyjemną, relaksującą oraz bezpieczną i zgodną z przepisami podróż. Mając to na uwadze, Chevrolet posiada w swej ofercie dwa modele spełniające te kryteria.

Siła pociągowa

Modele Captiva oraz Orlando oferują stylistykę i walory praktyczne, jakich poszukują osoby prowadzące aktywny tryb życia. Oba modele mogą pociągnąć za sobą coś więcej niż tylko spojrzenia przechodniów.

Model Captiva podtrzymuje tradycję marki Chevrolet, która słynie z innowacyjnych i przystępnych cenowo pojazdów klasy SUV, charakteryzujących się wyrazistą, dynamiczną stylistyką oraz aktywnym napędem na cztery koła. W modelu Captiva moc trafia dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebna, a samochód oferuje maksymalny uciąg do 2000 kg, co czyni z niego idealnego partnera do wakacyjnych podróży z przyczepą. Ponadto Captivę wyposażono w trzy rzędy w foteli, co pozwala wygodnie przewieźć nawet siedem dorosłych osób.

Klienci mogą wybrać jednostkę benzynową o pojemności 2,4 litra, 258-konny silnik V6 o pojemności 3,0 l oraz dwie wersje turbodoładowanego silnika wysokoprężnego o pojemności 2,2 litra. Silniki można zamówić z sześciostopniową przekładnią manualną lub automatyczną. W standardzie dostępny jest również układ kontroli stabilności (ESC), system kontroli trakcji (TCS), asystent ruszania na wzniesieniu, zapobiegający staczaniu się pojazdu (Hill Start Assist), a także układ wspomagania hamowania (BAS). Ponadto samochód wyposażono w przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, dzięki czemu zapewnia on wysoki poziom ochrony podróżnych.

Rozwiązania transportowe

Debiutując na rynku 76 lat temu, kultowy Chevrolet Suburban był pierwszym SUV-em na świecie stworzonym z myślą o aktywnych rodzinach i ich transporcie wraz ze sporą ilością bagażu. Dziś Captiva ma większe szanse przewozić rowery górskie, deski wakeboardingowe, torby golfowe czy sprzęt do kitesurfingu, dlatego konieczne było stworzenie elastycznego i funkcjonalnego systemu składania foteli.

Przy trzech rzędach siedzeń przedział bagażowy modelu Captiva może zaoferować pojemność od 97 do 1577 litrów (złożone fotele drugiego i trzeciego rzędu, pomiar do linii dachu), dzięki czemu pojazd ten to idealny towarzysz rodzinnych wypraw i wakacji na sportowo. Aby jeszcze bardziej uprzyjemnić podróżowanie, model Captiva wyposażono w zestaw audio z wejściem Aux-in, gniazdem USB umożliwiającym podłączenie odtwarzacza MP3, iPoda lub iPada oraz technologię Bluetooth. Ponadto samochód może zaoferować nawigację z ekranem dotykowym oraz kamerę cofania.

Duch czasów

Zgodnie z duchem optymizmu, jaki charakteryzuje markę Chevrolet, i dążeniem do swobodnego podróżowania, na okres letni w Europie 3,1 miliona zwolenników zwyczajnych i luksusowych kempingów oraz caravaningu dokonało ponad 400 milionów jednodniowych rezerwacji, co oznacza 10-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym.

„Glamping”, czyli luksusowy kemping oraz „glaravanning”, czyli ekskluzywny caravaning przenoszą wakacyjną przygodę w nowy wymiar.

Zrywanie z konwencją

Nowoczesne rodziny potrzebują alternatywnych pojazdów, które oferują niekonwencjonalne rozwiązania, zmieniające je w auta w stylu crossover. Takim samochodem jest Chevrolet Orlando, który jest nie tylko oszczędny, ale posiada również szereg innowacyjnych rozwiązań transportowych i załadunkowych.

7-osobowe wnętrze modelu Orlando oferuje szeroką gamę możliwości aranżacyjnych. Przy trzech rzędach siedzeń przedział bagażowy może zaoferować pojemność od 101 do 1594 litrów (złożone fotele drugiego i trzeciego rzędu, pomiar do linii dachu) oraz szereg rozwiązań ułatwiających transport bagażu i sprzętu sportowego.

Model Orlando może holować przyczepy o masie do 1500 kg, co oznacza, że można do niego podczepić małą łódź, żaglówkę czy średnią lub dużą przyczepę kempingową. Niezależnie od tego czy udajemy się na rodzinne wakacje, czy przesycony adrenaliną sportowy wyjazd, stylowy model Orlando zaoferuje odpowiednią ilość miejsca.

Dawniej urlop tego typu oznaczał podróż luksusowym, zaprzężonym w konie domem na kołach. Dziś urlopowicze wyruszający w drogę Chevroletem Orlando mają do dyspozycji nieco więcej koni, i to mechanicznych, bowiem jednostka benzynowa o pojemności 1,8 litra generuje ich 141, a dwie odmiany dwulitrowego silnika wysokoprężnego odpowiednio 130 i 163. Samochód wyposażono w odtwarzacz CD z wejściem AUX w standardzie, a za dopłatą dostępne jest również gniazdo USB umożliwiające podłączenie odtwarzacza MP3 lub iPoda oraz – zależnie od wersji wyposażenia – system nawigacji satelitarnej.

Są to elementy budujące funkcjonalność i możliwości, charakterystyczne dla gamy modelowej marki Chevrolet. I to między innymi dzięki nim modele Captiva i Orlando stanowią tak interesującą propozycję nie tylko dla rodzin, ale dla wszystkich osób poszukujących samochodu, który pomagałby im w pełni cieszyć się życiem.

źródło: Chevrolet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz