piątek, 1 czerwca 2012

Chevrolet wchodzi do świata międzynarodowego futbolu

Pięcioletnia umowa, na mocy której Chevrolet zostanie Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym klubu Manchester United, uczestniczącego w rozgrywkach piłkarskich angielskiej ligi Barclays Premier League, obejmuje stworzenie pucharu Chevrolet China Cup w ramach trasy Manchester United 2012 Tour organizowanej na całym świecie przez firmę DHL.


W ramach pucharu Chevrolet China Cup, który odbędzie się w lipcu tego roku, zostaną rozegrane mecze piłkarskie w Szanghaju oraz w innym mieście w Chinach. Pierwsza w 101-letniej historii firmy futbolowa umowa sponsorska skupia się na zapewnianiu fanom piłki nożnej dodatkowych emocji.

Chevrolet ogłosił również, iż rozpoczął współpracę partnerską z One World Futbol Project – organizacją, której celem jest promowanie futbolu wśród młodzieży w uboższych regionach świata za sprawą rewolucyjnej i praktycznie niezniszczalnej piłki. W ramach współpracy Chevrolet zobowiązał się dostarczyć w ciągu najbliższych trzech lat 1,5 miliona piłek One World Futbol organizacjom pracującym z młodymi osobami na obszarach dotkniętych wojną, w obozach dla uchodźców, w strefach klęsk żywiołowych oraz w społecznościach pokrzywdzonych przez los. Chevrolet jest pierwszym korporacyjnym sponsorem organizacji One World Futbol Project, która wpłynęła pozytywnie na jakość życia ponad 525 000 osób w 137 krajach całego świata.

„Chevrolet rozwija się jako globalna marka, dlatego to najlepszy czas na zaangażowanie się w słuszną sprawę i zaznaczenie swojej obecności na międzynarodowej mapie futbolowej”, powiedział Joel Ewanick, dyrektor ds. marketingu globalnego GM. „Naszym celem jest wejście w świat piłki nożnej w sposób wykraczający poza tradycyjną umowę sponsorską. Chcemy wyrazić głębokie uznanie dla tego sportu i uczcić to, co najlepsze w futbolu oraz zaoferować fanom niespotykane wcześniej możliwości czerpania pełnej radości z kibicowania”.

David Gill, dyrektor zarządzający Manchester United, powiedział: „Nasza przedsezonowa trasa jest ważnym wydarzeniem dla klubu, ponieważ pozwala nam przygotować się do nadchodzącego sezonu, a także spotkać się z naszymi fanami i partnerami w różnych krajach. Podczas ostatniej rozgrywki przedsezonowej w Chinach spotkaliśmy się z dużym wsparciem ze strony kibiców. Byliśmy bardzo miło zaskoczeni entuzjazmem fanów zgromadzonych na trybunach podczas meczu, dlatego liczymy, że w tym roku będzie ich jeszcze więcej. Po raz pierwszy zagramy w Pucharze Chevrolet China Cup i wierzę, że będzie to początek długiej i owocnej współpracy z tą Chevroletem”.

One World Futbol Project pomaga szkołom, sierocińcom oraz organizacjom nonprofit wykorzystywać sport w celu rozwiązywania konfliktów, uczenia tolerancji i budowania wspólnot. Firma jest również członkiem sieci streetfootballnetwork, która łączy 94 organizacje non-profit promujące zmiany społeczne poprzez piłkę nożną, działające w 61 krajach całego świata.

„One World Futbol Project wyznaje zasady bardzo bliskie filozofii Chevroleta, głosząc, że piłka nożna może poprawić jakość życia, stworzyć nowe możliwości i pozytywnie wpłynąć na rozwój ludzi na całym świecie”, powiedział Ewanick. „Piękno futbolu tkwi nie tylko w samej grze, ale także w ludziach. One World Futbol Project ma potencjał do zmobilizowania milionów kibiców na całym świecie, aby przyłączyli się do działań podejmowanych przez tę organizację, czego wynikiem będzie stworzenie globalnego ruchu na rzecz piłki nożnej i wszystkich jej fanów. Takiemu właśnie ruchowi chcielibyśmy przewodniczyć”.

Tim Jahnigen, współzałożyciel i dyrektor działu innowacji One World Futbol Project, powiedział: „Naszą misją w One World Futbol Project jest wprowadzenie pozytywnych zmian poprzez rozpowszechnienie radości, jaką niesie piłka nożna, a także dopilnowanie, aby dzieci mogły pozostać dziećmi, niezależnie od tego, w której części świata żyją. Chevrolet jest doskonałym partnerem, który współdzieli nasze przekonanie, iż futbol może nie tylko zjednoczyć ludzi poprzez emocje wywoływane podczas gry, ale również pomóc uleczyć i odbudować społeczności dotknięte wojną, katastrofami czy biedą. Dzięki temu partnerstwu możemy zmienić życie milionów osób za sprawą siły, jaką niesie ze sobą wytrzymała piłka do gry”.

Puchar Chevrolet China Cup

Puchar Chevrolet China Cup jest częścią trasy Manchester United Tour 2012, organizowanej na całym świecie przez firmę DHL. Mecze w Chinach zostaną rozegrane z drużyną Shanghai Shenhua FC oraz inną drużyną, której nazwa zostanie ogłoszona w późniejszym terminie. Manchester United zagra w Chinach po raz pierwszy od 2009 roku i trzeci raz w historii klubu.

„Możliwość obserwowania gry drużyny Manchester United na żywo to coś, co porusza fanów zespołu oraz wszystkich kibiców piłkarskich na całym świecie”, powiedział Kevin Wale, prezes i dyrektor zarządzający General Motors China Group. „Puchar Chevrolet China Cup daje również światu możliwość śledzenia rozwoju futbolu w Chinach, zarówno na boisku, jak i poza nim. To ważne z punktu widzenia Chevroleta i GM, ponieważ chcemy ugruntować naszą pozycję na rynku chińskim, oferując klientom coraz więcej pojazdów spełniających ich potrzeby”.

Partnerstwo z Manchester United

W ramach pięcioletniej umowy z Manchester United, Chevrolet podejmie działania mające na celu zbliżenie kibiców do drużyny, wykorzystując możliwości stworzonew ramach umowy sponsorskiej. Celem jest zaangażowanie fanów w partnerstwo i zapewnienie im niepowtarzalnej interakcji z grą, którą kochają.

„Aby być naprawdę cenioną globalną marką, trzeba inspirować klientów”, powiedział Ewanick. „Niewiele jest marek – jeśli w ogóle takie istnieją – które potrafią inspirować tłumy tak, jak Manchester United. Nasze partnerstwo będzie wymagało pełnego zaangażowania w sprawy drużyny, kibiców i wszystkich, którzy kochają piłkę nożną. Rodzina Chevroleta jest zdeterminowana, aby dzięki tej umowie wprowadzić zmiany na lepsze”.

Organizacja One World Futbol Project

Jahnigen, który stworzył praktycznie niezniszczalną piłkę One World Futbol, założył organizację One World Futbol Project w 2010 roku, częściowo dzięki wsparciu słynnego muzyka – Stinga. W przeciwieństwie do tradycyjnych, pompowanych piłek dostępnych na rynku, piłka One World Futbol nigdy nie musi być pompowana i nigdy nie uchodzi z niej powietrze, nawet po wielokrotnym przebiciu. Jedna taka piłka przetrwa więcej niż sto zwykłych piłek futbolowych, pozwalając rozgrywać mecze w najtrudniejszych warunkach.

Organizacja One World Futbol Project współpracuje z innymi grupami i firmami na całym świecie, dystrybuując swoją wyjątkową piłkę wszędzie tam, gdzie jest potrzebna. Osoby prywatne mogą nabyć piłkę One World Futbol w ramach programu „Buy One Give One” (ang. kup jedną, ofiaruj jedną) na stronie One World Futbol Project. Zakup piłki powoduje automatyczne ofiarowanie kolejnej piłki organizacjom pomagającym społecznościom pokrzywdzonym przez los na całym świecie. Osoby, które chcą przekazać darowizny lub kupić piłki dla swojej organizacji mogą to uczynić za pośrednictwem strony internetowej organizacji.

źródło: Chevrolet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz