czwartek, 9 sierpnia 2012

Nagrody dla Audi w lipcu 2012

Przedstawiamy listę nagród, które zostały przyznane marce Audi w miesiącu lipcu.


Konkurs Automotive Brand Contest: Trzy nagrody dla Audi A3

W tegorocznej edycji konkursu Automotive Brand Contest, Audi A3 zdobyło trzy nagrody. Najwyższe wyróżnienie „Best of Best“ – „Najlepszy z Najlepszych“, otrzymało za stylistykę wnętrza. Szef stylistów Audi Wolfgang Egger, komentując wyróżnienie powiedział: „Audi A3 pozwala spojrzeć w przyszłość stylistyki wnętrz samochodów. Smukłe kształty, intuicyjna obsługa i oszczędny język formy są tu głównymi elementami.“ Ponadto, Audi A3 zostało nagrodzone za stylistykę zewnętrzną oraz – w kategorii „Connectivity“ – za pakiet usług Audi Connect. Dodatkowo, rower Audi e-bike Wörthersee otrzymał nagrodę w kategorii „Części i Akcesoria“. Organizatorem konkursu Automotive Brand Contest, jest Niemiecka Rada Wzornictwa. Ten międzynarodowy konkurs odbywa się w tym roku po raz drugi.

Nagrody zostaną oficjalnie wręczone podczas uroczystości Automotive Designers‘ Night, która odbędzie się w pierwszym dniu prasowym tegorocznego paryskiego salonu motoryzacyjnego „Mondial de l’Automobile“. Otrzymując te trzy nagrody Audi A3 uzyskało równocześnie nominację do German Design Award, najbardziej prestiżowego niemieckiego wyróżnienia w dziedzinie stylistyki.

Audi A1 Sportback "królem małych aut kompaktowych"

Audi A1 Sportback pokonało 23 konkurencyjne samochody w rankingu porównawczym przeprowadzonym przez ukazujący się co miesiąc dodatek tygodnika „Autobild“ - „AUTO TEST“ i firmę „ZF Friedrichshafen AG“, producenta części samochodowych. W przeprowadzonym internetowo głosowaniu, ok. 32 tys. czytelników umieściło Audi A1 Sportback wśród 10 najlepszych małych samochodów kompaktowych. Następnie dziesięcioosobowe jury złożone z czytelników, oceniło finalistów w kategoriach „Zachowanie na drodze“, „Stabilność“, „Dynamika“, „Emocje“ i „Zakup“.
Audi A1 Sportback otrzymało największą liczbę punktów i tym samym zostało "królem małych aut kompaktowych".

Stylistyka Audi A6 zyskuje uznanie w USA

Audi A6 zdobyło jedną z najważniejszych amerykańskich nagród w dziedzinie stylistyki. Za swoją innowacyjną stylistykę, limuzyna została uhonorowana międzynarodową nagrodą „International Design Excellence Award 2012“ (IDEA). Szef stylistów Audi Wolfgang Egger podkreśla: „Nagroda ta pokazuje, że język naszej stylistyki jest dobrze rozumiany w USA i znajduje tam aprobatę.“

Dzięki swojemu dynamicznemu wyglądowi i perfekcyjnemu połączeniu pełnej emocji formy i innowacyjnej technologii, Audi A6 urzekło również jury Amerykańskiego Stowarzyszenia Projektantów Motoryzacyjnych (Industrial Designers Society of America). Oprócz nagrody IDEA za wyjątkową stylistykę, Audi A6 zdobyło także wyróżnienie red dot award. Zespół Audi Design Team odebrał ten prestiżowy znak jakości 2 lipca, podczas gali red dot w Essen.

Chiny: Audi cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród kupujących nowe samochody

W badaniu „China New-Vehicle Intender Study 2012“, agencja badawcza J.D. Power Asia Pacific sprawdziła jakie nowe modele zakupiliby klienci w ciągu nadchodzących dwunastu miesięcy. W badaniu ankietowym, którego wyniki opublikowano pod koniec czerwca, uwzględniono 171 modeli 52 marek w 11 segmentach. Trzy modele Audi zajęły w nim pierwsze miejsce w swoich segmentach. Audi A4 L zostało zwycięzcą w klasie średniej modeli Premium. Audi A6 L pokonało w swoim segmencie osiem konkurencyjnych modeli, natomiast Audi Q5 w segmencie SUV Premium zdeklasowało dwunastu konkurentów. Audi jest więc ulubioną marką Premium wśród klientów decydujących się na zakup nowego pojazdu w Państwie Środka.

Zwycięstwo Audi A8 w amerykańskim badaniu „J.D. Power APEAL“

W amerykańskim badaniu „J.D. Power APEAL“, Audi A8 zyskało miano najatrakcyjniejszej limuzyny luksusowej i równocześnie zostało najlepszym autem wśród ocenianych modeli. Bardzo duże uznanie wśród uczestników badania zyskało też Audi A6, które w wyższej klasie średniej zdobyło pierwsze miejsce.

W amerykańskim badaniu sprawdzono zadowolenie klientów z ich nowo nabytego auta w ciągu pierwszych dziewięćdziesięciu dni użytkowania, przy czym w ocenie uwzględniono również kryteria takie jak m.in. stylistyka czy osiągi danego modelu. W tegorocznej, siedemnastej już edycji rankingu, najwyższą liczbę punktów zdobyło Audi A8. APEAL to skrót utworzony od pierwszych liter angielskich słów Automotive Performance, Execution and Layout (Osiągi, Wykonanie i Wygląd Pojazdu).

Audi ulubioną marką samochodową w Niemczech
Według reprezentatywnego badania ankietowego firmy doradczej „Brandmeyer Markenberatung“, Audi to druga ulubiona marka w Niemczech - pierwsza wśród producentów samochodów. Pierwsze miejsce w ankiecie zajął producent odzieży i artykułów sportowych Adidas. W badaniu, przeprowadzonym przez Instytut Analiz forsa, pytanie o ulubioną markę zadano ponad trzem tysiącom Niemców powyżej 14 roku życia.

źródło: Audi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz