Range Rover czwartej generacji zadebiutuje oficjalnie podczas Salonu Samochodowego w Paryżu. Nowy model jest aż o 420 kilogramów lżejszy od poprzednika, co oznacza wyższą wydajność paliwową. Dodatkowo, rozstaw osi został zwiększony o 100 mm, a to z kolei przekłada się na wyższy komfort podróżowania pasażerów siedzących z tyłu.
W gamie jednostek napędowych oferowane będą trzy silniki: benzynowy, 5-litrowy V8 z doładowaniem, diesel V6 o pojemności 3 litrów oraz benzynowy V8 4,4 litra. Za przeniesienie napędu będzie odpowiadać 8-biegowa automatyczna przekładnia ZF. Skrzynia ręczna nie będzie oferowana nawet w opcji. Producent zastosował jednocześnie zupełnie nowy system pneumatycznego zawieszenia oraz unowocześniony układ Terrain Response 2.
Nabywcy Range Rovera 2013 będą mogli zamówić ekskluzywny układ dwóch tylnych siedzeń (standardowo tylna kanapa mieści trzy osoby) przedzielonych rozbudowaną konsolą środkową. W wyposażeniu znajdzie się też 8-calowy wyświetlacz pokładowy oraz system audio firmy Meridian.
Zamówienia na nowego Range Rovera będą przyjmowane już od przyszłego miesiąca, natomiast pierwsze egzemplarze trafią do klientów na początku 2013 roku. Za podstawową wersję przyjdzie zapłacić około 72 000 funtów, natomiast topowe modele mogą kosztować nawet 120 000 funtów.
Nabywcy Range Rovera 2013 będą mogli zamówić ekskluzywny układ dwóch tylnych siedzeń (standardowo tylna kanapa mieści trzy osoby) przedzielonych rozbudowaną konsolą środkową. W wyposażeniu znajdzie się też 8-calowy wyświetlacz pokładowy oraz system audio firmy Meridian.
Zamówienia na nowego Range Rovera będą przyjmowane już od przyszłego miesiąca, natomiast pierwsze egzemplarze trafią do klientów na początku 2013 roku. Za podstawową wersję przyjdzie zapłacić około 72 000 funtów, natomiast topowe modele mogą kosztować nawet 120 000 funtów.
źródło: mototarget.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz