Nissan przedstawił wizję londyńskiej taksówki. Model NV200 London Taxi jest skierowany do 300 tysięcy użytkowników, który codziennie korzystają z tego środka transportu.
Od października tego roku Ford of Europe oferował będzie Fordy C-MAX oraz Grand C-MAX z silnikiem benzynowym 1.0 EcoBoost. Połączenie niezwykle udanej jednostki napędowej i wielozadaniowego nadwozia ma zaowocować najlepszą wydajnością paliwową i najniższym poziomem emisji CO2 w tej klasie.
Klienci będą mogli wybrać Fordy C-MAX i Grand C-MAX w wersji ze 100 lub 125-konnym silnikiem 1.0 EcoBoost, który otrzymał ostatnio tytuł „International Engine of the Year”.
Ford C-MAX 1.0 EcoBoost w obu wersjach ma się zadowalać 5,1 litra benzyny na 100 km, emitując przy tym 117 g CO2 na kilometr, a Ford Grand C-MAX powinien spalać 5,2 litra paliwa i emitować 119 g CO2.
- Klienci uwielbiają ten silnik, bo daje ogromną frajdę z jazdy i do tego potrzebuje niewiele paliwa – wyjaśnia Roelant de Waard, wiceprezes Ford of Europe. – Jednostka ta robi już prawdziwą furorę w nowym Fordzie Focus, więc jak najszybsze włączenie jej do oferty modeli C-MAX oraz Grand C-MAX było dla nas czymś zupełnie oczywistym.
Od debiutu najnowszej generacji Fordów C-MAX and Grand C-MAX firma Ford sprzedała już w Europie ponad 200 000 egzemplarzy tych pojazdów. Oba modele stanowią o dominacji marki Ford w segmencie pojazdów klasy MAV od chwili, gdy w 2003 roku na rynku pojawił się pierwszy Ford Focus C-MAX.
Dzięki turbodoładowaniu, układowi bezpośredniego wtrysku paliwa oraz zmiennym fazom rozrządu trzycylindrowy silnik benzynowy 1.0 EcoBoost oferuje osiągi dużo większej oraz wydajność paliwową małej jednostki napędowej. Silnik składany jest w fabrykach w Niemczech, w Kolonii, oraz w Rumunii, w miejscowości Krajowa.
W pierwszym pełnym miesiącu sprzedaży Forda Focus z silnikiem 1.0 EcoBoost zamówiło ponad 4700 europejskich klientów. Oznacza to, że na 19 najstarszych rynkach europejskich co czwarty egzemplarz tego modelu zamawiany był z tym właśnie silnikiem.
Firma Ford zakłada, iż do 2015 roku ponad połowa pojazdów produkowanych na rynki Starego Kontynentu napędzana będzie silnikami rodziny EcoBoost, które dostępne są również w wersji o pojemności 1,6 i 2 litrów.
Odświeżone Fordy C-MAX oraz Grand C-MAX mają być dostępne z aktywowanym głosem samochodowym systemem komunikacji z funkcją Emergency Assist, oraz zaawansowanymi systemami wspomagającymi kierowcę takimi jak system zapobiegania kolizjom przy małych prędkościach, system utrzymywania pojazdu na pasie ruchu, system kontroli pasa ruchu, automatyczny przełącznik świateł drogowych, funkcja monitorowania koncentracji kierowcyi system rozpoznawania znaków drogowych.
Klienci będą również mogli dodatkowo zamówić system sygnalizacji pojawienia się innego pojazdu w martwym polu widzenia kierowcy, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika i nowy stylowy lakier Burnished Glow.
Wszystkie Fordy Ford C-MAX i Grand C-MAX przeznaczone na rynek europejski produkowane są w zakładach firmy Ford w Walencji.
Klienci będą mogli wybrać Fordy C-MAX i Grand C-MAX w wersji ze 100 lub 125-konnym silnikiem 1.0 EcoBoost, który otrzymał ostatnio tytuł „International Engine of the Year”.
Ford C-MAX 1.0 EcoBoost w obu wersjach ma się zadowalać 5,1 litra benzyny na 100 km, emitując przy tym 117 g CO2 na kilometr, a Ford Grand C-MAX powinien spalać 5,2 litra paliwa i emitować 119 g CO2.
- Klienci uwielbiają ten silnik, bo daje ogromną frajdę z jazdy i do tego potrzebuje niewiele paliwa – wyjaśnia Roelant de Waard, wiceprezes Ford of Europe. – Jednostka ta robi już prawdziwą furorę w nowym Fordzie Focus, więc jak najszybsze włączenie jej do oferty modeli C-MAX oraz Grand C-MAX było dla nas czymś zupełnie oczywistym.
Od debiutu najnowszej generacji Fordów C-MAX and Grand C-MAX firma Ford sprzedała już w Europie ponad 200 000 egzemplarzy tych pojazdów. Oba modele stanowią o dominacji marki Ford w segmencie pojazdów klasy MAV od chwili, gdy w 2003 roku na rynku pojawił się pierwszy Ford Focus C-MAX.
Dzięki turbodoładowaniu, układowi bezpośredniego wtrysku paliwa oraz zmiennym fazom rozrządu trzycylindrowy silnik benzynowy 1.0 EcoBoost oferuje osiągi dużo większej oraz wydajność paliwową małej jednostki napędowej. Silnik składany jest w fabrykach w Niemczech, w Kolonii, oraz w Rumunii, w miejscowości Krajowa.
W pierwszym pełnym miesiącu sprzedaży Forda Focus z silnikiem 1.0 EcoBoost zamówiło ponad 4700 europejskich klientów. Oznacza to, że na 19 najstarszych rynkach europejskich co czwarty egzemplarz tego modelu zamawiany był z tym właśnie silnikiem.
Firma Ford zakłada, iż do 2015 roku ponad połowa pojazdów produkowanych na rynki Starego Kontynentu napędzana będzie silnikami rodziny EcoBoost, które dostępne są również w wersji o pojemności 1,6 i 2 litrów.
Odświeżone Fordy C-MAX oraz Grand C-MAX mają być dostępne z aktywowanym głosem samochodowym systemem komunikacji z funkcją Emergency Assist, oraz zaawansowanymi systemami wspomagającymi kierowcę takimi jak system zapobiegania kolizjom przy małych prędkościach, system utrzymywania pojazdu na pasie ruchu, system kontroli pasa ruchu, automatyczny przełącznik świateł drogowych, funkcja monitorowania koncentracji kierowcyi system rozpoznawania znaków drogowych.
Klienci będą również mogli dodatkowo zamówić system sygnalizacji pojawienia się innego pojazdu w martwym polu widzenia kierowcy, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika i nowy stylowy lakier Burnished Glow.
Wszystkie Fordy Ford C-MAX i Grand C-MAX przeznaczone na rynek europejski produkowane są w zakładach firmy Ford w Walencji.
źródło: Mototarget.pl, Nissan
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz