Mazda Motor Corporation oficjalnie uruchomiła produkcję najnowszej Mazdy6. Uroczystość odbyła się w Zakładzie nr 2 w Hofu, w prefekturze Yamaguchi. W uroczystości wzięło udział około 500 osób, w tym Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Mazdy - Takashi Yamanouchi, kadra zarządzająca, pracownicy i przedstawiciele Związku Pracowników Mazdy. Pierwszym egzemplarzem, który zjechał z linii, była Mazda6 Sport Kombi w specyfikacji europejskiej, wyposażona w silnik benzynowy SKYACTIV-G 2.0.
Podczas swojego przemówienia Takashi Yamanouchi powiedział: „Jestem głęboko wzruszony tym, że produkcja Mazdy6 trzeciej generacji, flagowego modelu gamy Mazdy nowej generacji, rusza w tak ważnym dla nas roku. Mija 30. rocznica uruchomienia fabryki w Hofu, w dystrykcie Nishinoura, oraz 10. rocznica rozpoczęcia produkcji Mazdy6 pierwszej generacji w 2002 r. Pierwsza Mazda6 wprowadziła w pełni filozofię Zoom-Zoom, a jej sukces znacząco wpłynął na poprawę wizerunku naszej marki. Nowa Mazda6 została wyposażona w rozwiązania techniczne SKYACTIV i zaprojektowana zgodnie z koncepcją KODO – Dusza Ruchu. W modelu zainstalowano także unikalne rozwiązanie Mazdy - nowoczesny system odzyskiwania energii podczas hamowania i-ELOOP. Projektując ten model, daliśmy wyraz naszym możliwościom w zakresie inżynierii oraz naszej bezkompromisowej dbałości o szczegóły. Postarajmy się, aby dzięki naszej współpracy nowa Mazda6 zyskała uznanie klientów na całym świecie i pomogła naszej marce wkroczyć na nowy, jeszcze wyższy poziom”.
Przedstawiciel pracowników Zakładu w Hofu, Masatsugu Ohgi z Zespołu nr 2 ds. wyposażenia i finalnego montażu w Dziale Produkcji nr 4 powiedział: „Byliśmy zdeterminowani, aby wykorzystać wszystko, czego nauczyliśmy się w Hofu przez ponad 30 lat podczas produkcji dziewięciu milionów samochodów i stworzyć Mazdę6 nowej generacji, która będzie pod każdym względem lepsza od poprzedniego modelu i wzbudzi emocje klientów na całym świecie”.
Nowa Mazda6 jest jako pierwsza wyposażona w unikalny system odzyskiwania energii podczas hamowania i-ELOOP. Twórcy modelu starali się zaszczepić w nim istotę marki Mazda: radość prowadzenia zwrotnego samochodu, który z precyzją reaguje na polecenia kierowcy, oferując jednocześnie klasę, styl, wysoką jakość i komfort, których konsumenci oczekują od samochodu z segmentu C/D.
Nowa Mazda6 zadebiutuje w Europie i Japonii przed końcem 2012 r., a następnie zostanie wprowadzona na inne rynki, poczynając od USA na początku 2013 r. Mazda zamierza produkować w fabryce w Hofu około 120.000 egzemplarzy Mazdy6 rocznie.
Premiera nowej Mazdy6 sedan w rosyjskiej specyfikacji odbędzie się podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego 2012 w Moskwie, który rozpocznie się 29 sierpnia 2012 r.
Przedstawiciel pracowników Zakładu w Hofu, Masatsugu Ohgi z Zespołu nr 2 ds. wyposażenia i finalnego montażu w Dziale Produkcji nr 4 powiedział: „Byliśmy zdeterminowani, aby wykorzystać wszystko, czego nauczyliśmy się w Hofu przez ponad 30 lat podczas produkcji dziewięciu milionów samochodów i stworzyć Mazdę6 nowej generacji, która będzie pod każdym względem lepsza od poprzedniego modelu i wzbudzi emocje klientów na całym świecie”.
Nowa Mazda6 jest jako pierwsza wyposażona w unikalny system odzyskiwania energii podczas hamowania i-ELOOP. Twórcy modelu starali się zaszczepić w nim istotę marki Mazda: radość prowadzenia zwrotnego samochodu, który z precyzją reaguje na polecenia kierowcy, oferując jednocześnie klasę, styl, wysoką jakość i komfort, których konsumenci oczekują od samochodu z segmentu C/D.
Nowa Mazda6 zadebiutuje w Europie i Japonii przed końcem 2012 r., a następnie zostanie wprowadzona na inne rynki, poczynając od USA na początku 2013 r. Mazda zamierza produkować w fabryce w Hofu około 120.000 egzemplarzy Mazdy6 rocznie.
Premiera nowej Mazdy6 sedan w rosyjskiej specyfikacji odbędzie się podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego 2012 w Moskwie, który rozpocznie się 29 sierpnia 2012 r.
źródło: Mazda
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz