środa, 25 lipca 2012

20-lecie i inne rocznice firmy Germaz

Dolnośląska firma motoryzacyjna Dom Samochodowy Germaz, skończyła właśnie 20 lat. Germaz to wieloletni delaer Forda, a od niedawna również dealer Mitsubishi oraz producent samochodów specjalnych i opancerzonych. Trzeba przyznać, że 2 dekady obecności na polskim rynku motoryzacyjnym, który nie zawsze był rynkiem stabilnym i sprzyjającym, to duży sukces. Szczególnie, że na przestrzeni tych lat, Germaz bardzo dużo inwestował. Wybudował nowoczesny zakład produkcji specjalnej (adaptacje pojazdów) oraz 3 obiekty dealerskie – salon Forda we Wrocławiu i w Zielonej Górze oraz salon Mistusbishi we Wrocławiu.


W tym roku mija też 15 lat od podpisania umowy dealerskiej z Ford Polska. Obecnie, Germaz należy do ścisłej czołówki dealerów Forda w kraju. Potwierdzeniem tego są między innymi europejskie nagrody dla najlepszych dealerów Forda w Europie – Chairman’s Award, które firma otrzymała aż 9 razy.

W tym roku, Germaz  sprzedał  dziesięciotysięcznego fabrycznie nowego forda i po raz kolejny znalazł się na liście TOP50 wśród 50 największych dealerów samochodowych w kraju.
W lipcu, mija też pierwszy rok od podpisania umowy dealerskiej Mitsubishi Motors Corporation. Zapytaliśmy Michała Mazura – Dyrektora Dealerstwa firmy Germaz, jaki był ten pierwszy rok współpracy z nową marką? „Pierwszy rok każdej działalności, z pewnością do łatwych nie należy. Szczególnie, że Mitsubishi jest inną marką niż Ford, ma innych klientów, których trzeba pozyskiwać w inny sposób. Tego cały czas się uczymy. Cały też czas pracujemy nad tym, aby Germaz był kojarzony równie silnie z marką Mitsubishi, jak z marką Ford. Z pewnością nie stanie się to od razu. Z Fordem współpracujemy 15 lat. Ponadto, bardzo intensywnie promujemy Forda poprzez sponsorowanie sportu. Germaz od 6 lat, czyli sezonów jest sponsorem tytularnym Polskiej Ligii Koszykówki Kobiet, co niewątpliwie ma znaczenie dla zbudowania tak silnej pozycji marki Germaz.”

Koszykówka to zresztą nie jedyna dyscyplina sportowa, wspierana przez firmę Germaz. Dyrektor Mazur podkreśla, że wspieranie sportu, udział w masowych imprezach sportowo-kulturalnych stanowi istotny element promocji firmy. „Sport, i to nie tylko wielkiego formatu jest skuteczną płaszczyzną reklamową firmy. Na przestrzeni 20 lat, wspieraliśmy między innymi żużel, kolarstwo, piłkę nożną oraz imprezy sportowe takie jak np. Wrocławski Maraton Hasco Lek czy Międzynarodowy Turniej Tenisa na Wózkach „Wrocław Cup”.

źródło: Flota.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz