poniedziałek, 2 lipca 2012

Volvo rozwija projekt golfowy w Polsce

W tym roku, oprócz organizacji pikników golfowych w ramach projektu Volvo World Golf Challenge, Volvo zostało sponsorem tytularnym cyklu turniejów golfowych pod nazwą Volvo Golf Business League. Z nowego cyklu zostanie wyłoniona polska reprezentacja dwóch golfistów, którzy wystąpią w styczniu 2013 na światowym turnieju finałowym Volvo World Golf Challenge.


Na świecie turniej Volvo World Golf Challenge  organizowany jest w ponad 20 krajach na dwóch kontynentach (Europa i Azja). Co roku, ponad 70 000 uczestników rywalizuje ze sobą w rozgrywkach krajowych, aby następnie stanąć do rywalizacji w finale organizowanym w interesującym zakątku świata, o tytuł najlepszego golfisty amatora Volvo World Golf Challenge na świecie. 

Od 6 lat w Polsce rozgrywane są turnieje golfowe w ramach Polskiej Ligi Biznesu. W tym roku cykl ten odbędzie się pod sloganem – Volvo Golf Business League. W jego ramach odbędą się 4 turnieje golfowe – w Częstochowie, Międzyzdrojach, Wrocławiu i miejscowości z Półwyspu Iberyjskiego. Pierwszy z nich się już odbył, a kolejne zaplanowano na koniec lipca, początek września oraz na przełom października i listopada. W turniejach tych startują przedstawiciele zarządów największych firm mających swoją siedzibę w Polsce. W tym roku z tych rozgrywek zostanie wyłoniona polska reprezentacja na światowy finał Volvo World Golf Challenge.

Oprócz turniejów golfowych Volvo, razem ze swoimi autoryzowanymi dealerami,  zorganizuje 3 rodzinne pikniki golfowe. Najbliższy piknik odbędzie się 30 czerwca w klubie golfowym NTB Active Club w Głogowie Małopolskim gdzie gospodarzem będzie dealer Viking Cars. Kolejne dwa pikniki zaplanowano w sierpniu i wrześniu – odpowiednio w Royal Kraków Golf & CC (dealer Wadowscy) oraz Toya Golf & Country Club w Wisznia Małaja koło Wrocławia (dealer V-Motors). 

Nie przez przypadek pikniki golfowe nazywane są rodzinnymi. Dla wszystkich klientów i partnerów Volvo biorących udział w tych wydarzeniach, Volvo przygotowano szereg atrakcji skierowanych do rodzin. Podczas pikników będzie można poznać tajniki gry i etykiety golfowej, wziąć udział w konkursach, sprawdzić najnowsze rozwiązania z zakresu systemów bezpieczeństwa Volvo oraz oczywiście odbyć jazdy testowe samochodami Volvo. Dla najmłodszych Volvo przygotowało specjalny plac zabaw pod nazwą Baby Club, pełen niespodzianek i konkursów. 

Golf i żeglarstwo, to główne tematyki naszych działań sponsoringowych. Staramy się nie tylko adaptować aktywności centrale, ale również rozwijać je na rodzimym lokalnym rynku. Golf to nie tylko dyscyplina sportu, to styl życia bardzo popularny w Szwecji. Dzięki sponsoringowi Volvo Golf Business League budujemy naszą pozycję w obszarze sportowym, a poprzez pikniki golfowe pozytywne relacje z naszymi klientami. Mamy nadzieję, że ta formuła przypadnie wszystkim do gustu i wpłynie na oczekiwane przez nas  postrzeganie marki Volvo w Polsce – powiedział Łukasz Wójcik, Communication Manager w Volvo Auto Polska.

źródło: Volvo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz