piątek, 20 lipca 2012

Inauguracja działalności operacyjnej BMW Financial Services Polska

BMW Financial Services oferuje klientom w Polsce kredyty, leasing i ubezpieczenia komunikacyjne. Ich sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sieci autoryzowanych salonów dealerskich BMW, MINI i BMW Motorrad. Firma zatrudnia obecnie 21 osób, w kolejnych latach liczba ta ma wzrosnąć do 45. Na stanowisko Prezesa BMW Financial Services Polska powołany został Ireneusz Nogalski, dotychczasowy Dyrektor Generalny BMW Group Financial Services New Markets na Polskę i kraje bałtyckie.


Dzięki bliskiej współpracy z BMW Polska oraz siecią dealerską BMW Financial Services oferuje sprawdzone rozwiązania, które zapewniają klientom szybką i wygodną obsługę przy zawieraniu, w trakcie trwania oraz po zakończeniu kontraktu finansowego. W każdym salonie dealera BMW i MINI wykwalifikowani doradcy ds. finansowania i ubezpieczeń określają indywidualne potrzeby klienta wobec formy finansowania, a także pomagają w procedurze przyznania finansowania, ubezpieczenia i wydania pojazdu. Kompleksowa obsługa klienta jest realizowana zgodnie z koncepcją „one-stop-shopping, co jest możliwe dzięki precyzyjnie wypracowanym procesom, wsparciu najnowszych rozwiązań IT oraz zastosowaniu wiedzy i doświadczeń międzynarodowych. Kredyty oraz ubezpieczenia oferowane są przy udziale partnerów: banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Od teraz leasing oferowany będzie bezpośrednio przez BMW Financial Services Polska.

Atutem firmy wobec konkurencji jest ukierunkowanie na obsługę finansową gamy pojazdów BMW Group w sposób dostosowany do specyfiki produktów oraz zintegrowany z siecią dealerską. „Nasza przewaga konkurencyjna wynika z bliskiej współpracy ze strukturami sprzedażowymi BMW w Polsce oraz z wyjątkową grupą kontrahentów, jakimi są autoryzowani dealerzy BMW Group w Polsce”, mówi Ireneusz Nogalski, Prezes BMW Financial Services Polska. „Dzięki temu zapewniamy klientom szybkość obsługi, skrócone, przejrzyste i spójne procesy na linii importer - dealer - klient, bogatą gamę produktów promocyjnych, a także nowatorskie produkty, takie jak np. leasing z wysoką wartością rezydualną oraz (w niedalekiej przyszłości) z gwarancją odbioru pojazdu po umownym okresie leasingu.”

W skali międzynarodowej niemal co drugi sprzedawany pojazd marki BMW, MINI lub Rolls Royce leasingowany lub kredytowany jest przez BMW Group Financial Services. Docelowo BMW Financial Services zamierza finansować nawet połowę pojazdów z oferty BMW Group sprzedawanych w Polsce.

Na świecie ramię finansowe BMW Group jest reprezentowane przez BMW Group Financial Services i Alphabet. Działalność BMW Group Financial Services koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań finansowych dla klientów detalicznych oraz segmentu SME, obsługiwanych w ramach sieci dealerskiej BMW Group. Oferta obejmuje kredyt i leasing, ubezpieczenia komunikacyjne, finansowanie dla dealerów. Ponadto na wybranych rynkach BMW Financial Services oferuje elastyczne i nowoczesne możliwości zarządzania aktywami poprzez plany inwestycyjne dopasowane do wymagań klientów. Należąca do BMW Group Financial Services firma wynajmu długoterminowego Alphabet oferuje usługi zarządzania flotą wszystkich marek dla klientów korporacyjnych średniej i większej skali.

BMW Group Financial Services powstała w 1971 roku i jest obecnie jedną z wiodących firm finansowych dedykowanych branży motoryzacyjnej. Na wybranych rynkach usługi świadczone są przez wyselekcjonowanych partnerów zarówno finansowych, jak i ubezpieczeniowych. W oddziałach zlokalizowanych w 50 krajach na całym świecie pracuje 6 000 osób, które świadczą usługi dla 3,2 miliona klientów. W 2011 roku obroty BMW Group Financial Services wyniosły 1,79 miliarda euro, co stanowiło jedną czwartą całkowitego obrotu BMW Group (7,38 mld euro). Największe rynki to Niemcy, Wielka Brytania, USA oraz Chiny.

BMW Group Financial Services od stycznia 2011 roku kieruje Erich Ebner von Eschenbach. Pracami regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki zarządza Christian Kalinke, a Dyrektorem ds. Współpracy z Nowymi Rynkami jest Dr. Stefan David Schlipf.





Grupa BMW

Grupa BMW z markami BMW, MINI, Husqvarna Motorcycles i Rolls-Royce jest jednym z niewielu producentów samochodów i motocykli, których działalność najłatwiej opisać słowem sukces. Jako firma o zasięgu światowym, Grupa BMW posiada 29 fabryk i montowni w 14 krajach i sieć sprzedaży obejmującą 140 krajów.

W roku 2011 Grupa BMW sprzedała łącznie około 1,67 miliona samochodów i ponad 113 tysięcy motocykli. Dochód przed opodatkowaniem w roku finansowym 2011 wyniósł 7,38 miliarda euro, a obroty sięgnęły 68,82 miliarda euro. W dniu 31 grudnia 2011 roku firma zatrudniała na całym świecie około 100 tysięcy osób.

Swój sukces BMW zawsze budowało na długofalowym myśleniu i odpowiedzialnym działaniu. Integralną częścią strategii firmy jest prowadzenie działalności zgodnie z zasadami społecznie i ekologicznie zrównoważonego rozwoju, przy zastosowaniu metody łańcucha wartości, przyjęcie szeroko rozumianej odpowiedzialność za swoje produkty i konsekwentne działanie na rzecz zachowania zasobów naturalnych. Wynikiem tej strategii jest pozycja lidera branży motoryzacyjnej w rankingu oceniającym firmy według Indeksu Zrównoważonego Rozwoju Dow Jonesa przez ostatnie 7 lat z rzędu.

źródło: BMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz