Wiosną tego roku do sprzedaży trafi najnowsza odsłona Audi A6 allroad quattro. Popularne kombi bazuje na ostatniej wersji A6, prezentuje się wyśmienicie i oferuje szereg możliwości znanych z wcześniejszych allroadów.
Pierwszą i najważniejszą opcją, która wzbogaca wachlarz 'umiejętności' allroada, jest adaptacyjne zawieszenie. W zależności od zróżnicowania terenu po którym się poruszamy, możemy zawieszenie obniżyć o 15 mm (np. jadąc po autostradzie) lub podnieść o 35 mm (przy pokonywaniu nierówności terenu, czy też podczas podjeżdżania pod wysoki krawężnik).
Dwie jednostki silnikowe o których należy wspomnieć to 3,0 V6 TFSI o mocy 310 KM i 440 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz wysokoprężny 3,0 o mocy 313 KM. Ten drugi współpracuje z 8-biegową przekładnią automatyczną, wszystkie inne silniki łączą się ze skrzyniami 7-biegowymi. Jednostka benzynowa daje możliwość rozpędzenia auta do 100 km/h w 5,9 sekundy, prędkość maksymalna to 250 km/h.
O wyglądzie Audi A6 allroad quattro nie ma co się rozpisywać. Auto zachowało swoje najważniejsze cechy. Mamy więc czarne osłony nadwozia, relingi dachowe, alufelgi i majestatyczny, masywny grill.
Audi A6 allroad quattro to wspaniałe, piękne auto dające wiele możliwości. Niestety jego cena nie przyciagnie do salonów wielu przypadkowych klientów. 54 600 euro - tyle zapłacimy za wersję podstawową. Przy spalaniu określonym przez producenta na poziomie 8,9 l/100km, A6 allroad pozostanie dla wielu kierowców w sferze marzeń. Wszystkim tym, których stać na auto tego typu, już zazdrościmy. Jest czego.
źródło: Audi
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz