Land Rover po raz pierwszy pokazał swojego najnowszego Defendera w wersji koncepcyjnej podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2011 roku. Auto wywołało sporo zamieszania, wielu z oddanych fanów modelu twierdzi, że najnowsza jego odsłona straciła swój unikalny charakter. Na trwających New Delhi Auto Expo 2012, Land Rover wystawił kontrowersyjny model w nowych barwach. Legendarna terenówka jest teraz...czerwona.
DC100 został pokazany w kolorze Firenze Red z białym dachem. Auto wyposażone jest w najnowsze systemy wspomagania takie jak Terrain Response System, Driveline czy Wade - nowy system pomocy przy ciężkich warunkach drogowych.
Czy tworząc nową wersję Defendera, Land Rover przekombinował? Czy nowa sylwetka, wraz z nowym kolorem, tworzą z klasycznej terenówki zwykłego miejskiego SUVa? Ocenę pozostawiam Wam. Ja nazwałbym DC100 pomysłem...oryginalnym.
Podobnie jak we Frankfurcie, tak i w New Delhi, Land Rover prezentuje DC100 razem z wersją Sport, która jest odmianą klasycznego Defendera w wersji cabrio. Zdaje się, że konstruktorzy DC100 wyszli z założenia, że jak jedziemy, to jedziemy po bandzie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz