Land Cruiser, jeden z najbardziej popularnych na świecie modeli Toyoty, przeszedł lifting. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym oraz w wyposażeniu nie są rewolucyjne, ale niewątpliwie odświeżają terenówkę japońskiego producenta.
Utrzymana w stylistyce lat 90 bryła auta budzi wiele sprzecznych emocji. W oczach starszych kierowców kręci się łezka (pojawiać się ona będzie również na stacji benzynowej) natomiast grono zwolenników nowoczesnych linii jest zawiedzione.
Co się zmieniło? Standardowo w przypadku liftingów, przedni grill razem z reflektorami został zaprojektowany na nowo, podobnie jak lusterka. Nowe są chromowane listwy progowe, które dodają Land Cruiserowi sznytu auta eleganckiego (ot, taki przemyślany detalik).
Land Cruiserowi bliżej osiągami do klasycznego auta terenowego aniżeli do SUVa rodem z warszawskich ulic. Jednostka silnikowa to V8 o pojemności 5,7 lita i mocy 381 KM. Auto wyposażone będzie w opony radialne, przeznaczone na wyjątkowo ciężkie tereny, system kamer, system kontroli dynamiki jazdy oraz Multi-terrain Select system (kontroluje poślizg kół w zależności od rodzaju podłoża).
We wnętrzu, styl klasyczny. Terenówka z angielskiego garażu. Drewienka, srebrne wstawki, skórzana i podgrzewana kierownica, nawigacja i wielofunkcyjny ekran.
Land Cruiser to auto oferujące bezpieczeństwo, wygodę, klasę i styl. Niestety w dzisiejszych czasach spalanie na poziomie 20 litrów na setkę (chodzi o jazdę w terenie do którego auto jest przeznaczone) może być dla tego modelu początkiem końca.
źródło: Toyota
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz