Jeszcze w tym roku, do salonów sprzedaży trafi Skoda Mission L. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w tegorocznym planie sprzedażowym czeskiej marki. Auto pojawi się na wszystkich najważniejszych światowych rynkach, a specjaliści Skody przewidują, że model pomoże im wyśrubować pokaźny rekord z poprzedniego roku. W 2011 Skoda sprzedała 879 200 samochodów.
Mission L to auto, które celuje w zupełnie nowy dla tej marki segment. Auto umiejscowione pomiędzy Fabią i Octawią to szansa na pozyskanie nowej grupy klientów. Zbudowane na bazie płyty podłogowej Volkswagena Polo, swoją linią idealnie trafia w obrany przez koncern Volkswagen-Audi kierunek. Mission L jest jednocześnie wyznacznikiem stylistycznym dla wszystkich modeli które przyjdą po niej.
Czy Skoda Mission L pomoże spełnić założenia koncernu na najbliższe lata? Czescy specjaliści planują do 2018 roku zwiększyć globalną sprzedaż do 1,5 sztuk rocznie. Ambitnie, ale czy nie do zrobienia? No, chyba że na drodze stanie Kia, ale to już temat na osobną bajkę...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz