Mitsubishi postanowiło zagrać na ludzkiej ciekawości, a jak pokazały podobne próby innych producentów (Lexusa chociażby), tego typu działania przynoszą efekty. O co chodzi? Chodzi o najnowszą premierę japońskiej marki spod znaku trzech diamentów.
Mitsubishi zapowiedziało premierę najnowszego koncepta podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. O samym pojeździe wiemy niewiele, poza tym co widać na jednym, jedynym udostępnionym zdjęciu. Fotografia przedstawia...sam przód auta, reszta pokryta jest mrokiem tajemnicy.
Dlaczego tak nas ciekawi owa premiera? Dlatego że najnowsze Mitsubishi będzie wyznaczało kierunek stylistyczny dla całej marki. O nowym modelu twórcy wyrażają się tak: „będzie strategicznym i innowacyjnym pojazdem segmentu premium.”
Najnowsze Mitsubishi wejdzie do salonów sprzedaży pod koniec tego roku, będzie dostępne na wszystkich światowych rynkach.
źródło: Mitsubishi
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz