Crossover Mitsubishi ASX i SUV Mitsubishi Pajero otrzymały najwyższe wyróżnienia – Złote Gwiazdy - w plebiscycie corocznie organizowanym przez prestiżowy australijski magazyn „Wheels”.
Otrzymując najwyższe noty wśród kompaktowych SUV-ów, Mitsubishi ASX 2WD zostało wyróżnione za atrakcyjny wygląd nadwozia i wnętrza, rozsądną cenę oraz ponadprzeciętne warunki gwarancyjne.
Jurorzy magazynu „Wheels” uznali ASX z napędem na przednią oś za „świetną ofertę”, dzięki czemu Mitsubishi wyprzedziło w końcowej klasyfikacji takich rywali, jak Skoda Yeti i Nissan Qashqai (nazywany w Australii Dualis).
Niskie koszty ubezpieczenia, bardzo dobra wartość rezydualna po trzech latach użytkowania oraz niskie zapotrzebowanie na paliwo (7,9 l/100 km) modelu z przekładnią CVT również miało ogromne znaczenie dla końcowego układu tabeli zwycięzców.
W kategorii dużych SUV-ów z napędem na cztery koła triumfowało niezniszczalne Mitsubishi Pajero, a jurorzy magazynu „Wheels” chwalili ten model za „najlepsze warunki umowy gwarancyjnej, świetne wartości rezydualne oraz najtańszy w segmencie, roczny pakiet ubezpieczeniowy klasy premium”.
W tyle za Mitsubishi Pajero pozostali tacy konkurenci jak Toyota Prado (znany w Europie jako Land Cruiser) i Nissan Patrol. Jurorów przekonały wartości rezydualne na poziomie 65% po trzech latach użytkowania oraz sprawdzona trwałość i wytrzymałość konstrukcji.
Mutsuhiro Oshikiri, dyrektor generalny firmy MMAL, przyznał, że firma z ogromną radością przyjęła informację o otrzymanym drugi rok z rzędu wyróżnieniu. „Firma Mitsubishi Motors oferuje bogato wyposażone i atrakcyjne stylistycznie pojazdy, a fakt, iż zostały one docenione w kolejnym roku i to przez prestiżowe australijskie pismo motoryzacyjne jest dla nas ogromnym osiągnięciem” - wyjaśnił pan Oshikiri.
Pojazdy biorące udział w plebiscycie magazynu „Wheels” oceniane są w różnych kategoriach takich, jak dostępna gwarancja, zużycie paliwa, cena zakupu, utrata wartości, koszty ubezpieczenia oraz harmonogram i koszty obsługi serwisowej.
Jurorzy magazynu „Wheels” uznali ASX z napędem na przednią oś za „świetną ofertę”, dzięki czemu Mitsubishi wyprzedziło w końcowej klasyfikacji takich rywali, jak Skoda Yeti i Nissan Qashqai (nazywany w Australii Dualis).
Niskie koszty ubezpieczenia, bardzo dobra wartość rezydualna po trzech latach użytkowania oraz niskie zapotrzebowanie na paliwo (7,9 l/100 km) modelu z przekładnią CVT również miało ogromne znaczenie dla końcowego układu tabeli zwycięzców.
W kategorii dużych SUV-ów z napędem na cztery koła triumfowało niezniszczalne Mitsubishi Pajero, a jurorzy magazynu „Wheels” chwalili ten model za „najlepsze warunki umowy gwarancyjnej, świetne wartości rezydualne oraz najtańszy w segmencie, roczny pakiet ubezpieczeniowy klasy premium”.
W tyle za Mitsubishi Pajero pozostali tacy konkurenci jak Toyota Prado (znany w Europie jako Land Cruiser) i Nissan Patrol. Jurorów przekonały wartości rezydualne na poziomie 65% po trzech latach użytkowania oraz sprawdzona trwałość i wytrzymałość konstrukcji.
Mutsuhiro Oshikiri, dyrektor generalny firmy MMAL, przyznał, że firma z ogromną radością przyjęła informację o otrzymanym drugi rok z rzędu wyróżnieniu. „Firma Mitsubishi Motors oferuje bogato wyposażone i atrakcyjne stylistycznie pojazdy, a fakt, iż zostały one docenione w kolejnym roku i to przez prestiżowe australijskie pismo motoryzacyjne jest dla nas ogromnym osiągnięciem” - wyjaśnił pan Oshikiri.
Pojazdy biorące udział w plebiscycie magazynu „Wheels” oceniane są w różnych kategoriach takich, jak dostępna gwarancja, zużycie paliwa, cena zakupu, utrata wartości, koszty ubezpieczenia oraz harmonogram i koszty obsługi serwisowej.
źródło: Mitsubishi
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz