Na tegorocznym Mondial de l'Automobile 2012 w Paryżu Jeep® prezentuje po raz pierwszy trzy nowe edycje specjalne, które jeszcze bardziej poszerzają portfolio produktowe tej marki w Europie: flagowy Jeep Grand Cherokee Limited Edition, ikona marki Jeep Wrangler Moab oraz kompaktowy miejski SUV Jeep Compass Overland - każdy z nich w ramach serii limitowanej.
W świetle reflektorów na paryskim stoisku marki Jeep® eksponowany jest nowy Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition w kolorze białym Bright White. Oparty na wyczynowym Grand Cherokee SRT8, nowy model serii limitowanej imponuje niezwykłym wyglądem z przyciemnianymi detalami nadwozia oraz potężnym 6,4-litrowym silnikiem HEMI o mocy 468 KM. Nowy Grand Cherokee SRT Limited Edition to ukłon w kierunku entuzjastów sportu motorowego, którzy chcą wyróżnić się z tła - nawet na wyzwalających adrenalinę torach wyścigowych.
Obok Grand Cherokee SRT Limited Edition debiutuje nowy Jeep Wrangler Moab edycji specjalnej. Przyciągający wzrok nowym kolorem nadwozia Rock Lobster ten indywidualizowany fabrycznie model Wranglera inspirowany jest atmosferą regionu Moab w stanie Utah - miejscem rozlicznych imprez i przygód off-roadowych. Słynny champion 4x4 marki Jeep nabrał jeszcze bardziej agresywnego i efektownego wyglądu.
Aurę niespotykanej elegancji i luksusowego wyposażenia w miejskim SUV'ie klasy kompaktowej marki Jeep® roztacza pokazywany w Paryżu po raz pierwszy, nowy Jeep Compass Overland. Bogaty w najnowocześniejsze wyposażenie infotainment, Compass Overland stanowi najbardziej ekskluzywną propozycję w tej linii modelowej.
Do grupy pozostałych pojazdów eksponowanych na paryskim stanowisku Jeep'a należą: nowa wersja modelowa markowego flagowca - Jeep Grand Cherokee S Limited, Jeep Wrangler MY 2013 z nowym wyposażeniem wnętrza - kolejny model serii specjalnej Wranglera oraz Jeep Compass Black edycji limitowanej, dostępny w europejskiej ofercie Jeep'a od sierpnia bieżącego roku.
Stoisko marki Jeep na Mondial de l'Automobile 2012 w Paryżu
Paryska ekspozycja marki Jeep mieści się w Hali Nr 1 i zajmuje powierzchnię 984 m2 . Stoisko zaprojektowane jest pod kątem przekazu nieograniczonych wprost możliwości, jakie oferuje każdy pojazd marki Jeep'a oraz wyjątkowej charakterystyki pojazdów tej marki w gąszczu wielkich miast - lecz także w najtrudniejszych warunkach terenowych.
Krzywoliniowy design podłogi stoiska nawiązuje do miejsc spotykanych w realnym świecie, sugerując ich ogromną różnorodność poprzez szczególną kombinację materiałów i barw. Biała żywica poliestrowa symbolizuje więc lodową przestrzeń krajobrazu arktycznego, szary gres - nawierzchnię asfaltową, a żywica w kolorze beżowym z kolei - wyobraża piasek pustynnych wydm.
Tło i kolumnada wyznaczająca granice ekspozycji witają gości jakby w modernistycznej, nowoczesnej metropolii. Zawieszone na kolumnach wielkie tafle LED wyświetlają obrazy „drapaczy chmur" w interakcji ze ściennym ekranem w głębi stoiska. I tam właśnie przy pomocy budzących emocje spotów video prezentowana jest unikalna osobowość każdego z modeli marki Jeep.
Podczas tegorocznego paryskiego Salonu Samochodowego goście stoiska Jeep'a mają po raz pierwszy możliwość wypróbowania europejskiego konfiguratora z wykorzystaniem 50-calowego monitora dotykowego. Konfigurator pomyślany jest jako prawdziwie interaktywny katalog wyświetlający wysokiej jakości zdjęcia, ilustrujące poszczególne modele w ich naturalnym środowisku. Dzięki prostej oraz intuicyjnej obsłudze, konfiguracja pojazdu staje się unikalnym w swej naturze doświadczeniem z efektami wizualnymi na kształt ekscytującej reklamy.
W wydzielonym „kąciku gadżetowym" zwiedzający mogą także zakupić ekskluzywne akcesoria i odzież z kolekcji lifestylowej Jeep'a. Na stoisku dostępne są także materiały informacyjne dotyczące produktów FGA Capital, firmy finansowej specjalizującej się w sektorze motoryzacyjnym i obecnej na wszystkich praktycznie rynkach Europy. Działająca we Francji jako FC France firma ta kontynuuje misję wspierania sprzedaży marek należących do Fiat Group oferując sieci dealerskiej, nabywcom flotowym i klienteli prywatnej pełną gamę innowacyjnych produktów finansowych oraz związanych z nimi usług.
Marka Jeep
Jeep cieszy się dzisiaj sławą marki globalnej, której pojazdy sprzedawane są w ponad 120 krajach całego świata. Jest nieprzerwanie symbolem swobody, przygody, autentyczności i pasji. Swobody - odbieranej jako stan ducha i determinacji, by podążać za swym instynktem w poczuciu możliwości podejmowania dowolnych wyzwań w dżungli miasta i na szlakach off-roadowych z ufnością bezpieczeństwa, jakie dają najbardziej zaawansowane technologie. Przygody - rozumianej jako powołanie albo zew natury. Autentyczności - ponieważ Jeep jest marką jedyną w swym rodzaju i pierwszą, która pozostaje liderem eksploracji otaczającego świata, zmieniając zwykłą jazdę samochodem w niezwykłe wydarzenie. Pasji - ponieważ wyzwala najbardziej wyraziste cechy indywidualności swego właściciela.
Od ukazania się pierwszego modelu w roku 1941, produkcja i sprzedaż globalna pojazdów Jeep przekroczyła 15 milionów egzemplarzy. Jako marka charakteryzująca się niezwykłą osobowością, Jeep był w stanie zawsze odnajdywać się na nowo, oferując produkty dostatecznie innowacyjne, aby wyznaczać wzorce dla całej kategorii pojazdów. Począwszy od ikony Jeep'a Wranglera, poprzez kompaktowy SUV Jeep Compass aż do flagowego Grand Cherokee, każdy z pojazdów marki Jeep sławi siedemdziesięcioletnią legendę niezwykłych podróży.
Obok Grand Cherokee SRT Limited Edition debiutuje nowy Jeep Wrangler Moab edycji specjalnej. Przyciągający wzrok nowym kolorem nadwozia Rock Lobster ten indywidualizowany fabrycznie model Wranglera inspirowany jest atmosferą regionu Moab w stanie Utah - miejscem rozlicznych imprez i przygód off-roadowych. Słynny champion 4x4 marki Jeep nabrał jeszcze bardziej agresywnego i efektownego wyglądu.
Aurę niespotykanej elegancji i luksusowego wyposażenia w miejskim SUV'ie klasy kompaktowej marki Jeep® roztacza pokazywany w Paryżu po raz pierwszy, nowy Jeep Compass Overland. Bogaty w najnowocześniejsze wyposażenie infotainment, Compass Overland stanowi najbardziej ekskluzywną propozycję w tej linii modelowej.
Do grupy pozostałych pojazdów eksponowanych na paryskim stanowisku Jeep'a należą: nowa wersja modelowa markowego flagowca - Jeep Grand Cherokee S Limited, Jeep Wrangler MY 2013 z nowym wyposażeniem wnętrza - kolejny model serii specjalnej Wranglera oraz Jeep Compass Black edycji limitowanej, dostępny w europejskiej ofercie Jeep'a od sierpnia bieżącego roku.
Stoisko marki Jeep na Mondial de l'Automobile 2012 w Paryżu
Paryska ekspozycja marki Jeep mieści się w Hali Nr 1 i zajmuje powierzchnię 984 m2 . Stoisko zaprojektowane jest pod kątem przekazu nieograniczonych wprost możliwości, jakie oferuje każdy pojazd marki Jeep'a oraz wyjątkowej charakterystyki pojazdów tej marki w gąszczu wielkich miast - lecz także w najtrudniejszych warunkach terenowych.
Krzywoliniowy design podłogi stoiska nawiązuje do miejsc spotykanych w realnym świecie, sugerując ich ogromną różnorodność poprzez szczególną kombinację materiałów i barw. Biała żywica poliestrowa symbolizuje więc lodową przestrzeń krajobrazu arktycznego, szary gres - nawierzchnię asfaltową, a żywica w kolorze beżowym z kolei - wyobraża piasek pustynnych wydm.
Tło i kolumnada wyznaczająca granice ekspozycji witają gości jakby w modernistycznej, nowoczesnej metropolii. Zawieszone na kolumnach wielkie tafle LED wyświetlają obrazy „drapaczy chmur" w interakcji ze ściennym ekranem w głębi stoiska. I tam właśnie przy pomocy budzących emocje spotów video prezentowana jest unikalna osobowość każdego z modeli marki Jeep.
Podczas tegorocznego paryskiego Salonu Samochodowego goście stoiska Jeep'a mają po raz pierwszy możliwość wypróbowania europejskiego konfiguratora z wykorzystaniem 50-calowego monitora dotykowego. Konfigurator pomyślany jest jako prawdziwie interaktywny katalog wyświetlający wysokiej jakości zdjęcia, ilustrujące poszczególne modele w ich naturalnym środowisku. Dzięki prostej oraz intuicyjnej obsłudze, konfiguracja pojazdu staje się unikalnym w swej naturze doświadczeniem z efektami wizualnymi na kształt ekscytującej reklamy.
W wydzielonym „kąciku gadżetowym" zwiedzający mogą także zakupić ekskluzywne akcesoria i odzież z kolekcji lifestylowej Jeep'a. Na stoisku dostępne są także materiały informacyjne dotyczące produktów FGA Capital, firmy finansowej specjalizującej się w sektorze motoryzacyjnym i obecnej na wszystkich praktycznie rynkach Europy. Działająca we Francji jako FC France firma ta kontynuuje misję wspierania sprzedaży marek należących do Fiat Group oferując sieci dealerskiej, nabywcom flotowym i klienteli prywatnej pełną gamę innowacyjnych produktów finansowych oraz związanych z nimi usług.
Marka Jeep
Jeep cieszy się dzisiaj sławą marki globalnej, której pojazdy sprzedawane są w ponad 120 krajach całego świata. Jest nieprzerwanie symbolem swobody, przygody, autentyczności i pasji. Swobody - odbieranej jako stan ducha i determinacji, by podążać za swym instynktem w poczuciu możliwości podejmowania dowolnych wyzwań w dżungli miasta i na szlakach off-roadowych z ufnością bezpieczeństwa, jakie dają najbardziej zaawansowane technologie. Przygody - rozumianej jako powołanie albo zew natury. Autentyczności - ponieważ Jeep jest marką jedyną w swym rodzaju i pierwszą, która pozostaje liderem eksploracji otaczającego świata, zmieniając zwykłą jazdę samochodem w niezwykłe wydarzenie. Pasji - ponieważ wyzwala najbardziej wyraziste cechy indywidualności swego właściciela.
Od ukazania się pierwszego modelu w roku 1941, produkcja i sprzedaż globalna pojazdów Jeep przekroczyła 15 milionów egzemplarzy. Jako marka charakteryzująca się niezwykłą osobowością, Jeep był w stanie zawsze odnajdywać się na nowo, oferując produkty dostatecznie innowacyjne, aby wyznaczać wzorce dla całej kategorii pojazdów. Począwszy od ikony Jeep'a Wranglera, poprzez kompaktowy SUV Jeep Compass aż do flagowego Grand Cherokee, każdy z pojazdów marki Jeep sławi siedemdziesięcioletnią legendę niezwykłych podróży.
źródło: Fiat
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz