Od początku 2012 roku Chevrolet sprzedał w Polsce 7 797 samochodów.1Jest to rezultat aż o 62% wyższy niż w analogicznym okresie 2011 roku, kiedy sprzedało się 4 807 nowych Chevroletów. Jest to również rekordowy wynik w historii Chevrolet Poland, ponieważ w ciągu zaledwie ośmiu miesięcy sprzedało się więcej nowych Chevroletów niż w całym 2011 roku.
Najchętniej kupowanym modelem Chevroleta od stycznia niezmiennie było miejskie Aveo – łącznie Nowe Aveo i Aveo Classic znalazły 3 472 nabywców, czyli o 38% więcej niż w okresie styczeń-sierpień 2011 roku (2 521 sztuk). Drugim najpopularniejszym Chevroletem w Polsce w ostatnich ośmiu miesiącach był Cruze, który został sprzedany w liczbie 1 480 egzemplarzy, czyli aż o 118% większej niż w pierwszych ośmiu miesiącach 2011 r. (678 sztuk). Na trzecim miejscu podium, zaraz za Cruzem, uplasował się Spark, który od początku tego roku znalazł 1 464 nabywców, czyli o 58% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (927 sprzedanych egzemplarzy).
W sierpniu sprzedano w Polsce 676 nowych Chevroletów, czyli o 10% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy Chevrolet Poland odnotował sprzedaż 616 samochodów.
„To już trzeci rok z rzędu, kiedy sprzedaż Chevroletów w Polsce rośnie. Jesteśmy również przekonani, że będzie to kolejny, czwarty już rok wzrostu udziału Chevroleta w rynku”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.
Do salonów sprzedaży Chevroleta trafia właśnie trzecia wersja nadwoziowa modelu Cruze oraz Malibu z silnikiem wysokoprężnym. Te dwie propozycje mogą cieszyć się szczególnym zainteresowaniem klientów flotowych. Oprócz tego z końcem sierpnia Malibu będzie oferowane (obok modelu Captiva) w Programie Leasingowym 102%.
W sierpniu sprzedano w Polsce 676 nowych Chevroletów, czyli o 10% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy Chevrolet Poland odnotował sprzedaż 616 samochodów.
„To już trzeci rok z rzędu, kiedy sprzedaż Chevroletów w Polsce rośnie. Jesteśmy również przekonani, że będzie to kolejny, czwarty już rok wzrostu udziału Chevroleta w rynku”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.
Do salonów sprzedaży Chevroleta trafia właśnie trzecia wersja nadwoziowa modelu Cruze oraz Malibu z silnikiem wysokoprężnym. Te dwie propozycje mogą cieszyć się szczególnym zainteresowaniem klientów flotowych. Oprócz tego z końcem sierpnia Malibu będzie oferowane (obok modelu Captiva) w Programie Leasingowym 102%.
źródło: Chevrolet
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz