W centrum uwagi targowego stoiska Volkswagena na Paryskim Salonie Samochodowym będzie nowy Golf. Stoisko nazwane „Volkswagen Hyperdrive” to duża, interaktywna scena przedstawiająca samochód przy użyciu projekcji filmowych, inscenizacji świetlnych i interakcji z widzami. Obok nowego Golfa, prezentowanego w różnych liniach wyposażenia, Volkswagen przedstawi na 2.763 metrach kwadratowych, między innymi różne warianty up!, CC, Beetle oraz modele R-Line.
„Tegorocznym stoiskiem na targach w Paryżu chcemy udowodnić nasz emocjonalny stosunek do klienta i samochodu, a jednocześnie optymalnie przybliżyć oglądającym nowego Golfa” – wyjaśnił Giovanni Perosino, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji marki Volkswagen. „W tym celu architektura naszej wystawy, eksponaty i komunikacja podążają nowymi drogami.”
Trójwymiarowa konstrukcja przestrzenna Hyperdrive ma długość 90 metrów i powierzchnię 998 metrów kwadratowych. W jej wnętrzu umieszczono strefy dla gości powiązane z fazami kampanii marketingowej. Zwiedzający po powitaniu oryginalnym francuskim makaronikiem zostanie skierowany bezpośrednio do strefy „Onething”, w której pozna siedem osobistych pytań pierwszej części kampanii Golfa. W kolejnej strefie „Excitement” wyświetlany będzie nakręcony dużym nakładem pracy film o nowym Golfie.
Sercem prezentacji targowej jest tak zwany „Feature Lab” – interaktywna płaszczyzna o długości 30 metrów, będąca połączeniem realnej i multimedialnej prezentacji samochodu. Dzięki technologii laserowo-radarowej goście targowi będą mogli, jak na ogromnym tablecie, indywidualnie obejrzeć innowacje produktu. W znajdującej się obok strefie technicznej „Innovation Cell”, Volkswagen umieścił informacje związane z ochroną środowiska i powiązanymi z nią innowacjami.
Pod względem architektonicznym „Volkswagen Hyperdrive” nawiązuje do charakterystycznych elementów stylistycznych nowego Golfa, takich jak ostra linia Tornado, rzucające się w oczy zamknięcie wlewu paliwa oraz słupek A i C.
„Ponadczasowy design nowego Golfa był dla nas inspiracją przy projektowaniu architektury” – powiedział Perosino. Pracownicy montujący stoisko ułożyli ponad 100 kilometrów przewodów i zużyli 138 ton stali. Aby dowieźć całe wyposażenie stoiska targowego, potrzebnych było 125 samochodów ciężarowych.
Dane i fakty dotyczące stoiska Volkswagena:
Lokalizacja: tereny targowe w Paryżu, hala Halle 4.0
Powierzchnia stoiska: 2763 m2
Długość i szerokość stoiska: 84,50m x 32,50m
Początek budowy: 11.09.2012
Czas trwania budowy: 16 dni
Koniec budowy: 26.09.2012
Czas produkcji: 9 tygodni
Kubatura: 4.134m3
Powierzchnia budowli: 1.100m2
Czas projektowania: 9 miesięcy
Architekci/ styliści: 7
Główna atrakcja architektoniczna: Hyperdrive
Łączna ilość lamp: 896
Pojazdy i akcje związane z pojazdami: 22
Pracownicy cateringu: 30 pracowników obsługi, 6 pracowników zaopatrzenia, 9 kucharzy
Liczba hostess i pracowników pomocniczych: 180 osób w 2 grupach
Trójwymiarowa konstrukcja przestrzenna Hyperdrive ma długość 90 metrów i powierzchnię 998 metrów kwadratowych. W jej wnętrzu umieszczono strefy dla gości powiązane z fazami kampanii marketingowej. Zwiedzający po powitaniu oryginalnym francuskim makaronikiem zostanie skierowany bezpośrednio do strefy „Onething”, w której pozna siedem osobistych pytań pierwszej części kampanii Golfa. W kolejnej strefie „Excitement” wyświetlany będzie nakręcony dużym nakładem pracy film o nowym Golfie.
Sercem prezentacji targowej jest tak zwany „Feature Lab” – interaktywna płaszczyzna o długości 30 metrów, będąca połączeniem realnej i multimedialnej prezentacji samochodu. Dzięki technologii laserowo-radarowej goście targowi będą mogli, jak na ogromnym tablecie, indywidualnie obejrzeć innowacje produktu. W znajdującej się obok strefie technicznej „Innovation Cell”, Volkswagen umieścił informacje związane z ochroną środowiska i powiązanymi z nią innowacjami.
Pod względem architektonicznym „Volkswagen Hyperdrive” nawiązuje do charakterystycznych elementów stylistycznych nowego Golfa, takich jak ostra linia Tornado, rzucające się w oczy zamknięcie wlewu paliwa oraz słupek A i C.
„Ponadczasowy design nowego Golfa był dla nas inspiracją przy projektowaniu architektury” – powiedział Perosino. Pracownicy montujący stoisko ułożyli ponad 100 kilometrów przewodów i zużyli 138 ton stali. Aby dowieźć całe wyposażenie stoiska targowego, potrzebnych było 125 samochodów ciężarowych.
Dane i fakty dotyczące stoiska Volkswagena:
Lokalizacja: tereny targowe w Paryżu, hala Halle 4.0
Powierzchnia stoiska: 2763 m2
Długość i szerokość stoiska: 84,50m x 32,50m
Początek budowy: 11.09.2012
Czas trwania budowy: 16 dni
Koniec budowy: 26.09.2012
Czas produkcji: 9 tygodni
Kubatura: 4.134m3
Powierzchnia budowli: 1.100m2
Czas projektowania: 9 miesięcy
Architekci/ styliści: 7
Główna atrakcja architektoniczna: Hyperdrive
Łączna ilość lamp: 896
Pojazdy i akcje związane z pojazdami: 22
Pracownicy cateringu: 30 pracowników obsługi, 6 pracowników zaopatrzenia, 9 kucharzy
Liczba hostess i pracowników pomocniczych: 180 osób w 2 grupach
źródło: Volkswagen
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz