Lancia powraca na wystawę Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu, prezentując stoisko pełne uroku i elegancji - nawiązuje ono do świata kina, jednego z obszarów komunikacji, który razem z modą stanowi część „DNA" Lancii. Niewątpliwie głównymi bohaterami wystawy są samochody Lancia - eleganckie „primadonny" i godne przedstawicielki producenta, który od ponad wieku z wdziękiem i klasą jest obecny na europejskich drogach.
Ekskluzywne produkty Lancii mogą oczarować nawet najbardziej wymagających klientów o wyrafinowanych gustach. To dla nich powstała jedna z najszerszych gam wyrobów na arenie międzynarodowej, która wiedzie od segmentu B (Ypsilon), poprzez samochody klasy średniej (Delta), samochód flagowy (Thema), aż po van (Voyager) i fascynujące kabriolety w segmencie D (Flavia).
W tym roku reflektory zostaną skierowane na Lancię Flavia, stanowiącą kwintesencję przyjemności jazdy na otwartym powietrzu, dysponując czteroma wygodnymi miejscami. Ten nowy samochód - wyposażony we wspaniały silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra i mocy 170 KM oraz w 6-biegową automatyczną skrzynię biegów - jest idealnym rozwiązaniem dla klientów chcących korzystać z zalet coupé, nie rezygnując jednocześnie z unikalnych doznań, jakie może zaoferować tylko kabriolet.
Lancia Flavia - ubiegłoroczna gwiazda najbardziej renomowanych międzynarodowych salonów samochodowych - w 2012 r. była „matką chrzestną" najważniejszych włoskich festiwali filmowych: 58. Taormina Film Fest oraz 69. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji. Taormina i Wenecja, znane na całym świecie ze względu na piękne krajobrazy i zabytki architektury, są siedzibą dwóch głównych międzynarodowych festiwali filmowych. Odczuwa się tam magiczną atmosferę niezmienioną przez czas, krystalizującą istotę czasów włoskiego „słodkiego życia". Lancia Flavia - stanowiąca doskonały wyraz włoskiego stylu życia i jego estetyki opartego na dobrym guście, wyobraźni, stylu i luksusie - zapewnia jeszcze większą przyjemność z jazdy, niedoścignioną w tym segmencie, zarówno podczas codziennej jazdy po mieście, jak i podczas weekendowej przejażdżki pięknymi malowniczymi trasami.
Na wystawie znalazło się również miejsce dla Lancii Thema, która w Paryżu zostanie pokazana w pełnym wyposażeniu Executive: z potężnym silnikiem 3.0l V6 Multijet o mocy 239 KM współpracującym z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów. Lancia Thema - zaprezentowana pod koniec ubiegłego roku - to pierwszy flagowy samochód, łączący specjalistyczną wiedzę i funkcjonalność, charakteryzujące markę Chrysler. O luksusie wnętrza tego samochodu świadczą: skórzana tapicerka Poltrona Frau, typowa dla dużych Lancii cisza panująca w kabinie oraz dbałość o szczegóły, które najlepiej wyrażają styl „Made in Italy".
Na francuskim „wybiegu" zaprezentuje się również Lancia Ypsilon, którą publiczność będzie mogła podziwiać w trzech egzemplarzach reprezentujących szeroką i zróżnicowaną gamę: Gold 1.3 Multijet o mocy 95 KM, Platinum 0,9 TwinAir o mocy 85 KM ze zrobotyzowaną skrzynią biegów i 1.2 o mocy 69 KM Black&Red. Obok Lancii Ypsilon, fashion city car, znajdzie się również Lancia Voyager Platinum wyposażona w silnik turbo diesel 2.8l o mocy 163 KM Euro 5, będąca punktem odniesienia w segmencie dużych vanów i reprezentująca maksymalne oddanie przestrzeni w samochodzie, obejmującej emocje i wrażenia z podróży. Ekspozycję zamyka Lancia Delta Gold 1.6 Multijet o mocy 120 KM Selectronic Euro 5 - kompaktowy flagowy samochód, który osiągając zaledwie 4,5 metra, prezentuje ekskluzywność i przestronność wnętrza, jak w wyższej kategorii.
Wszystkie eksponowane modele doskonale wyrażają wspólne wartości marek Lancia i Chrysler, które połączyła dążenie/chęć do osiągnięcia w przyszłości wiodącej pozycji na rynku i idee uwidocznione w swoich wieloletnich historiach: design i innowacja. Motyw „podwójnej duszy", nierozerwalnie związany z połączeniem obu firm, jest koncepcją, ma bazie której zorganizowana jest powierzchnia ekspozycyjna: falistość form i ciągłe przechodzenie pomiędzy czarnym i białym, między technologią i osiągami z jednej strony oraz stylem i elegancją z drugiej.
Na ekranach umieszczonych na stoisku publiczność będzie mogła podziwiać kampanię reklamową Lancii 2012 - projekt komunikacyjny opracowany przez słynnego włoskiego reżysera Gabriele Muccino. Jego dziełem są spoty telewizyjne dedykowane różnym modelom Lancii i autorski krótkometrażowy film She was here, zaprezentowany niedawno na 69. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji, którego głównym sponsorem (po raz siódmy z rzędu) była marka Lancia, i podczas którego wystawiono nowe modele: Thema i Flavia. Po raz pierwszy kabriolet towarzyszył osobistościom i gwiazdom filmowym na czerwonym dywanie na weneckim Lido. Autorski krótkometrażowy film jest ostatnią częścią projektu komunikacyjnego Lancia 2012, który oprócz spotów telewizyjnych obejmuje inicjatywy prezentowane na witrynach internetowych oraz wielotematyczną kampanię prasową i zewnętrzną w bardzo modnym wydaniu.
Poza tym, dzięki udostępnionym w pawilonie materiałom informacyjnym, przygotowanym specjalnie na tę okazję, publiczność będzie miała okazję zapoznać się z produktami FGA Capital - spółki finansowej (joint venture Fiat Group Automobiles i Crédit Agricole), specjalizującej się w sektorze samochodowym. Spółka ta działa na głównych rynkach europejskich, a we Francji - za pośrednictwem FC France. Misją FGA Capital jest wspomóc sprzedaż samochodów wszystkich marek Fiat Group Automobiles poprzez innowacyjne produkty finansowe oraz świadczenie usług o wysokiej wartości dodanej, związanych z siecią dilerów, prywatnymi klientami i zakładami przemysłowymi.
W tym roku reflektory zostaną skierowane na Lancię Flavia, stanowiącą kwintesencję przyjemności jazdy na otwartym powietrzu, dysponując czteroma wygodnymi miejscami. Ten nowy samochód - wyposażony we wspaniały silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra i mocy 170 KM oraz w 6-biegową automatyczną skrzynię biegów - jest idealnym rozwiązaniem dla klientów chcących korzystać z zalet coupé, nie rezygnując jednocześnie z unikalnych doznań, jakie może zaoferować tylko kabriolet.
Lancia Flavia - ubiegłoroczna gwiazda najbardziej renomowanych międzynarodowych salonów samochodowych - w 2012 r. była „matką chrzestną" najważniejszych włoskich festiwali filmowych: 58. Taormina Film Fest oraz 69. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji. Taormina i Wenecja, znane na całym świecie ze względu na piękne krajobrazy i zabytki architektury, są siedzibą dwóch głównych międzynarodowych festiwali filmowych. Odczuwa się tam magiczną atmosferę niezmienioną przez czas, krystalizującą istotę czasów włoskiego „słodkiego życia". Lancia Flavia - stanowiąca doskonały wyraz włoskiego stylu życia i jego estetyki opartego na dobrym guście, wyobraźni, stylu i luksusie - zapewnia jeszcze większą przyjemność z jazdy, niedoścignioną w tym segmencie, zarówno podczas codziennej jazdy po mieście, jak i podczas weekendowej przejażdżki pięknymi malowniczymi trasami.
Na wystawie znalazło się również miejsce dla Lancii Thema, która w Paryżu zostanie pokazana w pełnym wyposażeniu Executive: z potężnym silnikiem 3.0l V6 Multijet o mocy 239 KM współpracującym z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów. Lancia Thema - zaprezentowana pod koniec ubiegłego roku - to pierwszy flagowy samochód, łączący specjalistyczną wiedzę i funkcjonalność, charakteryzujące markę Chrysler. O luksusie wnętrza tego samochodu świadczą: skórzana tapicerka Poltrona Frau, typowa dla dużych Lancii cisza panująca w kabinie oraz dbałość o szczegóły, które najlepiej wyrażają styl „Made in Italy".
Na francuskim „wybiegu" zaprezentuje się również Lancia Ypsilon, którą publiczność będzie mogła podziwiać w trzech egzemplarzach reprezentujących szeroką i zróżnicowaną gamę: Gold 1.3 Multijet o mocy 95 KM, Platinum 0,9 TwinAir o mocy 85 KM ze zrobotyzowaną skrzynią biegów i 1.2 o mocy 69 KM Black&Red. Obok Lancii Ypsilon, fashion city car, znajdzie się również Lancia Voyager Platinum wyposażona w silnik turbo diesel 2.8l o mocy 163 KM Euro 5, będąca punktem odniesienia w segmencie dużych vanów i reprezentująca maksymalne oddanie przestrzeni w samochodzie, obejmującej emocje i wrażenia z podróży. Ekspozycję zamyka Lancia Delta Gold 1.6 Multijet o mocy 120 KM Selectronic Euro 5 - kompaktowy flagowy samochód, który osiągając zaledwie 4,5 metra, prezentuje ekskluzywność i przestronność wnętrza, jak w wyższej kategorii.
Wszystkie eksponowane modele doskonale wyrażają wspólne wartości marek Lancia i Chrysler, które połączyła dążenie/chęć do osiągnięcia w przyszłości wiodącej pozycji na rynku i idee uwidocznione w swoich wieloletnich historiach: design i innowacja. Motyw „podwójnej duszy", nierozerwalnie związany z połączeniem obu firm, jest koncepcją, ma bazie której zorganizowana jest powierzchnia ekspozycyjna: falistość form i ciągłe przechodzenie pomiędzy czarnym i białym, między technologią i osiągami z jednej strony oraz stylem i elegancją z drugiej.
Na ekranach umieszczonych na stoisku publiczność będzie mogła podziwiać kampanię reklamową Lancii 2012 - projekt komunikacyjny opracowany przez słynnego włoskiego reżysera Gabriele Muccino. Jego dziełem są spoty telewizyjne dedykowane różnym modelom Lancii i autorski krótkometrażowy film She was here, zaprezentowany niedawno na 69. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji, którego głównym sponsorem (po raz siódmy z rzędu) była marka Lancia, i podczas którego wystawiono nowe modele: Thema i Flavia. Po raz pierwszy kabriolet towarzyszył osobistościom i gwiazdom filmowym na czerwonym dywanie na weneckim Lido. Autorski krótkometrażowy film jest ostatnią częścią projektu komunikacyjnego Lancia 2012, który oprócz spotów telewizyjnych obejmuje inicjatywy prezentowane na witrynach internetowych oraz wielotematyczną kampanię prasową i zewnętrzną w bardzo modnym wydaniu.
Poza tym, dzięki udostępnionym w pawilonie materiałom informacyjnym, przygotowanym specjalnie na tę okazję, publiczność będzie miała okazję zapoznać się z produktami FGA Capital - spółki finansowej (joint venture Fiat Group Automobiles i Crédit Agricole), specjalizującej się w sektorze samochodowym. Spółka ta działa na głównych rynkach europejskich, a we Francji - za pośrednictwem FC France. Misją FGA Capital jest wspomóc sprzedaż samochodów wszystkich marek Fiat Group Automobiles poprzez innowacyjne produkty finansowe oraz świadczenie usług o wysokiej wartości dodanej, związanych z siecią dilerów, prywatnymi klientami i zakładami przemysłowymi.
źródło: Lancia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz