MINI prezentuje pierwsze na świecie Sports Activity Coupé w segmencie premium pojazdów małych i kompaktowych; MINI Paceman jest siódmym modelem w rodzinie marki i oferuje innowacyjną kombinację sportowego, ekstrawertycznego designu, charakterystycznej dla MINI radości z jazdy oraz wyjątkową atmosferę wnętrza; wyjątkowy zamysł pojazdu , wciąż jednak typowy MINI, otwiera nowe grupy docelowe dla niepodrabianego stylu marki; dwoje drzwi, duża tylna klapa, idea tylnego przedziału z dwoma indywidualnymi siedzeniami z tyłu.
Wyrazisty, potężnie emocjonalny projekt nadwozia z rzucającymi się w oczy horyzontalnymi liniami i mocno zakrzywionymi powierzchniami; dynamiczne proporcje w charakterystycznym stylu projektowania MINI tworzą bardzo sportowe wrażenie; sportowy i elegancki wygląd oraz potężna postawa MINI Paceman symbolizuje innowacyjną kombinację odczuć na drodze jak z gokartów i ulepszonej wszechstronności dzięki opcjonalnemu napędowi na cztery koła.
Pionowy przód emanuje mocą i prezencją; sześciokątna osłona chłodnicy z szeroką chromowaną otoczką , czarna obramówka na dolnej krawędzi nadwozia i inne typowe dla MINI elementy projektu z indywidualnymi detalami; styl coupé wyciągnął profil boczny za pomocą długich drzwi, dynamicznie opadającej linii dachu i przeszkleniu zwężającemu się ku tyłowi; muskularnie rozszerzone nadkola; charakterystyczny "kask" dachu dostosowany do linii samochodu coupé ze zintegrowanym tylnym spojlerem; dach może zostać wybrany w kolorze nadwozia, białym lub biały czarnym; pochyła tylna szyba, tylne światła w układzie poziomym po raz pierwszy w MINI.
Szyte na miarę wnętrze tworzy typowe dla MINI wrażenie, potężnie ukształtowany, ułożony poziomo panel przyrządów z nowo zaprojektowanym otoczeniem otworów wentylacyjnych, duża okrągły prędkościomierz, również z nową czarną otoczką i dekoracyjnymi pierścieniami wewnętrznymi w wysokim połysku, czarnymi lub chromowanymi; otoczka centralnego panelu sterowania w kontrastującym kolorze, przyciski sterowania okna ułożone w panelu na drzwiach, trójwymiarowe elipsy drzwi sięgające do tylnego przedziału (oświetlenie opcjonalne).
Pionowy przód emanuje mocą i prezencją; sześciokątna osłona chłodnicy z szeroką chromowaną otoczką , czarna obramówka na dolnej krawędzi nadwozia i inne typowe dla MINI elementy projektu z indywidualnymi detalami; styl coupé wyciągnął profil boczny za pomocą długich drzwi, dynamicznie opadającej linii dachu i przeszkleniu zwężającemu się ku tyłowi; muskularnie rozszerzone nadkola; charakterystyczny "kask" dachu dostosowany do linii samochodu coupé ze zintegrowanym tylnym spojlerem; dach może zostać wybrany w kolorze nadwozia, białym lub biały czarnym; pochyła tylna szyba, tylne światła w układzie poziomym po raz pierwszy w MINI.
Szyte na miarę wnętrze tworzy typowe dla MINI wrażenie, potężnie ukształtowany, ułożony poziomo panel przyrządów z nowo zaprojektowanym otoczeniem otworów wentylacyjnych, duża okrągły prędkościomierz, również z nową czarną otoczką i dekoracyjnymi pierścieniami wewnętrznymi w wysokim połysku, czarnymi lub chromowanymi; otoczka centralnego panelu sterowania w kontrastującym kolorze, przyciski sterowania okna ułożone w panelu na drzwiach, trójwymiarowe elipsy drzwi sięgające do tylnego przedziału (oświetlenie opcjonalne).
Pełnowymiarowe indywidualne tylne siedzenia oferują wysoki poziom komfortu i bocznego wsparcia, oraz dużo przestrzeni dla ramion i głowy, zoptymalizowane miejsce na nogi poprzez wycięcia w oparciach przednich siedzeń; zintegrowane podłokietniki w tylnym wykończeniu boków; dwuczęściowy system schowków i dodatków w szynie centralnej MINI Centre Rail w wyposażeniu standardowym, wariant dla całej długości dostępny jako opcja, różnorodne wykorzystanie przestrzeni możliwe poprzez indywidualnie składane oparcia tylnych siedzeń; ładowność: 330 – 1 080 litrów.
Szczególnie mocne silniki i standardowo obniżone sportowe zawieszenie podkreślają charakterystyczne dla MINI uczucie jazdy gokartem; standardowa wysokość zawieszenia dostępna jako bezpłatna opcja; Od chwili premiery oferowane dwa benzynowe i dwa wysokoprężne silniki oferowane o zakresie mocy od 82 kW/112 KM do 135 kW/184 KM; Wersja MINI John Cooper Works Paceman jest obecnie przygotowywana; wszystkie warianty oferowane są z sześciobiegową manualną skrzynią biegów lub sześciobiegową automatyczną skrzynią biegową jako opcja; System napędu na wszystkie koła MINI All4 dostępny jest dla MINI Cooper S Paceman, MINI Cooper SD Paceman i MINI Cooper D Paceman; wybitna wydajność dzięki najnowocześniejszej technologii układu napędowego oraz rozległe zastosowanie technologii MINIMALISM w standardzie; przycisk dostępny jako opcja.
Wyszukana technologia podwozia z kolumnami MacPhersona oraz kutymi belkami poprzecznymi na przedniej osi, wielowahaczowa oś tylna oraz elektrycznie wspomaganie układu kierowniczego EPS z funkcją Servotronic; Dynamiczną Kontrolą Stabilności (DSC) w wyposażeniu standardowym, Dynamiczna Kontrola Trakcji (DTC) raz z elektronicznym sterowaniem blokady mechanizmu różnicowego (EDLC) w wyposażeniu opcjonalnym (standard MINI Cooper S Paceman, MINI Cooper SD Paceman i MINI Cooper D Paceman ALL4); 16-to calowe koła ze stopów lekkich w standardzie
(MINI Cooper S Paceman and MINI Cooper SD Paceman: 17-to calowe); 18” i 19” koła ze stopów lekkich dostępne jako opcja.
Wybitna ochrona pasażerów zapewniona dzięki konstrukcji nadwozia zoptymalizowanej na wypadek zderzenia oraz szerokiemu wachlarzowi wyposażenia bezpieczeństwa; przednie i boczne poduszki powietrzne, boczne kurtyny powietrzne, trzy punktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń, napinacze pasów oraz ogranicznikami siły napięcia z przodu, mocowanie fotelika ISOFIX z tyłu oraz wskaźnikiem braku ciśnienia w oponach jako standard.
Szczególnie mocne silniki i standardowo obniżone sportowe zawieszenie podkreślają charakterystyczne dla MINI uczucie jazdy gokartem; standardowa wysokość zawieszenia dostępna jako bezpłatna opcja; Od chwili premiery oferowane dwa benzynowe i dwa wysokoprężne silniki oferowane o zakresie mocy od 82 kW/112 KM do 135 kW/184 KM; Wersja MINI John Cooper Works Paceman jest obecnie przygotowywana; wszystkie warianty oferowane są z sześciobiegową manualną skrzynią biegów lub sześciobiegową automatyczną skrzynią biegową jako opcja; System napędu na wszystkie koła MINI All4 dostępny jest dla MINI Cooper S Paceman, MINI Cooper SD Paceman i MINI Cooper D Paceman; wybitna wydajność dzięki najnowocześniejszej technologii układu napędowego oraz rozległe zastosowanie technologii MINIMALISM w standardzie; przycisk dostępny jako opcja.
Wyszukana technologia podwozia z kolumnami MacPhersona oraz kutymi belkami poprzecznymi na przedniej osi, wielowahaczowa oś tylna oraz elektrycznie wspomaganie układu kierowniczego EPS z funkcją Servotronic; Dynamiczną Kontrolą Stabilności (DSC) w wyposażeniu standardowym, Dynamiczna Kontrola Trakcji (DTC) raz z elektronicznym sterowaniem blokady mechanizmu różnicowego (EDLC) w wyposażeniu opcjonalnym (standard MINI Cooper S Paceman, MINI Cooper SD Paceman i MINI Cooper D Paceman ALL4); 16-to calowe koła ze stopów lekkich w standardzie
(MINI Cooper S Paceman and MINI Cooper SD Paceman: 17-to calowe); 18” i 19” koła ze stopów lekkich dostępne jako opcja.
Wybitna ochrona pasażerów zapewniona dzięki konstrukcji nadwozia zoptymalizowanej na wypadek zderzenia oraz szerokiemu wachlarzowi wyposażenia bezpieczeństwa; przednie i boczne poduszki powietrzne, boczne kurtyny powietrzne, trzy punktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń, napinacze pasów oraz ogranicznikami siły napięcia z przodu, mocowanie fotelika ISOFIX z tyłu oraz wskaźnikiem braku ciśnienia w oponach jako standard.
źródło: MINI
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz