Fiat wprowadza do sprzedaży zapowiadaną wcześniej, tańszą wersję modelu Nowa Panda. Fabrycznie Nową Pandą III można wyjechać z salonu już za 31 990 złotych. Dla osób poszukujących bogato wyposażonych modeli, Fiat oferuje Pandę w wersji Easy „uzbrojoną" dodatkowo w klimatyzację i radio dostępną od 34 990 złotych. W tym przypadku Klient oszczędza dodatkowy 1000 złotych pozostawiając swój stary samochód w rozliczeniu.
Fiat Panda to niekwestionowany lider w segmencie samochodów miejskich. Dlaczego tak często wybór Klientów pada właśnie na Pandę? Klienci doceniają nie tylko przemyślane rozwiązania technologiczne i funkcjonalność tego modelu. Nowy Fiat Panda ma cały szereg cech z kategorii NAJ... Pierwsza z nich to NAJwiększe wymiary w swojej klasie. W segmencie aut miejskich Fiat Panda pod tym względem jest bezkonkurencyjny. Auto ma funkcjonalne 5-drzwiowe nadwozie, które oferuje ponadprzeciętną przestrzeń w kabinie, podwyższony komfort podróżowania, łatwość zajmowania miejsc i liczne schowki. Ten samochód jest nie tylko NAJdłuższy i NAJwyższy w swoim segmencie, jest też pięciodrzwiowy, a w wersji z przesuwaną tylna kanapą może zaoferować NAJwiększy w segmencie bagażnik o pojemności 260 litrów. Po złożeniu oparć tylnych siedzeń do kabiny Fiata można zapakować przedmioty objętości aż 870 litrów!
Do napędu Pandy przewidziano NAJnowocześniejsze silniki, tak benzynowe, jak wysokoprężne. Wśród nich jest turbodoładowana jednostka TwinAir (pojemność 0,9 litra, moc 85 KM), którą nagrodzono tytułem „Międzynarodowy Silnik 2011 r." Jury konkursu przyznało tę nagrodę za jego szczególne osiągi, kulturę pracy oraz wyjątkową oszczędność - TwinAir gwarantują NAJniższe spalanie w klasie. Takim Fiatem można przejechać 100 km na zaledwie 3,8 litrach benzyny, emitując do atmosfery tylko 99 gramów dwutlenku węgla na kilometr! Na liście wyposażenia Pandy jest zresztą wiele innych systemów, które mają za zadanie ograniczać zużycie paliwa. Fiat jest NAJbardziej „eko" dzięki takim rozwiązaniom jak Start&Stop (samoczynne wyłączanie silnika na postoju np. przed światłami), wskaźnik zmiany biegów GSI, program eco:Driver, czy oszczędnościowy tryb pracy ECO.
Fiat Panda jest również wyjątkowo bezpieczny. Nawet model w podstawowej wersji Fresh opuszcza fabrykę z 4 poduszkami powietrznymi, elektrycznym wspomaganiem układu kierowniczego Dualdrive oraz systemem ABS z EBD. Już wkrótce do Pand będzie też montowany opcjonalny system zapobiegania kolizjom przy niskich prędkościach jazdy (Low Speed Collision Mitigation). „LSCM" działa do 30 km/h, monitorując obszar przed samochodem. Gdy elektronika wykryje potencjalną kolizję i gdy kierowca nie zareaguje na ostrzeżenia samochodu, system automatycznie uruchomi hamulce.
Panda ma przemyślane wyposażenie. Klient, który wybierze najtańszą wersję Fresh za 31 990 zł (69-konny silnik benzynowy 1,2 l, 14-calowe obręcze kół) w cenie otrzyma elektryczne wspomaganie, układ ABS z EBD, centralny zamek, elektrycznie sterowane przednie szyby i system sygnalizacji awaryjnego hamowania. Panda Fresh ma kierownicę regulowaną na wysokość, kurtyny powietrzne, światła do jazdy dziennej oraz komputer pokładowy.
Drugi poziom wyposażenia w gamie to wersja Easy. Panda w tej wersji jest dostępna z silnikami 1,2 (benzynowy) lub 75-konnym 1,3 Multijet II (wysokoprężny). W najnowszej ofercie wersja Easy jest oferowana już za 32 990 zł (benzyna) lub 42 990 zł (Diesel). Takie auta można zamawiać w 9 różnych kolorach nadwozia, do wyboru są dwie tapicerki i trzy kolory wykończenia deski rozdzielczej. Na wyposażeniu, prócz tego co oczywiście ma Panda Fresh, w wersji Easy Klienci otrzymują dodatkowo sterowanie centralnym zamkiem za pomocą pilota i relingi dachowe w kolorze czarnym. Auto można zamówić z ciekawymi pakietami wyposażenia opcjonalnego: Klima Radio, Styl, Sound i Techno. W pierwszym przypadku Klient zapłaci tylko 3000 złotych za klimatyzację manualną oraz radioodtwarzacz CD z MP3 i 6 głośnikami (cena po rabacie obniżona z 5000 złotych). W pakiecie „Styl", który jest oferowany za 2000 złotych, Fiat proponuje z kolei 15-calowe felgi z lekkich stopów oraz światła przeciwmgielne. Dla najbardziej wymagających przewidziano wyposażenie spotykane zazwyczaj w autach znacznie droższych i większych. Panda Easy z pakietem „Sound" (cena 2500 zł) otrzymuje np. system Blue&Me, radioodtwarzacz i sterowanie radiem z kierownicy, zaś w pakiecie „Techno" (dopłata tylko 2000 zł) właściciel Fiata otrzyma - prócz systemu multimedialnego Blue&Me - kompatybilną z nim nawigację Tom Tom II Live.
Najwyższy poziom wyposażenia Pandy to Lounge. Taki samochód kosztuje od 38 400 zł (silnik 1,2 benzynowy). Na wyposażeniu tego samochodu jest klimatyzacja manualna, dzielone oparcie kanapy tylnej, lakierowane obudowy lusterek bocznych i klamki, radio z CD / MP3 oraz listwy ochronne w kolorze czarnym. Nowa Panda w wersji Lounge oferuje 10 kolorów nadwozia, trzy różne tapicerki i cztery wykończenia deski rozdzielczej - takie auto można z łatwością spersonalizować i dopasować do każdego gustu. Wersja Lounge jest także 5-miejscową wersją Nowej Pandy. Do Pandy Lounge również przewidziano pakiety. Podobnie jak w wersji Easy za 2000 zł można zamówić pakiet „Techno". Tyle samo Klient wyda na pakiet „Klima", (ale dostanie za to klimatyzację automatyczną, elektrycznie sterowane lusterka boczne i podgrzewaną przednią szybę) oraz pakiet „Styl" (felgi z lekkich stopów i światła przeciwmgielne) w promocyjnej cenie - tylko 590 zł. Trzeba też jeszcze raz podkreślić, że zarówno wersje Easy jak Lounge oraz dedykowane im pakiety są objęte promocją - wszystkie ceny zostały obniżone nawet o kilkadziesiąt procent (np. pakiet „Klima Radio" do Pandy Easy zawiera wyposażenie w cenie niższej o 40 procent w porównaniu z cennikiem).
źródło: Fiat
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz