Peugeot zaprezentował model 208 w specyfikacji R2. Samochód zadebiutuje 10 maja podczas Tour de Corse. Nadwozie wersji rajdowej przypomina model produkcyjny, jednak „pod spodem” znalazło się wiele sportowych podzespołów, takich jak sztywne zawieszenie, regulowane amortyzatory Öhlins czy specjalnie zestrojone hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego. Nie zabrakło również wytrzymałych hamulców Alcon, klatki bezpieczeństwa i kubełkowych foteli renomowanej firmy Sparko.
Do napędu posłużył wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra i mocy 185 KM. Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przekazywany jest na koła poprzez pięciobiegową sekwencyjną skrzynię biegów. Całość wspomaga mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
Peugeot w oficjalnym oświadczeniu określa model 208 R2 jako „idealny wybór dla tych, którzy chcą rozpocząć przygodę z rajdami lub po prostu zrealizować swoje pasje.” Szkoda tylko, że za spełnienie marzeń trzeba zapłacić aż 57 500 Euro. Tyle bowiem kosztuje gotowy model. Na szczęście tak zwana wersja „kit” jest tańsza o 20 000 Euro.
Peugeot w oficjalnym oświadczeniu określa model 208 R2 jako „idealny wybór dla tych, którzy chcą rozpocząć przygodę z rajdami lub po prostu zrealizować swoje pasje.” Szkoda tylko, że za spełnienie marzeń trzeba zapłacić aż 57 500 Euro. Tyle bowiem kosztuje gotowy model. Na szczęście tak zwana wersja „kit” jest tańsza o 20 000 Euro.
źródło: mototarget.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz