Chevrolet zapewnił sobie potrójne zwycięstwo w pierwszym wyścigu szóstej rundy mistrzostw WTCC, jednak problemy z oponami w ostatnim zakręcie drugiego wyścigu przekreśliły szanse na powtórzenie sukcesu.
Trzy Chevrolety Cruze wystartowały w drugim wyścigu z ósmej, dziewiątej i dziesiątej pozycji i już w połowie zmagań wspięły się na trzy czołowe miejsca, dzięki doskonale wykonanym manewrom wyprzedzania oraz znakomitemu przygotowaniu samochodów do warunków panujących na szybkim torze w Austrii.
Niestety, na ósmym okrążeniu Alain Menu wypadł z toru przy dużej prędkości z przebitą lewą, przednią oponą i w konsekwencji uderzył w barierę ochronną. Kierowca wyszedł z wypadku bez szwanku. Niedługo potem MacDowall w aucie zespołu Bamboo Engineering Cruze miał identyczny problem.
Pomimo utrzymywania wolniejszego tempa jazdy, Francuz Yvan Muller i Brytyjczyk Rob Huff, którzy prowadzili w wyścigu, podzielili los kolegów w ostatnich zakrętach ostatniego okrążenia. Muller wyjechał na żwirową część toru, ale zdołał powrócić do wyścigu i ukończył zmagania na ósmej pozycji. Z kolei Huff skutecznie odpierał ataki Toma Coronela w BMW, jednak Stefano D’Aste wykorzystał ten pojedynek do zdobycia swojego pierwszego zwycięstwa w WTCC.
Trzy Chevrolety Cruze zespołu RML, które w kwalifikacjach wywalczyły trzy czołowe pozycje, zdominowały pierwszy wyścig, a Rob Huff wywalczył swoje drugie zwycięstwo w sezonie, przekraczając linię mety przed Mullerem i Menu.
Chevrolet nadal powiększa swoją przewagę w klasyfikacji konstruktorów, przy czym Huff zyskał jedną pozycję i obecnie jest na drugim miejscu, tracąc osiem punktów do Mullera, który znalazł się na szczycie klasyfikacji kierowców. Menu obejmuje trzecią lokatę ze 175 punktami na swoim koncie.
Niestety, na ósmym okrążeniu Alain Menu wypadł z toru przy dużej prędkości z przebitą lewą, przednią oponą i w konsekwencji uderzył w barierę ochronną. Kierowca wyszedł z wypadku bez szwanku. Niedługo potem MacDowall w aucie zespołu Bamboo Engineering Cruze miał identyczny problem.
Pomimo utrzymywania wolniejszego tempa jazdy, Francuz Yvan Muller i Brytyjczyk Rob Huff, którzy prowadzili w wyścigu, podzielili los kolegów w ostatnich zakrętach ostatniego okrążenia. Muller wyjechał na żwirową część toru, ale zdołał powrócić do wyścigu i ukończył zmagania na ósmej pozycji. Z kolei Huff skutecznie odpierał ataki Toma Coronela w BMW, jednak Stefano D’Aste wykorzystał ten pojedynek do zdobycia swojego pierwszego zwycięstwa w WTCC.
Trzy Chevrolety Cruze zespołu RML, które w kwalifikacjach wywalczyły trzy czołowe pozycje, zdominowały pierwszy wyścig, a Rob Huff wywalczył swoje drugie zwycięstwo w sezonie, przekraczając linię mety przed Mullerem i Menu.
Chevrolet nadal powiększa swoją przewagę w klasyfikacji konstruktorów, przy czym Huff zyskał jedną pozycję i obecnie jest na drugim miejscu, tracąc osiem punktów do Mullera, który znalazł się na szczycie klasyfikacji kierowców. Menu obejmuje trzecią lokatę ze 175 punktami na swoim koncie.
źródło: Chevrolet
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz