MINI John Cooper Works Countryman wyposażony jest standardowo w system napędu wszystkich kół ALL4 oraz nowo opracowany turbodoładowany czterocylindrowy silnik, co jest gwarancją ekstremalnej radości z jazdy w każdym terenie.
Dzięki połączeniu układu napędowego i technologii podwozia sprawdzonego w sportach motorowych, z ogólną koncepcją pierwszego MINI z pięciodrzwiowym nadwoziem i czterema lub pięcioma siedzeniami udało się zrobić krok w stronę nowego segmentu rynku samochodowego, zachowując słynne cechy samochodów John Cooper Works.
Nowa generacja silników, niezrównane osiągi, automatyczna przekładnia w wyposażeniu opcjonalnym.
W silniku z turbo sprężarką twin-scroll najnowszej generacji zastosowano nie tylko bezpośredni wtrysk benzyny, ale także rozrząd o zmiennych skokach zaworów oparty na technologii VALVETRONIC opracowanej przez BMW Group. Wersja z czterocylindrowym silnikiem o pojemności 1,6 litra montowanym w modelu MINI John Cooper Works Countryman rozwija maksymalną moc wynoszącą 160 kW / 218 KM, a jego maksymalny moment obrotowy osiąga 280 Nm i może być zwiększony do nawet 300 Nm na krótki czas przy użyciu funkcji overboost. Sportowy układ wydechowy zapewnia, że imponującej mocy będzie towarzyszyła ścieżka dźwiękowa, na jaką taki silnik zasługuje.
Jako alternatywa dla standardowej sześciobiegowej przekładni manualnej oferowana jest opcjonalna sześciobiegowa przekładnia automatyczna. MINI John Cooper Works Countryman potrzebuje zaledwie 7,0 sekundy – niezależnie od typu przekładni – na sprint od startu zatrzymanego do 100 km/h, a kontynuowanie rozpędzania prowadzi do osiągnięcia prędkości maksymalnej wynoszącej 225 km/h (przy przekładni automatycznej 223 km/h). Mimo takich wyników, zoptymalizowana sprawność silnika i cała paleta technologii określanych terminem MINIMALISM, zastosowanych w samochodzie, pozwala utrzymać zużycie paliwa i emisję spalin na imponująco niskim poziomie, zważywszy na towarzyszące temu osiągi. MINI John Cooper Works Countryman notuje średnie zużycie paliwa wynoszące 7,4 litra na 100 km (przy przekładni automatycznej 7,9 l/100 km) i emisję CO2 wynoszącą 172 g (184 g) na kilometr w europejskim cyklu pomiarowym.
Nowa generacja silników, niezrównane osiągi, automatyczna przekładnia w wyposażeniu opcjonalnym.
W silniku z turbo sprężarką twin-scroll najnowszej generacji zastosowano nie tylko bezpośredni wtrysk benzyny, ale także rozrząd o zmiennych skokach zaworów oparty na technologii VALVETRONIC opracowanej przez BMW Group. Wersja z czterocylindrowym silnikiem o pojemności 1,6 litra montowanym w modelu MINI John Cooper Works Countryman rozwija maksymalną moc wynoszącą 160 kW / 218 KM, a jego maksymalny moment obrotowy osiąga 280 Nm i może być zwiększony do nawet 300 Nm na krótki czas przy użyciu funkcji overboost. Sportowy układ wydechowy zapewnia, że imponującej mocy będzie towarzyszyła ścieżka dźwiękowa, na jaką taki silnik zasługuje.
Jako alternatywa dla standardowej sześciobiegowej przekładni manualnej oferowana jest opcjonalna sześciobiegowa przekładnia automatyczna. MINI John Cooper Works Countryman potrzebuje zaledwie 7,0 sekundy – niezależnie od typu przekładni – na sprint od startu zatrzymanego do 100 km/h, a kontynuowanie rozpędzania prowadzi do osiągnięcia prędkości maksymalnej wynoszącej 225 km/h (przy przekładni automatycznej 223 km/h). Mimo takich wyników, zoptymalizowana sprawność silnika i cała paleta technologii określanych terminem MINIMALISM, zastosowanych w samochodzie, pozwala utrzymać zużycie paliwa i emisję spalin na imponująco niskim poziomie, zważywszy na towarzyszące temu osiągi. MINI John Cooper Works Countryman notuje średnie zużycie paliwa wynoszące 7,4 litra na 100 km (przy przekładni automatycznej 7,9 l/100 km) i emisję CO2 wynoszącą 172 g (184 g) na kilometr w europejskim cyklu pomiarowym.
źródło: Mototarget.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz