Na wieczorze medialnym Grupy Volkswagena James Muir, prezes SEAT SA po raz pierwszy zaprezentował całkowicie nowego Leona deklarując: ”Nowy Leon nie wymaga kompromisu od Klienta”.
Podczas wieczoru odsłonięte zostało również nowe logo marki SEAT, co zbiegło się w czasie z wprowadzeniem nowego Leona. „Nowy Leon będzie pierwszym SEAT-em noszącym nasze nowe logo. Nowe logo SEAT-a odzwierciedla nasze zaangażowanie w czyste, precyzyjne projektowanie połączone z technologiczną perfekcją ” wyjaśnił James Miur.
Konkurowanie w niezwykle silnym, europejskim sektorze średniej wielkości hatchbacków jest bardzo trudne. Nowy Leon jest pierwszym, produkcyjnym SEAT-em wyrażającym nowy język projektowania po wcześniejszych, koncepcyjnych modelach IBE, IBX i IBL. W nowym Leonie znajdzie się szereg innowacyjnych technologii z zakresu bezpieczeństwa i łączności, jest także pierwszym autem w tym segmencie oferującym pełne światła LED. Wnętrze jest zorientowane na kierowcę i oferuje najwyższy poziom wykonania połączonego z miękkimi w dotyku, najwyższej jakości materiałami.
Nowy Leon został zbudowany na nowej platformie MQB grupy Volkswagena. Jest o 90 kg lżejszy i pomimo zmniejszenia długości o 52 mm, oferuje więcej miejsca we wnętrzu. Gama jednostek napędowych składa się z sześciu silników benzynowych i czterech jednostek diesela gwarantując szeroki wybór i spełniając preferencje wszystkich Klientów. Nowy Leon wyposażony będzie w technologię Start/Stop co w połączeniu z wydajnymi jednostkami pozwoli na imponujące w tej klasie obniżenie emisji CO2 do poziomu zaledwie 99 g/km.
Leon trzeciej generacji korzysta z wiedzy i doświadczenia zebranego dzięki wcześniejszym pokoleniom. Dzięki mniejszej masie całkowitej i krótszemu nadwoziu o większym rozstawie osi zamierza utrzymać zdobytą reputację poprzednich generacji, uchodząc za wzór w swojej klasie.
Tak jak poprzedni model, również nowy Leon będzie produkowany w fabryce SEAT-a w Martorell w pobliżu Barcelony. Z taśm montażowych zjechało już 1,2 miliona Leonów od momentu wprowadzenia do sprzedaży pierwszego z nich w 1999 roku. Wraz z początkiem listopada nowy Leon zadebiutuje w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
James Muir wyjawił również, że nowy Leon będzie rodziną samochodów o różnych wersjach nadwoziowych: „Po raz pierwszy w historii, gama Leonów powiększy się m.in. o wersje 3- drzwiową i ST (kombi), przyczyniając się do rozwoju Leona i zwiększenia jego zasięgu w segmencie”.
Nowy Leon pojawia w czasie największej w historii aktywności produktowej marki SEAT. W ramach ofensywy wprowadzono już nowy, miejski samochód Mii, odświeżoną Ibizę jak i 5-drzwiowego sedana Toledo.
I choć odświeżona gama będzie stanowić platformę dla wzrostu sprzedaży, James Miur podkreślił, że przyszły sukces SEAT-a będzie również zbudowany na ekspansji rynkowej. „W połączeniu strategii ekspansji rynkowej, którą widzieliśmy już na początku tego roku wraz z uruchomieniem sprzedaży w Chinach, przyszły sukces będzie się opierał na nowych produktach, w większej liczbie segmentów, na wielu rynkach”.
Konkurowanie w niezwykle silnym, europejskim sektorze średniej wielkości hatchbacków jest bardzo trudne. Nowy Leon jest pierwszym, produkcyjnym SEAT-em wyrażającym nowy język projektowania po wcześniejszych, koncepcyjnych modelach IBE, IBX i IBL. W nowym Leonie znajdzie się szereg innowacyjnych technologii z zakresu bezpieczeństwa i łączności, jest także pierwszym autem w tym segmencie oferującym pełne światła LED. Wnętrze jest zorientowane na kierowcę i oferuje najwyższy poziom wykonania połączonego z miękkimi w dotyku, najwyższej jakości materiałami.
Nowy Leon został zbudowany na nowej platformie MQB grupy Volkswagena. Jest o 90 kg lżejszy i pomimo zmniejszenia długości o 52 mm, oferuje więcej miejsca we wnętrzu. Gama jednostek napędowych składa się z sześciu silników benzynowych i czterech jednostek diesela gwarantując szeroki wybór i spełniając preferencje wszystkich Klientów. Nowy Leon wyposażony będzie w technologię Start/Stop co w połączeniu z wydajnymi jednostkami pozwoli na imponujące w tej klasie obniżenie emisji CO2 do poziomu zaledwie 99 g/km.
Leon trzeciej generacji korzysta z wiedzy i doświadczenia zebranego dzięki wcześniejszym pokoleniom. Dzięki mniejszej masie całkowitej i krótszemu nadwoziu o większym rozstawie osi zamierza utrzymać zdobytą reputację poprzednich generacji, uchodząc za wzór w swojej klasie.
Tak jak poprzedni model, również nowy Leon będzie produkowany w fabryce SEAT-a w Martorell w pobliżu Barcelony. Z taśm montażowych zjechało już 1,2 miliona Leonów od momentu wprowadzenia do sprzedaży pierwszego z nich w 1999 roku. Wraz z początkiem listopada nowy Leon zadebiutuje w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
James Muir wyjawił również, że nowy Leon będzie rodziną samochodów o różnych wersjach nadwoziowych: „Po raz pierwszy w historii, gama Leonów powiększy się m.in. o wersje 3- drzwiową i ST (kombi), przyczyniając się do rozwoju Leona i zwiększenia jego zasięgu w segmencie”.
Nowy Leon pojawia w czasie największej w historii aktywności produktowej marki SEAT. W ramach ofensywy wprowadzono już nowy, miejski samochód Mii, odświeżoną Ibizę jak i 5-drzwiowego sedana Toledo.
I choć odświeżona gama będzie stanowić platformę dla wzrostu sprzedaży, James Miur podkreślił, że przyszły sukces SEAT-a będzie również zbudowany na ekspansji rynkowej. „W połączeniu strategii ekspansji rynkowej, którą widzieliśmy już na początku tego roku wraz z uruchomieniem sprzedaży w Chinach, przyszły sukces będzie się opierał na nowych produktach, w większej liczbie segmentów, na wielu rynkach”.
źródło: Seat
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz