Podczas międzynarodowego konkursu wzornictwa „Automotive Brand Contest” ŠKODA zdobyła nagrodę w kategorii „Architektura”. Wyróżnienie w tej kategorii Producent otrzymał za obecność podczas ubiegłorocznych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie (IAA). Specjalne jury doceniło przede wszystkim międzynarodowe pozycjonowanie marki oraz jej spójność wizerunkową.
We Frankfurcie ŠKODA zaprezentowała swój prototyp o nazwie „MissionL”, dzisiaj szerzej znany jako model produkcyjny Rapid. Samochód ten wprowadza całkowicie odświeżony język wzornictwa marki i wytwarzany jest w głównym zakładzie Producenta w Mladá Boleslav. Od 2013 roku będą także produkowane specjalne wersje tego auta z przeznaczeniem na rynek chiński, a od 2014 roku – na rynek rosyjski.
Podczas ubiegłorocznych targów we Frankfurcie, kolejną atrakcją na stoisku ŠKODY był wielki, trójwymiarowy globus z unikalnymi kodami dla każdego kontynentu. Kody te, po odczytaniu za pomocą smartfonów, zapewniały możliwość zapoznania się z różnymi zdjęciami i filmami prezentującymi modele Producenta.
Zdaniem jury konkursu, ŠKODA podczas budowania komunikacji marki wykazała się niezwykłą kreatywnością i spójnością, co przyciągnęło do ich stoiska znaczną ilość gości.
„Automotive Brand Contest” to międzynarodowy konkurs designu przeznaczony dla wszystkich producentów samochodowych. Pierwsza edycja wydarzenia miała miejsce rok temu. Nagrody są przyznawane łącznie w 11 kategoriach. Tegoroczny konkurs skupił się nie tylko na stylistyce pojazdów, ale także na wizerunku marki.
Nagrody zostały przyznane przez Niemiecką Radę Wzornictwa. Jest to niezależna instytucja, która wspiera firmy w komunikacji na arenie międzynarodowej, jednocześnie zwiększając świadomość i kompetencje w zakresie projektowania. Niemiecka Rada Wzornictwa organizuje także liczne konferencje, zjazdy i seminaria, które promują zasady projektowania.
Podczas ubiegłorocznych targów we Frankfurcie, kolejną atrakcją na stoisku ŠKODY był wielki, trójwymiarowy globus z unikalnymi kodami dla każdego kontynentu. Kody te, po odczytaniu za pomocą smartfonów, zapewniały możliwość zapoznania się z różnymi zdjęciami i filmami prezentującymi modele Producenta.
Zdaniem jury konkursu, ŠKODA podczas budowania komunikacji marki wykazała się niezwykłą kreatywnością i spójnością, co przyciągnęło do ich stoiska znaczną ilość gości.
„Automotive Brand Contest” to międzynarodowy konkurs designu przeznaczony dla wszystkich producentów samochodowych. Pierwsza edycja wydarzenia miała miejsce rok temu. Nagrody są przyznawane łącznie w 11 kategoriach. Tegoroczny konkurs skupił się nie tylko na stylistyce pojazdów, ale także na wizerunku marki.
Nagrody zostały przyznane przez Niemiecką Radę Wzornictwa. Jest to niezależna instytucja, która wspiera firmy w komunikacji na arenie międzynarodowej, jednocześnie zwiększając świadomość i kompetencje w zakresie projektowania. Niemiecka Rada Wzornictwa organizuje także liczne konferencje, zjazdy i seminaria, które promują zasady projektowania.
źródło: Skoda
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz