Dacia Lodgy to pierwszy model, w którym wykorzystano zasięg i zawartość map NAVTEQ. Firma Nokia poinformowała, że jej dział Location & Commerce zawarł umowę na dostawę danych i zawartości globalnych map NAVTEQ dla producenta samochodów Dacia, który wykorzysta je w nowym systemie inforozrywki MEDIA NAV. Nowe rozwiązanie zostanie po raz pierwszy zaprezentowane na tegorocznych targach w Genewie w modelu Dacia Lodgy. System będzie wkrótce dostępny również w innych modelach marki.
Firma Automobile Dacia należy do koncernu Renault i cieszy się opinią producenta znakomitych jakościowo aut za rozsądne pieniądze. „Recepta Dacii na sukces to zapewnienie przestrzeni i jakości w odpowiedniej cenie. MEDIA NAV to zaawansowany, niezawodny i przystępny cenowo system multimedialny, który doskonale odzwierciedla tę zasadę” — powiedział François Gayral, dyrektor ds. marketingu globalnego linii samochodów terenowych. „Dzięki danym map NAVTEQ, które cechują się znakomitą specyfikacją i szerokim zasięgiem, system MEDIA NAV oferuje rozwiązanie klasy podstawowej, które za pomocą pamięci USB można rozszerzyć o dodatkowe funkcje nawigacyjne”.
Dane NAVTEQ obejmują mapy ponad 60 krajów oraz oparte na nich wyjątkowe informacje, które pomagają sprawnie i szybko prowadzić kierowców do celu. Przykładowo, funkcje rozszerzonego pasa (Extended Lane) i widoku skrzyżowań (Junction View) korzystają ze wskazówek głosowych, tekstowych lub wizualnych, aby wskazać kierowcy właściwy pas i ułatwić mu poruszanie się po skomplikowanych skrzyżowaniach w sieci drogowej. Dzięki informacjom o limitach prędkości kierowcy nie tylko znają maksymalną prędkość dopuszczalną na danym odcinku drogi, ale także mogą dokładniej wyznaczyć czas podróży.
„Cieszymy się bardzo, że marka Dacia wybrała dane i zawartość map NAVTEQ do innowacyjnego systemu MEDIA NAV” — powiedział Bruno Bourguet, wiceprezes ds. sprzedaży w dziale Location & Commerce w firmie Nokia. „To dane motoryzacyjne wysokiej jakości, które pomogą zapewnić użytkownikom samochodów tej marki wysoki komfort jazdy i pozwolą im poznać olbrzymie korzyści płynące z nawigacji”.
Nokia to światowy lider branży telekomunikacyjnej. Produkty firmy stały się integralną częścią życia na całym świecie. Każdego dnia z telefonów tej marki korzysta ponad 1,3 mld ludzi, którzy za ich pomocą rejestrują i udostępniają swoje doświadczenia, wyszukują informacje, wyznaczają trasy lub po prostu rozmawiają. Technologiczne i konstrukcyjne innowacje firmy sprawiły, że Nokia jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na świecie. Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://www.nokia.com/about-nokia.
Location & Commerce to dział firmy Nokia, który zajmuje się tworzeniem i sprzedażą wyjątkowych rozwiązań lokalizacyjnych dla wysokiej klasy urządzeń mobilnych, branży nawigacyjnej i rynku motoryzacyjnego. Dział ten dostarcza zarówno treść, w tym znakomite mapy NAVTEQ®, jak i usługi społecznościowe oparte na lokalizacji, takie system Nokia Location Platform i specjalne aplikacje, np. Nokia Maps™ i Nokia Drive. Dzięki połączeniu sprzętu, oprogramowania i usług z „inteligentnymi”, społecznościowymi danymi dotyczącymi lokalizacji użytkownicy mogą poznawać świat na wiele nowych i lepszych sposobów.
źródło: Sigma International
źródło: Sigma International
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz