wtorek, 13 marca 2012

Nowy Fiat Panda „bohaterem” kanału dedykowanego w serwisie Youtube

Wprowadzeniu na rynek nowego Fiata Panda towarzyszy intrygujące motto reklamowe „po prostu [a] more". Hasło to tłumaczy się na dwa sposoby: nowa Panda, to po prostu więcej (ang: more) oraz nowa Panda, to po prostu miłość (wł. amore). Zatem Fiat Panda od początku obiecuje więcej i właśnie w tym duchu powstał nowy kanał marki Fiat w Polsce w serwisie Youtube.


Na łąkę, do pracy, nad morze, w góry - w każdej z tych sytuacji nowy Fiat Panda sprawdza się wyśmienicie, a można to zobaczyć pod adresem www.youtube.com/FiatPL. Wystarczy kliknąć, by zwiedzić kawałek wirtualnego świata za kierownicą nowej Pandy. Właśnie tam każdy fan motoryzacji na własne oczy odkryje sekrety trzeciego wcielenia tej samochodowej ikony w kategorii samochodów miejskich.

Kolorowa, komiksowa grafika serwisu zachęca do podróży, gdzie oto nowy Fiata Panda zabiera internautę na przejażdżkę od morza po Tatry, w jej trakcie biedronka opowiada o możliwościach auta, a słonecznik przybliża zalety i piękno karoserii, stylistykę oraz funkcjonalność wnętrza. Na jazdę próbną nową Pandą zaprasza... zając, który odsyła chętnych do specjalnego formularza rejestracyjnego www.jazdyprobne.fiat.pl/zamow/fiat. Nad morzem w budce z lodami kryją się najnowsze promocje jakie Fiat przygotował dla swoich Klientów. W każdej chwili można także skontaktować się z Fiatem - sposób podpowiadają... serduszka J.

Podczas wyprawy użytkownik napotyka wesołe animacje, które zachęcają m.in. do udziału w konkursie organizowanym na Facebooku https://www.facebook.com/FiatPL, czy też do odwiedzenia specjalnej strony WWW poświęconej nowej Pandzie: http://fiatpanda.pl.

Po takiej wirtualnej wycieczce nie pozostaje nic innego, jak „spotkać nową Pandę na żywo" w salonie Fiata i... złożyć zamówienie na ten samochód w swojej ulubionej konfiguracji. Klienci mają do wyboru jednostki napędowe o świetnych osiągach, gwarantujące ekonomiczne spalanie i niską emisję spalin. Prawdziwym „mistrzem", jeśli chodzi o wymienione wcześniej parametry, jest nowy silnik TwinAir Turbo o pojemności 0,9 l i mocy 85 KM, wyposażony w system Start&Stop (Światowy Silnik Roku 2011). Gamę jednostek napędowych uzupełnia wypróbowany silnik benzynowy Fire o pojemności 1,2 litra i mocy 69 KM oraz 1,3-litrowy turbodiesel MultiJet II o mocy 75 KM , wyposażony standardowo w system Start&Stop.

Przy długości 365, szerokości 164 i wysokości 155 centymetrów, pięciodrzwiowa Panda może wygodnie pomieścić pięć osób, dysponując ponadto bagażnikiem o pojemności 225 litrów, powiększającym się do 260 litrów po przesunięciu tylnej kanapy do przodu oraz 870 litrów po złożeniu oparć tylnych siedzeń.

Nowa Panda dostępna jest z napędem na koła przednie i gamą trzech jednostek napędowych, w trzech poziomach wyposażenia (Fresh - od 32 990 zł, Pop - od 33 990 zł oraz Lounge - od 38 990 zł), 10 kolorach nadwozia i 6 wystrojach wnętrza. Dostępne są dwa wzory kołpaków na felgi stalowe oraz dwa wzory kół z lekkiego stopu o średnicy 14 i 15 cali. W drugiej połowie 2012 roku pojawi się także nowa Panda z napędem 4x4.

Aby maksymalnie chronić swych pasażerów w razie wypadku, nowa Panda wyposażona jest seryjnie w cztery poduszki powietrzne (czołowe i chroniące głowę boczne poduszki kurtynowe), system ABS łącznie ze wspomaganiem hamowania awaryjnego BAS, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami wstępnymi i zwalniaczami napięcia na przednich fotelach, aktywne zagłówki przednie Anti-Whiplash, standardowe zagłówki tylne oraz światła do jazdy dziennej DRL.

Dostępne są również nowe urządzenia, niespotykane dotąd w tej kategorii samochodów: system multimedialno-nawigacyjny „Blue&Me TomTom LIVE", szklany dach „Skydome", elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive z funkcją "City", czy też automatycznego wlewu paliwa „Smart Fuel System". W najbliższym czasie dostępny będzie także innowacyjny system LSCM (zapobiegania kolizjom przy niskich prędkościach) oraz zautomatyzowana skrzynia biegów Dualogic w parze z silnikiem benzynowym TwinAir.

Więcej informacji: www.youtube.com/FiatPL i http://fiatpanda.pl

źródło: Fiat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz